Jtronic - serwis elektroniki samochodowej.
Profesjonalna naprawa / regeneracja sterownika automatycznej skrzyni biegów CVT 01J Multitronic.
Sterownik skrzyni biegów Multitronic 01J znajduje się w pojazdach marki
Seat, Skoda, Audi :
A4 B6 2001–2004.
A4 B7 2004–2007.
A6 C5 2001–2004.
A6 C6 2004–2007.
Oznaczenie sterownika:
Multitronic TEMIC Hytronic V30 - prostokątna wtyczka.
Multitronic TEMIC Hytronic VL300 - okrągła wtyczka.
Multitronic Hytronic VL381F, VL380 8 biegów - okrągła wtyczka.
Sterownik skrzyni biegów Multitronic jest przez nas sprawdzany i naprawiany pod kątem typowych uszkodzeń, które mogą ujawnić się podczas dalszej eksploatacji skrzyni.
Jako jedyna firma w Polsce, elektronikę wewnątrz sterownika zalewamy specjalnym żelem w celu ochrony elektroniki przed drganiami oraz temperaturą.
Do naprawy sterownika używamy mikroskopu cyfrowego, aby zapewnić najwyższą jakość oraz precyzję wykonywanych usług.
Naprawy dokonujemy wyłącznie dzięki wykorzystaniu profesjonalnych i licencjonowanych sprzętów diagnostyczno-pomiarowych oraz przy użyciu najwyższej jakości materiałów i części zamiennych.
Regenerujemy sterowniki skrzyni biegów Multitronic również po nieudanej naprawie.
Kody błędów z diagnostyki komputerowej świadczące o uszkodzeniu sterownika skrzyni biegów Multitronic 01J, 0AW:
17090, P0706, 001798 - Błąd przełącznika wielofunkcyjnego F125. Czujnik zasięgu transmisji F125 nieprawidłowy sygnał.
17090, P0706 - Przełącznik wielofunkcyjny F125. Transmission Range Sensor Circuit F125 Range/Performance, Implausible Signal.
P0706, 2221 - Czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125, niezrozumiały sygnał.
P0705, 17091, P0707, 17092, P0708.
01119 - SYGNAŁ ROZPOZNANIA BIEGU
P0851, 002129 - 006 - Przełącznik Park/Neutral ( Sygnał blokady rozrusznika) zwarcie z masą .
17106, P0722, 2228 – Błąd czujnika obrotów wyjściowych skrzyni biegów G195, brak sygnału. Transmission output speed sensor G195.
17105, P0721, 2227 - Usterka Czujnika Prędkości wyjściowej G195, nieprawdopodobny sygnał.
18201, P1793, 006035 – Błąd czujnika prędkości 2 obrotów wyjściowych skrzyni biegów G196 brak sygnału. Transmission Output Speed Sensor 2 G196, No Signal.
17100, P0716 - Czujnik prędkości wejścia skrzyni biegów G182 niewiarygodny sygnał - sporadyczny.
17101, P0717 - Błąd czujnika obrotów wejściowych skrzyni biegów G182. Czujnik prędkości (G182) brak sygnału.
17137, P0753 - Zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 N88. Usterka elektryczna.
17134, P0750 - Zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 N88.
17135, P0751 – Shift Solenoid 1 N88 Malfunction, electric error, Circuit Failure, Short to Ground - Intermittent.
18226, P1818 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 usterka elektryczna.
18227, P1819 - Zawór kontroli ciśnienia 2 N216 obwód otwarty / zwarcie do masy.
P1818, 18226 – Pressure Control Valve 2 N216 Electrical Malfunction. Electrical fault.
P181300 Zawór regulacji cisnienia 1 N215 - elektryczna usterka w obwodzie prądowym.
P1813, 18221 - Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 Usterka elektryczna.
P1814, 18222 - Zawór regulacji ciśnienia 1 N215 obwód otwarty lub zwarty do masy.
P1815, 18223 - Pressure Control Valve 1 N215 : Short to Plus.
18183, P1775, 18181, P1773 - Błąd czujnika ciśnienia G193.
18173, P1765 - Błąd czujnika ciśnienia G194.
18165, P1757 - Napięcie zasilające, supply voltage, open circuit. Power supply, interruption.
17111, 001831, P0727, P0272 – Sygnał liczby obrotów ze sterownika silnika . Brak sygnału obrotów ze sterownika silnika.
18034, P1626 - Missing message from the gearbox ecu.
P0730, 17114, 001840 - Monitorowanie przełożenia biegów. Błędny współczynnik przełożenia. Gear ratio monitoring. Incorrect Gear Ratio
18149, P1741 – Osiągnięty limit adaptacji sprzęgła Clutch Pressure Adaptation Limit Reached.
P171F 00 - Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału / Transmission input shaft speed sensor 2 implausible signal
P171E 00 - Czujnik 2 prędkości wału wejściowego skrzyni biegów brak sygnału / Transmission input shaft speed sensor 2 no signal.
P171E - Czujnik prędkości wejściowej/turbiny 2 - brak sygnału.
Brak komunikacji CAN ze sterownikiem skrzyni biegów.
Typowe objawy uszkodzonego sterownika skrzyni biegów V30, VL300 Multitronic Audi to:
- Skrzynia biegów przechodzi w tryb awaryjny (fail-safe) i auto traci moc (ramka z biegami PRNDS na wyświetlaczu jest podświetlona lub mruga na czerwono).
- Przy rozgrzanym silniku skrzynia biegów zaczyna działać nieprawidłowo.
- Utrata biegu wstecznego R.
- Gwałtowna, nieprawidłowa zmiana biegów. Auto szarpie.
- Całkowity brak możliwości jazdy.
- Wyrzucanie biegu podczas jazdy.
- Skrzynia biegów szarpie przy włączeniu na pozycję „D” lub „R”.
- Samoczynna zmiana biegu podczas jazdy, samoczynna zmiana biegu z pozycji D na S podczas jazdy.
- Brak możliwości odpalenia auta gdy skrzynia biegów Multitronic jest w pozycji P, można odpalić w pozycji N.
- Rozrusznik nie kręci, silnik nie odpala.
- Brak możliwości wybrania biegu.
- Wpływ temperatury na prawidłową pracę skrzyni biegów.
- Usterki występują na zimnym silniku bądź po uzyskaniu odpowiedniej temperatury.
- Nie można wrzucić biegu ani przełączyć, gdy ruszamy wybierakiem.
- Blokada lewarka zmiany biegów w pozycji P - możliwe przełożeniu biegu po odblokowaniu dźwigni 'przyciskiem' pod popielniczką.
Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę +48 *** *** ***.
Zapraszamy do współpracy klientów indywidualnych, warsztaty samochodowe oraz firmy motoryzacyjne.
Zaufaj firmie z wieloletnim doświadczeniem, pracującej na profesjonalnych urządzeniach.
W przypadku naprawy wysyłkowej, sterownik skrzyni biegów Multitronic wystarczy zdemontować i wysłać lub dostarczyć go osobiście do naszego serwisu.
Do wysyłanego sterownika należy dołączyć adres zwrotny z numerem telefonu oraz kody błędów DTC zapisane podczas diagnostyki komputerowej.
Możliwy również demontaż / montaż oraz naprawa sterownika skrzyni biegów w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Na naprawiony sterownik Multitronic udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.
*Oryginalna wersja poniższego opisu znajduje się na www.***********
* Próby plagiatu będą zgłaszane administracji portalu.
Przykładowe numery sterowników skrzyń biegów Audi Multitronic:
AUDI 01J927156HN TEMIC 00402417A1, AUDI 01J927156HT TEMIC 00107483A3, AUDI 01J927156HT TEMIC 00402418A2, AUDI 01J927156HT TEMIC 00402418A3, AUDI 01J927156JG 01J927156JG TEMIC 00402516A3
AUDI 01J927156JG TEMIC 00402417A2, AUDI 01J927156JK 01J927156JK TEMIC 00402417A2, AUDI 01J927156JK 01J927156JK TEMIC 00402417A5
AUDI 4B0910155 01J927156HH TEMIC 00107434A2, AUDI 4B0910155 01J927156HH TEMIC 00107434A3, AUDI 4B0910155B 01J927156HH TEMIC 00107436A2, AUDI 4B0910156H 01J927156HT TEMIC 00402305A1
AUDI 4B0910156M 01J927156HT TEMIC 00402305A1, AUDI 4B0910156M 01J927156HT TEMIC 00402524A1, AUDI 4B0910156N 01J927156HT TEMIC 00402525A1, AUDI 4B1910155A 01J927156HH TEMIC 00107437A2
AUDI 4B1910155A 01J927156HH TEMIC 00107437A3, AUDI 4B1910155A 01J927156HH TEMIC 00401030A2, AUDI 4B1910155A 01J927156HN TEMIC 00402417A1, AUDI 4B1910155A 01J927156JK TEMIC 00402417A2
AUDI 4B1910155B 01J927156HT TEMIC 00107488A2, AUDI 4B1910155F 01J927156HH TEMIC 00107436A2, AUDI 4B1910155F 01J927156HH TEMIC 00107436A3, AUDI 4B1910155G 01J927156HT TEMIC 00107487A2
AUDI 4B1910155K 01J927156HH TEMIC 00107425A3, AUDI 4B1910155K 01J927156HH TEMIC 00107428A3, AUDI 4B1910155K 01J927156HH TEMIC 00107438A1, AUDI 4B1910155K 01J927156HH TEMIC 00107438A2
AUDI 4B1910155K 01J927156HH TEMIC 00107438A3, AUDI 4B1910155K 01J927156HN TEMIC 00402417A1, AUDI 4B1910155K 01J927156JK TEMIC 00402417A2, AUDI 4B1910155K 01J927156JK TEMIC 00402417A3
TEMIC 00107502A3, AUDI 4F0910155M 01J927156HT TEMIC 00401499A1, AUDI 4F0910155M 01J927156HT TEMIC 00401499A2, AUDI 4F0910155M 01J927156HT TEMIC 00402418A1, AUDI 4F0910157J 01J927156JG TEMIC 00402516A3, AUDI 4F0910157K 01J927156HT TEMIC 00402418A1, AUDI 4F1910155B 01J927156HT TEMIC 00402309A1, AUDI 4F1910155D 01J927156JG TEMIC 00402516A1, AUDI 4F1910155E 01J927156JG TEMIC 00402516A1, AUDI 4F1910155F 01J927156JG TEMIC 00402516A1, AUDI 4F1910155F 01J927156JG TEMIC 00402516A3
AUDI 4F1910155F 01J927156JG TEMIC 00402528A1, AUDI 4F1910155H 01J927156JG TEMIC 00402516A3, AUDI 4F2910155G 01J927156JG TEMIC 00402516A4, AUDI 4F2910155H 01J927156JG TEMIC 00402516A4
AUDI 4F2910155N 01J927156JG TEMIC 00402516A3, AUDI 4F2910155N 01J927156JG TEMIC 00402516A4, AUDI 4F5910155Q TEMIC 00402516A4
AUDI 4F5910155R 01J927156JG TEMIC 01J927156FH, 01J927156HH, 01J927156HN, 01J927156HT, 4B0910155, 01J927156FH, 01J927156HH, 01J927156HN, 4B0910155,
8E2910155G, 8E2910155K, 01J927156AH, 01J927156BG, 01J927156CE, 01J927156CF, 01J927156CG, 01J927156CN, 01J927156CQ, 01J927156CR, 01J 927156DB, 01J927156ET, 01J927156FD, 01J927156FE, 01J927156FF, 01J927156FH, 01J927156FK, 01J927156GN, 01J927156HF, 01J927156HH, 01J927156AH, 01J927156BG, 01J927156CE, 01J927156CF, 01J927156CG, 01J927156CN, 01J927156CQ, 01J927156CR, 01J 927156DB, 01J927156ET,