-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Mini
-
Model
Cooper S
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2003
-
Przebieg
255000 km
-
Pojemność silnika
1598 cm³
-
Moc
163 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Witam,
Na sprzedaż Mini Cooper S którego posiadam od 2022 roku. Silnik seria. Podwozie bez korozji. Samochód kupiłem z przebiegiem 232000km i w tym czasie zostało zrobione:
- rozrząd kpl. FAI przy 235 tys.
- cały wydech nierdzewny kpl. kolektor + katalizator + tłumiki przy 250 tys.
- tarcze + klocki przód przy 235 tys.
- tarcze + klocki tył przy 235 tys.
- linka hamulca ręcznego prawa przy 235 tys.
- nowy czujnik abs tył przy 235 tys.
- regeneracja zacisków tylnych przy 250 tys.
- KPL przewodów hamulcowych STALOWYCH przód + tył przy 250 tys.
- przewody hamulcowe elastyczne tył przy 250 tys.
- łożysko przednie prawe przy 250 tys.
- łożysko przednie lewe przy 250 tys.
- łożysko tylne lewe przy 250 tys.
- amortyzatory przód przy 235 tys.
- wahacz przedni prawy przy 250 tys.
- nowe mocowania hydrauliczne wahaczy prawe + lewe przy 250 tys.
- 4 wahacze poprzeczne przy 250 tys.
- tylny czyjnik świateł ksenonowych przy 250 tys.
- NOWY (w sensie nieregenerowany) alternator
- górne mocowania amortyzatorów przednich przy 235 tys. później ponownie prawa strona przy 250
- amortyzatory tył przy 250 tys.
- łączniki stabilizatora przód przy 250 tys.
- gumy stabilizatora przód przy 250 tys.
- łączniki stabilizatora tył przy 250 tys.
- gumy stabilizatora tył przy 250 tys.
- sprężyny -40mm przód przy 250 tys.
- sprężyny -40mm tył przy 250 tys.
- uszczelka pokrywy zaworów przy 235 tys.
- uszczelka misy olejowej przy 235 tys.
- sprzęgło kpl. przy 250 tys.
- uszczelniacz wału przy 250 tys.
- pompa sprzęgła przy 250 tys.
- wysprzęglik przy 250 tys.
- przewody sprzęgła sztywny miedziany + elastyczny przy 250 tys.
- płyn hamulcowy przy 250 tys.
- filtr paliwa przy 235 tys.
- nierdzewne mocowania zbiornika paliwa przy 250 tys.
- olej kompresora przy 235 tys.
- uszczelnienie chłodniczki oleju + przewody sylikonowe przy 235 tys.
- rezystor wentylatora chłodnicy przy 235 tys.
- pompa wody przy 250 tys.
- część przewodów gumowych wymieniona na sylikonowe
- kpl. uszczelek i oringów silnika przy 235 tys.
- oringi wtryskiwaczy przy 250 tys.
- przewody wspomagania kpl. 1 przy przekładni + 2 przy zbiorniczku.
- zbiorniczek płynu chłodzącego (stary zrobił się ciemny ze starości) przy 235 tys.
- łożysko półosi prawej przy 250 tys.
- poduszka silnika prawa przednia przy 250 tys.
- poduszka silnika prawa tylna 250 tys.
- poduszka silnika prawa dolna przy 250 tys.
- 4 x OZ Racing (oryginalne felgi dorzucam) aktualnie z oponami bridgestone potenza w stanie db
- podłoga wraz z boczkami i drzwiami została wygłuszona matą bitumiczną 2,5mm przy 250 tys.
- Zabezpieczenie antykorozyjne woskiem podwozia łącznie z profilami zamkniętymi kpl. podłoga, progi, profile.
- głośniki tył JBL
- głośniki przód JBL (niestety jednego brakuje, do uzupełnienia)
- dołożony ekranik 5" oraz kamera cofania
Z minusów to czego nie zrobiłem:
- wgniotki na dachu
- ten jeden brakujący głośnik (ponieważ przestał działać)
- skrzypią sprężyny lub mocowania amortyzatorów przednich
- lekko luźne szkło lusterka lewego
- słaby akumulator
- do poprawienia zbieżność (lekko ściaga na prawo)
- pewnie kilka innych drobnych niedociągnięć czy to wizualnych czy to mechanicznych.
OC do 07.10.2026
PT do 25.11.2025
Zapewne o niektórych wymienionych elementach zapomniałem.
Samochód sprzedawany prawdopodobnie w cenie części i modyfikacji :)
Polecam komuś kto sobie go postawi na kanale i zrobi drobne poprawki pod siebie.
Więcej zdjęć niebawem.