-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Rzadko spotykane oryginalne pierwsze wydanie podręcznika „Marketing’95” autorstwa Ireneusza Bielskiego, wydane w Bydgoszczy przez Oficynę Wydawniczą Ośrodka Postępu Organizacyjnego w 1995 roku – pozycja praktycznie niedostępna w zwykłej sprzedaży, stanowiąca wartościowy nabytek dla kolekcjonera literatury biznesowej i historyka marketingu polskiego okresu transformacji.
Egzemplarz w miękkiej oprawie z zachowanymi wyrazistymi barwami okładki; grzbiet i brzegi lekko otarte, narożniki nienaruszone, blok spójny. Strony w bardzo dobrym stanie, miejscami delikatnie pożółkłe – brak zabrudzeń, podkreśleń, zapisów oraz stempli. Obecna dedykacja wydrukowana przez autora na stronie tytułowej, co dodatkowo podnosi wartość sentymentalną. Unikatowy charakter książki podkreślają liczne ilustracje, tabele i autorskie schematy – pozycja referencyjna dla kolekcjonerów specjalistycznych wydawnictw ekonomicznych.
Autor: Ireneusz Bielski
Wydawnictwo: OPO, Bydgoszcz
Rok wydania: 1995 (pierwsze wydanie)
ISBN: 83-901614-6-6
Stron: 244
Wymiary: ok. 24 x 16,5 cm
Stan zachowania: 8,5/10 – bardzo dobry, tylko niewielkie ślady czasu
Wyjątkowa szansa na pozyskanie podręcznika o niskim nakładzie – idealne uzupełnienie zbioru kolekcjonerskiego, do edukacji lub dekady transformacji gospodarczej w Polsce.