-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Tematyka
biznes, nauki ekonomiczne
Książka Marketing bankowy przedstawia ugruntowane zasady i elementy marketingu w odniesieniu do banków. Na rynku usług bankowych widoczna jest narastająca konkurencja między bankami, które dążą do obrony i umocnienia swojej pozycji. Osiągnięcie tych celów i jednoczesne zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów jest możliwe, gdy banki kierują się w swoim działaniu orientacją marketingową. Oznacza to, że działania banku są poprzedzone badaniami jego zasobów i możliwości oraz otoczenia w jakim funkcjonuje. Wnioski z tych badań pozwalają przygotować i realizować strategię marketingową, przy wykorzystaniu zintegrowanego zespołu instrumentów oddziaływania na nabywców i konkurentów.
Praca składa się z 11 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badanie marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przykłady strategii marketingowych wybranych banków. Wymienione zagadnienia omówione są w ścisłym związku z praktyką bankową i poparte przykładami działań banków. Na końcu pracy umieszczone zostały studia przypadków, odnoszące się do konkretnych decyzji marketingowych wybranych banków.
Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla pracowników sektora bankowego.
Ilość stron: 199
Ocena: Bardzo dobry -
Możliwa wysyłka na koszt kupującego w/g cennika Poczty Polskiej, wpłata na konto.
CZAS REALIZACJI OK.3- 5 DNI