-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Pozostałe
-
Stan
używane
-
Typ
pozostałe
-
Rok produkcji
1948
-
Przebieg
6666 km
-
Pojemność silnika
750 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
M72 z 1948 roku, zarejestrowana, ważne OC. Wiele lat w moim posiadaniu. Zaliczyła kilka rajdów motocykli zabytkowych i różne wyprawy. Motocykl jest sprawny.
Kilka szczegółów:
- lampa starego typu z wkładem z soczewką i gładkim poziomym paskiem na szkle, wersja motocyklowa
- stacyjka na okrągły kluczyk
- licznik starego typu
- niski przód
- półka z dziurą na zamek (są na niej nabite numery bmw)
- siedzenie na dwie sprężyny
- rama bez wzmocnień
- dużo odprysków na ramie kosza i motocykla po spawaniu elektrodą
- krótkie suwaki
- felgi z przetłoczeniami na pół bębnach
- uchwyt na ramie z lewej strony pod pompkę
- wąski uchwyt na akumulator
- regulator pierwszy typ PP1
- wózek sztywny na pałąku
- błotnik kosza na cybancie
- otwory pod uchwyt kolby karabinu
- pod zbiornikiem od przodu małe łapki mocujące
- instalacja elektryczna częściowo na starych bawełnianych kablach
- zgodne numery silnika
- cylindry M72, starego typu z grubym odlewem podstawy
- śruby skręcające kosz z zabezpieczeniami z skórzanych rzemieni
- rączka otwarcia pokrywy kosza wersja wąska odlewana
Motocykl kilkanaście lat temu był przywieziony z Białorusi w częściach, wszystko było rozkręcone i częściowo niekompletne. Dość dawno był robiony remont, z grubszych rzeczy to jest zregenerowany wał, szlif III lub IV, tłoki Almot, były szlifowane gniazda zaworów i wymienione zawory, w podporze wału jest simering. Sa założone oryginalne gaźniki K37. Wszystkie koła mają wymienione szprychy i są wycentrowane, lagi przednie były szlifowane i są nowe zaworki tłumiące, tylne suwaki maja nowe tulejki i sztyce. Skrzynia oryginalna jest uszczelniona i ustawiona, natomiast obecna z Dniepra do jazdy rekreacyjnej z koszem jest dużo bardziej precyzyjna i ma bieg wsteczny. Założone jest przełożenie 9x35 w dyfrze.
Do motocykla w komplecie jest krótka prądnica z kupionym nowym krótkim wirnikiem, brakuje uzwojenia wzbudzenia i trzeba ja złozyc.