-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Zdjęcia przedstawiają stan obecny (14.05.2024 r.), tylko ostatnie zdjęcie przedstawiające łódź na wodzie jest starsze. Łódka bardzo zwrotna, łatwa w pływaniu i transporcie. Zanim kupiłem przyczepę woziłem ją na dachu samochodu osobowego.
Łódka składa się z dwóch monolitycznych części - kadłuba i pokładu, sklejonych wzdłuż kołnierza co stanowiło gwarancję niezatapialności. Gwarantowała to całkowita objętość piany w kadłubie. Łódka była niezatapialna nawet w przypadku przedostania się wody w przestrzeń między kadłubem a pokładem. Otwór spustowy z korkiem spustowym znajduje się na rufie.
W zestawie:
- bardzo lekkie i efektywne wiosła z dulkami. Pióro wiosła wykonane z tworzywa, jest wyprofilowane dzięki czemu świetnie chwyta wodę, trzon wiosła wykonany jest z bardzo lekkiego drewna,
- maszt, bom, żagiel z olinowaniem,
- ster i miecz,
- łódka z fabrycznym wyposażeniem, w tym m.in. gniazda na dulki od wioseł czy pas balastowy.
Łódka wyprodukowana w ZSRR, kupiłem ją jako nową w polskim sklepie, mam dokumenty. Wpisując w wyszukiwarkę internetową hasło Швертбот "Юниор" można poczytać więcej na jej temat, tłumacz internetowy świetnie radzi sobie z tłumaczeniem. W razie problemów z odnalezieniem artykułów, mogę podesłać bezpośredni link do artykułu.
Długość, m 3,57
Szerokość, m 1,37
Wysokość burty na śródokręciu, 0,40 m
Ładowność, kg 150
Pojemność pasażerska, os. 2
Waga, kg 65
Powierzchnia żagla, 5 m2
Maksymalna dopuszczalna prędkość wiatru podczas żeglugi, m/s 7,0.
Łódka została wyprodukowana w grudniu 1988 więc ma już swoje lata i to widać. Nagrałem dwa filmy na których starałem się ukazać stan powłok. Filmów nie można dodać do ogłoszenia, linków do filmu też nie można dodać do treści ogłoszenia więc osoby zainteresowane proszę o kontakt, podam link w wiadomości lub na adres e-mail. Dodałem maksymalną ilość zdjęć do ogłoszenia ukazując to co wg. mnie jest najważniejsze i nie starczyło miejsca na zdjęcia wioseł czy miecza i dokładnych zdjęć powłok, ale więcej mogę wysłać na e-mail. Nie chcę nikogo oszukiwać, zależy mi na tym aby przed przyjazdem wiedzieli Państwo czego się spodziewać. Powłoka pokładu ma mniej spękań niż powłoka kadłuba, łódka jeździ na przyczepie podłodziowej i podczas jednej z podróży, na wyboju jedna z rolek po której się łódkę wciąga na przyczepę odkształciła kil w okolicy skrzynki mieczowej. Widać to na przedostatnim zdjęciu, jest tam większe pęknięcie powłoki.
Ja już na łódce nie pływam. Po umyciu i dokładnych oględzinach uważam że można nią pływać ale lata świetności ma już za sobą.
Odbiór osobisty ewentualnie dowóz po uzgodnieniu kosztów transportu.