-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
-
Marka
Oleo-Mac
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Dzień dobry,
sprzedam mało używaną kosiarkę spalinową marki Oleo-Mac:
Dane techniczne:
Pojemność silnika / model 140 cm3 / K500 OHV
Producent silnika EMAK
Moc silnika orientacyjna 4,0 K.M
Moc użyteczna urządzenia 2.2 k.W.
Szerokość cięcia 41 cm
Korpus / waga Stalowy / 23,7 kg
Regulacja wysokości cięcia / wysokość Niezależna / od 28 do 75 mm
Kosz 60 l
Funkcje Zbieranie do kosza
Koła przód / tył Łożyska ślizgowe / kulowe
Trawniki o powierzchni Do 1000 m²
• Znakomity i sprawdzony silnik OHV EMAK, którego główne zalety to:
tuleja żeliwna cylindra (I/C), łożyskowany, bardzo twardy wał korbowy, bardzo odporny na jego skrzywienie.
Silniki Emak to silniki, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
Zarówno silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to mocne jednostki górnozaworowe (serii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne istotne elementy konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego oraz żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność silnika i stanowi istotny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Konstrukcja silnika posiada również ciekawe rozwiązania zwiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: duży tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza.
Dlaczego silniki EMAK są wyjątkowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, jednocześnie przy lepszych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* Automatyczny system dekompresyjny to działające automatycznie zawory, które w momencie rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja zmniejsza ciśnienie sprężania, a co za tym idzie również siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje automatycznie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego zdecydowanie obniżają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność i trwałość całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia podczas uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.
* Żeliwna tuleja cylindra to następny, istotny krok, w kierunku zwiększenia żywotności silnika. Zastąpiono powszechnie stosowane w tej grupie silników aluminium trwalszym stopem żeliwa
Do obejrzenia w okolicach Zalesie Górne lub Warszawa Ursynów.
Więcej informacji na podany nr tel.