Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Kosiarka spalinowa Oleo-Mac G 44 PK

1 / 10
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Stan używane
  • Marka Oleo-Mac
Dostawa Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Dzień dobry, sprzedam mało używaną kosiarkę spalinową marki Oleo-Mac: Dane techniczne: Pojemność silnika / model 140 cm3 / K500 OHV Producent silnika EMAK Moc silnika orientacyjna 4,0 K.M Moc użyteczna urządzenia 2.2 k.W. Szerokość cięcia 41 cm Korpus / waga Stalowy / 23,7 kg Regulacja wysokości cięcia / wysokość Niezależna / od 28 do 75 mm Kosz 60 l Funkcje Zbieranie do kosza Koła przód / tył Łożyska ślizgowe / kulowe Trawniki o powierzchni Do 1000 m² • Znakomity i sprawdzony silnik OHV EMAK, którego główne zalety to: tuleja żeliwna cylindra (I/C), łożyskowany, bardzo twardy wał korbowy, bardzo odporny na jego skrzywienie. Silniki Emak to silniki, na które warto zwrócić szczególną uwagę. Zarówno silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to mocne jednostki górnozaworowe (serii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne istotne elementy konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego oraz żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność silnika i stanowi istotny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Konstrukcja silnika posiada również ciekawe rozwiązania zwiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: duży tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza. Dlaczego silniki EMAK są wyjątkowe: * Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, jednocześnie przy lepszych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami. * Automatyczny system dekompresyjny to działające automatycznie zawory, które w momencie rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja zmniejsza ciśnienie sprężania, a co za tym idzie również siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje automatycznie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze. * Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego zdecydowanie obniżają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność i trwałość całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia podczas uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie. * Żeliwna tuleja cylindra to następny, istotny krok, w kierunku zwiększenia żywotności silnika. Zastąpiono powszechnie stosowane w tej grupie silników aluminium trwalszym stopem żeliwa Do obejrzenia w okolicach Zalesie Górne lub Warszawa Ursynów. Więcej informacji na podany nr tel.

Skontaktuj się

Tomasz

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 40
Zgłoś nadużycie
500 zł
do negocjacji

Tomasz

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Mar 2015
Zalesie Górne mazowieckie Zobacz na mapie »
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia