-
Oferta od
firmy
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
LT40 to fantastyczna i praktyczna maszyna. Pracuje bez względu na pogodę. Świetnie się sprawdza podczas realizacji wymagających zamówień w terenie. Jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Podczepiając ją do samochodu jak przyczepę, mogę podjechać z nią w miejsce przecierania drewna. Nie muszę przewozić dużych i ciężkich kłód do tartaku stacjonarnego. To wszystko sprawia, że naprawdę lubię na niej pracować - tak opisuje traka Wood-Mizer LT40 David Jones ze Szkocji, użytkownik tej kultowej maszyny, jeden z wielu tysięcy na całym świecie.
Dawniej. Trak LT40 na zawsze zmienił sposób w jaki zwykli ludzie pozyskują drewno do budowy. Przed epoką traków mobilnych Wood-Mizer to klient musiał przewieźć kłody do tartaku, w którym pracowała stacjonarna, energochłonna i mało wydajna maszyna. Raz ustawione parametry cięcia nie mogły być zmieniane podczas przecierania, a kłoda musiała przejść przez maszynę w całości. Brzeszczoty stosowane w trakach ramowych pozostawiały gruby rzaz w drewnie, generując dużą ilość odpadów, a jakość przetartego materiału pozostawiała wiele do życzenia.
Toc Texhgtdscckzbsc
Rewolucja. Przełom nastąpił wraz z wprowadzeniem na rynek w 1982 roku w USA lekkiego traka przewoźnego Wood-Mizer, opracowanego przez duet utalentowanych inżynierów - Dona Laskowskiego i Dana Tekulve. Debiut traka LT40 na rynkach europejskich na początku lat 90. otworzył nowy rozdział w branży tartacznej, pozwalając ówczesnym zakładom tartacznym na modernizację, a zwykłym obywatelom na swobodę przerobu drzewa i realizację marzeń o własnym przedsiębiorstwie. Nowa technologia tartaczna była zaskoczeniem dla ludzi przełomu lat 80. i 90., którzy nigdy przedtem nie spotkali się z kompaktową maszyną, którą można przewieźć w dowolne miejsce, załadować na nią masywną kłodę i przy pomocy niewielkiego silnika i cienkiego brzeszczotu, wytworzyć całą stertę desek.