-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Rok produkcji
2022
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Marka
Inna
-
Motogodziny
0 h
Transport
Chcesz kupić z dostawą? W Clicktrans zlecisz transport w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Kombajn do kapusty do zbioru przemysłowego z taśmą transportową na przyczepę typu KOROINDWL, produkcja Belgia.
Szkolenie klienta w Polsce w cenie maszyny.
Ceny z transportem do Polski.
Wiązania klipsowe pokryte gumą komórkową, z wycięciami w kształcie kapusty. Obrotowe torpedy ze stali nierdzewnej z przodu wiązań klipsów, regulowana szerokość, długość i kąt podnoszenia kapusty, które spadają na bok. Wszystkie zbędne liście są zawinięte wokół kapusty, aby ją chronić. Torpedy przenoszą kapustę przed wiązania klipsów. Regulowany na wysokość (z trzpieniem) nóż cobranox ze stali nierdzewnej, do odcinania korzeni kapusty. Wiązania zatrzaskowe po prawej stronie ciągnika i elastyczne do transportu.
Na końcu wiązań klipsowych kapusta spada na taśmę transportową (zgodnie z wiązaniami klipsowymi)
wraz ze wszystkimi odciętymi liśćmi. Powyżej tego pasa transportowego znajduje się wirówka pokryta gumą komórkową, która odsuwa kapustę na bok i przepuszcza liście pod bębnem. Zasada ta jest powtarzana drugi raz, aby oczyścić wszystkie liście. Za drugim małym pasem kapusta spada na dużą taśmę do załadunku wagonu.
Winda duża + XL składana do transportu w 4 sztukach, standardowo w 2 sztukach
Koła Ø1000mm x 500mm o profilu lekkiej trakcji
Podwójna pompa hydrauliczna z niezależnym układem hydraulicznym, napędzana wałem ciągnika. Wszystkie silniki hydrauliczne są regulowana prędkość.
Elektryczne sterowanie wszystkimi cylindrami hydraulicznymi (tryb transportowy, wiązania z klipsami wysokości, przenośnik taśmowy ładowarka góra/dół + ładowarka wagonów lewo/prawo) w kabinie ciągnika (12V).
Wszystkie silniki hydrauliczne to Danfoss, podwójna pompa Danfoss (2x 19cc)
Zaktualizowany system przenośników: hydraulika wewnątrz podwozia
Zaktualizowane torpedy: ulepszone mocowanie i regulacja + ulepszony system łożysk
Blokada wysokości dla koła pchającego
Reduktory oleju bezpośrednio w silnikach hydraulicznych teraz z aluminium z wnętrzem ze stali nierdzewnej
Hydraulika z ciągłym olejem i zaworami NG6 + elektroniczne joysticki (do nowszych ciągników z plastikowymi dźwigniami i lepsza koordynacja)
Ostrze ze stali nierdzewnej do przycinania korzeni: elektroniczna regulacja góra/dół
Wiązania z elektroniczną regulacją prędkości za pomocą potencjometru
Ładowarka do wagonów w cenie podstawowej
Ceny netto z transportem do Polski i szkoleniem:
Podwójny składany przenośnik dla wagonów do 2,5m - 76 212 Euro
Potrójnie składany przenośnik dla wagonów do 3,5 m - 78 941 Euro
Potrójnie składany przenośnik do wagonów o długości do 4 m - 79 244 Euro
Dodatkowe opcje ceny netto : (nie wliczone w cenę jednostkową)
Ulepszona technologia LED Światła robocze 4000 lm + 65 €
Obracany duży przenośnik (tylko dla potrójnego przenośnika składanego) do napełniania przyczepy jadącej tyłem (dla pierwszych rzędów) + 2950 €
Synchronizacja wiązań klipsowych z prędkością żniwną + 1750 €
Podwójne czujniki ultradźwiękowe ostrzegające, jeśli winda znajduje się zbyt blisko wagonu + 1100 €
Większy wlot i wzmocnione podwozie do kapusty powyżej Ø28cm (do Ø40cm) + 3000 €
Chłodnica oleju + 850 €
Skrzynka narzędziowa + 650 €
Waga maszyny: 2200kg
Minimalna wymagana moc ciągnika: 85 KM
Ciągnik WOM 540 obr./min
Ciągnik olejowy min 20 l/min
Elektryka: 12VDC 20A
Szerokość robocza na polu: +/-4,5m
Transport drogowy: w promieniu 3,3m
Minimalne odległości od środka do środka rzędu: 600 mm
Maszyna ta przeznaczona jest do zbioru kapusty białej, kapusty zielonej (sabaudzkiej), kapusty czerwonej
Wydajność w zależności od warunków pracy (stan pola, pogoda, współpracownicy, dostępność przyczep...)
+/- 2,5 - 3 ha/dzień (9-10 godzin) przy doskonałych warunkach i dobrym zaopatrzeniu w przyczepy / zbiór do 4 km/h prędkość (dla przemysłu świeży rynek obniży maksymalną prędkość, aby prawidłowo obchodzić się z kapustą)
Uwaga: kombajny dla przemysłu mogą być używane na świeży rynek, jeśli ktoś złapie kapustę, zanim wpadnie do skrzyni (z pewnością dotyczy to ładowarek wagonowych) – więc jazda musi być wolniejsza niż dla przemysłu.
Termin realizacji do weryfikacji w momencie zamówienia.