-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
Gra w chłopa (znana też jako klasy) polega na skakaniu po polach gry od 1 do 9, rzucając woreczkiem na kolejne pola. Rozpoczynamy grę rzucając woreczkiem na pola 1, a następnie przeskakujemy kolejne pola klas omijając miejsca zajęte przez woreczek. Wracając muszą zatrzymać się przed zajętym polem, zabrać woreczek a następnie je przeskoczyć. Po zeskoczeniu z planszy, uczestnicy rzucają woreczki na kolejne miejsca i tak dalej, aż dotrą do ostatniego pola. Kiedy gracz się pomyli: nie trafi woreczkiem we właściwe pole, stanie na linii, nadepnie na pole zajęte woreczkiem, zapomni zatrzymać się i zabrać woreczek - traci swoją kolejkę i grę rozpoczyna następna osoba. Każdy uczestnik kontynuuje grę od miejsca, w którym popełnił błąd. Wygrywa ten kto pierwszy zaliczy wszystkie klasy.
Przebieg gry
Rozpocznij grę:
Rzuć woreczkiem na pole oznaczone numerem 1. Woreczek nie może dotknąć linii ani wypaść poza planszę.
Skacz po polach:
Skacz na jednej nodze po kolejnych polach, unikając dotykania linii.
Podnieś rzutkę:
Po dotarciu do pola nr 1 (lub innego, na które trafił woreczek), musisz podnieść rzutkę bez tracenia równowagi.
Kolejne rzuty:
Następnie, powtarzając zasady, rzuca woreczkiem na kolejne pola, np. na pole nr 2, i przeskakujesz.
Utrzymanie równowagi:
Trudnością jest utrzymanie równowagi na jednej nodze i precyzyjne rzucanie woreczkiem.
*Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.