-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Honda
-
Model
Legend
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
1993
-
Rok produkcji
1992
-
Przebieg
275000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sportowy / Coupe
-
Pojemność silnika
3206 cm³
-
Moc
205 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
2/3
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
nie
-
Kolor
czarny
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry,
oferuję Państwu niniejszym naszą porządną zabytkową:
Honda Legend Coupé 3.2 V6 (205) Aut. '92
[KA 8 (1991-1996), 3206 cm³ V6 24V 205 KM (151 kW) przy 5500 obr./min., max. mom. obr.: 293 Nm przy 4400 obr./min., aut. 4-bieg. skrz. biegów, napęd na oś przednią, hamulce: tarczowe, wym. (dłg. x szer. x wys.): 4885 x 1810 x 1370 mm, masa wł.: 1580 kg, ład.: 570 kg, 5 miejsc siedz., 0-100 km/h: 8,1 s., V max: 226 km/h, Kat. D3, śr. spal. Pb95/98: 10,8l, poj. zb. paliwa: 68l, poj. bagażn.: 417l]
Nr ident. pojazdu: JHMKA82500C101535, data prod.: 06.08.1992, data I rej.: 19.08.1993 (Niemcy), bezwypadkowy, I wł. w PL, nie palono wewn., 275 tys. km, 2 oryg. kluczyki, kilka lat temu wymieniono olej w skrzyni biegów, zaciski ham., amortyzatory, a także (03/23) naprawiłem klimatyzację za niecałe 3.000 zł (fachowa regeneracja kompresora, płukanie układu, sprawdzenie szczelności, ozonowanie).
Wyposażenie (m.in.):
skórz. beżowa tapicerka, drewnopod. elem. wykończ. wnętrza, wielof. skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek, el. szyby (4), podgrz. el. regul. lust., podgrz. el. fotele z pamięcią ustaw. (fotel kier.), tempomat, aut. klimat., el. szyberdach (uchylno-przesuwny), radio/ CD Pioneer z dużym kolor. ekranem + BT + zmieniarka płyt CD w bagażn. (oryg.), el. antena, el. domykanie drzwi (soft close), el. podajniki pasów bezp., podłokietnik (x2), alarm, immobiliser, pod. pow. kier., 3. światło „STOP”, spryskiwacze reflekt., ABS, chrom. listwy zewn., płetwa tylna (spojler), koła alum. ’17
Porządne ładne „japońskie BMW” w nadwoziu coupé, które nie tylko wygląda atrakcyjnie, przyciąga spojrzenia pozostałych uczestników ruchu i przechodniów, ale jest zdrowe blacharsko, ma czyste wnętrze, bogate wyposażenie, a jazda nim m.in. dzięki naprawdę niezłym osiągom, automatycznej skrzyni biegów i szyberdachowi sprawia niemałą radość. Ponadto jego zabytkowy status („żółte tablice”) pozwala spać spokojnie w kontekście nadchodzących ograniczeń i rosnących kosztów użytkowania aut spalinowych. Można ten samochód traktować jako swego rodzaju inwestycję na kołach, którym bez utraty wartości można się cieszyć każdego dnia przez okrągły rok.
Z czystym sumieniem polecam ją Państwu.
Moja „Legenda” przeszła całą procedurę opiniotwórczo-kontrolno-urzędową [opinia techn.-hist. rzeczoznawcy SIMP, wpis do Woj. Ewid. Zabytków (Zaśw. DWKZ), rozszerzony przegląd techn. w OSKP], wskutek czego stała się pojazdem zabytkowym i została zarejestrowana na tzw. „żółte tablice” (DW 39V). W poł. kwietnia 2024 r. podwyższono w woj. dolnośląskim limit wieku z 30 aż na 40 lat, a więc… miałem szczęście…
W związku z powyższym jest:
- zwolniona z okresowych przeglądów techn. (przegląd techn. do: „bezterminowo”),
- uprawniona do 70% zniżki na OC bez wymogu ciągłości ubezpieczeniowej,
- uprawniona do wjazdu do miejskich stref ekologicznych,
- „pod ochronką” odpowiedzialności cywilnej (gdyby przytrafiło się jakieś nieszczęście na drodze, np. ktoś w swojej nieostrożności wjechałby w nią, żaden ubezpieczyciel nie pozwoliłby sobie na nieuzasadnione przeciąganie sprawy/ ewentualny spór cywilny, jak to nierzadko ma miejsce w przypadku zwykłych tablic; wg relacji tych, którym przytrafiła się szkoda na „żółtych tablicach”, nie było żadnych kłopotów ze sprawnym uzyskaniem godziwego odszkodowania),
- brak przeciwwskazań formalnych odnośnie ewent. późniejszej sprzedaży klientowi zagranicznemu (to nie jest na szczęście „pojazd historyczny” wpisany do „Rejestru Zabytków”).
Ewent. kontrola przedzakupowa w wybranej przez Państwa stacji diagnost. (na Państwa koszt) nie stanowi problemu.
Wiele zdjęć XXL na prośbę.
Pojazd używany, sprzedaż prywatna:
rękojmia za wady fizyczne nie ma zastosowania, brak prawa zwrotu czy późniejszych negocjacji cenowych (nie znajdują zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej). Kupujący przyjmuje powyższe do wiadomości, a zawierając ze sprzedającym umowę kupna-sprzedaży wyraża na to zgodę (art. 558. § 1 KC).
Informacja: *********
PS W małej firmowo-prywatnej rodzinnej „kolekcji” na sprzedaż także (2 ost. zdjęcia):
1/ czerwone Audi RS6 Avant 4.0 V8 Bi-T. Aut. exclusive (600) '22 [56 tys. km; 339.014 PLN netto (FV)/ przejęcie leasingu]
2/ srebrne Volvo 262C 2.7 V6 Aut. Bertone (140) '78 [168 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 99.400 PLN brutto]
3/ srebrna Honda Accord Coupé [CG2] 3.0 V6 VTEC Aut. (200) ’00 [183 tys. km; świeżo po naprawie skrzyni biegów! 31.400 PLN br.]
4/ zielona Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [178 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 30.400 PLN br.]
5/ burgundowy VW Passat [35i] 2.0 GL Aut. (115) ’91 [199 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 29.400 PLN br.]
6/ perłowe Audi A8 [D2] 4.2 V8 Aut. (299) ’96 [266 tys. km; 25.800 PLN br.]
7/ srebrne BMW 325iA Touring (192) ‘04 [E46] (225 tys. km; 14.800 PLN br.]
8/ granatowe Audi A6 [C6] 4.2 V8 Aut. (334) ’04 + LPG Stako (2-letnia) [401 tys. km; 12.800 PLN br.]
9/ zielone Kawasaki KL250A '82 [15 tys. km; 8.800 PLN br.]
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
skórzana tapicerka
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
autoalarm
-
poduszka powietrzna
-
szyberdach
-
elektryczne lusterka
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
-
podgrzewane fotele
-
radio
-
immobilizer
-
CD
-
elektrycznie ustawiane fotele
-
gniazdo USB
-
wielofunkcyjna kierownica
-
zmieniarka CD
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
zarejestrowany jako zabytek
-
Zarejestrowany w Polsce