-
Oferta od
firmy
-
Stan
używane
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Producent części
Filtron
FILTR OLEJU Alfa Romeo Audi Fiat Ford Gaz Lada MG Renault Seat Saab _ OP53
⚙️WIĘCEJ NA TEMAT FILTRU OLEJU
FILTR OLEJU
• marka ALFA ROMEO 33 1.3 i AUDI COUPE B2 2.3 i FIAT REGATA 1.6 i GAZ GAZELLE 2.9 LANA NIVA 1.7 MG MGB 1.8 i RENAULT 30 2.6 i SAAB 96 1.5 V4 SEAT RONDA 1.2 1.4 1.6 i UAZ CARGO 2.7 i VW TRANSPORTER T2 1.6 i - BENZYNA
• rocznik 1965-2015
• nr części OP533
Stan bardzo dobry - filtr fabrycznie nowy
Zastosowanie :
ALFA ROMEO
• 33 1.3 ( AR 30587, AR 30168)
AUDI
• COUPE B2 2.3 (NG)
FIAT
• REGATA 1.6 (138 AR.000)
FORD
• CAPRI III 2.0 (NYL)
• CAPRI III 3.0 (HYF)
• CAPRI III 2.0 (OHC TL 20 H, NEN)
• CAPRI III 1.6 (LCN)
• CAPRI III 2.3 Super (YYN)
• CAPRI III 2.8 i Turbo (PYN)
• CAPRI III 2.0 (TL20LNM)
• CAPRI III 2.8 Super Injection (PRN)
• CONSUL 2300 (YY)
• CONSUL 2000 (NY)
• CONSUL 2000 (NE)
• CONSUL 1700 (TV 17 HC)
• ESCORT II 2.0 RS (NE)
• ESCORT V RS 2000 (Z7A)
• ESCORT V RS COSWORTH (N5F)
• ESCORT VI RS 2000 (N7A)
• ESCORT VI RS COSWORTH (N5F)
• GRANADA I 3.0 (EV 30 H)
• GRANADA I 2.3 (YY)
• GRANADA 2.6 (UY)
• GRANADA II 2.3 (YYH)
• GRANADA II 2.3 (YYP)
• GRANADA II 2.0 (NEP)
• GRANADA II 2.8 i (PRB)
• GRANADA II 1.7 (TV 17 LC, NWB)
• GRANADA II 2.0 (NYP)
• GRANADA II 2.0 (TL 20LC)
• GRANADA II 2.3 (YYU)
• GRANADA II 1.6 (LCK)
• GRANADA 2.8 (PYA)
• GRANADA II 2.0 (NEK)
• GRANADA II 1.7 (MY)
• GRANADA II 2.8 i (PRD)
• GRANADA II 2.8 (PYU)
• GRANADA II 2.8 i (PRC)
• SCORPIO I 2.9 i (BRE)
• SCORPIO I 2.9 i (BRD, BRE, BRF)
• SCORPIO I 2.4 i (ARD, ARC)
• SCORPIO I 2.0 (N8D, NEL)
• SCORPIO I 2.0 i (N9F)
• SCORPIO I 2.9 i (BRC)
• SCORPIO I 1.8 (REC)
• SCORPIO II 2.9 (BOB)
• SCORPIO II 2.9 (BRG)
• SIERRA I 1.6 (LSE)
• SIERRA II 2.0 16V (N5D)
• SIERRA II 2.0 (N9C)
• SIERRA II 2.0 16V (N5C)
• SIERRA II 2.0 i (NEJ, NE5)
• SIERRA II 2.0 i (N9A)
• SIERRA II 2.9 (B4B, B4C)
• SIERRA II 2.0 i (N4A, N4I)
• SIERRA II 1.8 (RED, REF)
• SIERRA II 1.6 (LSF)
• TAUNUS 2300 GT, GXL
• TAUNUS 1300 (JA)
• TAUNUS 1600 (LAD)
• TAUNUS 2000 V6 (NY)
• TAUNUS 1600 (LCJ)
• TAUNUS 1600 (LE)
GAZ
• GAZELLE 2.9 (UMZ-4215.10)
LADA
• NIVA 1700 i (21213, 21214)
MG
• MGB 1.8 (18GB)
RENAULT
• 30 2.6 (112)
SAAB
• 96 1.5 V4 (FORD V4)
SEAT
• RONDA 1.2 (124 B6.000)
• RONDA 1.4 (124 B7.000)
• RONDA 1.6 (138 AR6.000, 022 A.000)
UAZ
• CARGO 2.7 (ZMZ-409.10, ZMZ-40904)
VW
• TRANSPORTER T2 1.6 (AH, AD, AS, CT)
Pochodzi z likwidacji sklepu motoryzacyjnego
⚙️JAK DZIAŁA PROFESJONALNA FILTRACJA OLEJU?
Czysty, odpowiednio filtrowany olej to fundament zdrowego i wydajnego silnika. Nowoczesne systemy smarowania wykorzystują precyzyjnie zaprojektowane kanały i filtry, aby usuwać zanieczyszczenia powstające podczas pracy jednostki — od mikroskopijnych cząstek nagaru, przez drobiny metalu, aż po resztki uszczelek. Dzięki temu olej pozostaje klarowny, a elementy silnika otrzymują stałą, nieprzerwaną ochronę.
Efektywna filtracja zmniejsza tarcie, stabilizuje temperaturę, chroni przed zużyciem i pozwala zachować pełną moc nawet w trudnych warunkach.
⚙️CO ZATRZYMUJE FILTR OLEJU?
☑️Opiłki metalu – powstające podczas tarcia elementów silnika
☑️Sadza – efekt spalania paliwa i pracy w wysokiej temperaturze
☑️Fragmenty uszczelek – drobne resztki materiału uszczelniającego
☑️Nagar – zlepione, twarde osady z oleju i paliwa
☑️Pył i mikrozanieczyszczenia – wnikające do układu z zewnątrz
Profesjonalny filtr eliminuje te szkodliwe cząstki, zapewniając dłuższą żywotność silnika i czystą pracę układu smarowania.
✨CZYSTY OLEJ = MOC I OCHRONA SILNIKA✨
Skuteczna filtracja usuwa zanieczyszczenia powstające podczas pracy silnika, dzięki czemu olej zachowuje swoje właściwości dłużej. To prosta, ale kluczowa czynność, która realnie wydłuża żywotność jednostki napędowej i poprawia jej wydajność.
Regularna wymiana filtra to inwestycja w bezawaryjną jazdę
⚙️PORÓWNANIE STANU FILTRA OLEJU – ZAPCHANY VS. NOWY
Regularna wymiana filtra to podstawa skutecznej ochrony silnika. Zapchany wkład traci zdolność zatrzymywania zanieczyszczeń, utrudnia przepływ oleju i zwiększa ryzyko zużycia elementów układu. Nowy, czysty filtr przywraca prawidłową cyrkulację, zapewnia lepszą ochronę i pozwala silnikowi pracować w optymalnych warunkach.
To prosta różnica, która ma ogromny wpływ na żywotność i wydajność Twojego pojazdu.