-
Oferta od
firmy
-
Marka
Yamaha
-
Stan
nowe
-
Typ
cross
-
Rok produkcji
2025
-
Przebieg
1 km
-
Pojemność silnika
250 cm³
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
FANTIC
MODEL: XXF250 4T MY25
Rasowy koń, który szczyci się agresją, wydajnością, wszechstronnością i kontrolą, zapewniając dominację w klasie średniej.
JEDYNY W SWOIM RODZAJU.
Czasem potrzeba ekstremalnych wyborów, aby wygrać. Nasz model 250 4t zawiera absolutnie innowacyjne rozwiązanie na rynku: odwróconą głowicę, zapewniającą bezpośrednie zasysanie z przodu, które jest krótkie i wydajne. Ta kompaktowa konstrukcja silnika w połączeniu z pochylonym do tyłu cylindrem centralizuje masę, zapewniając ekstremalną zwinność i imponującą zwrotność.
ZACHOWAJ KONCENTRACJĘ
Chcemy, abyś był/była skoncentrowany i czujny od pierwszego do ostatniego okrążenia. Właśnie dlatego współpracując z zespołem fabrycznym, opracowano specjalne smukłe i doskonale wyprofilowane plastiki , aby zapewnić maksymalny komfort, swobodę i odpowiednią pozycję podczas jazdy.
TECHNOLOGIA DLA MOCY
Lekki, zwinny, precyzyjny - właśnie tak chcesz się czuć, jeżdżąc na granicy pomiędzy skokami i przechyłami i właśnie to otrzymujesz dzięki naszej wyrafinowanej aluminiowej ramie. Elementy formowane, wytłaczane i odlewane ciśnieniowo łączą siły, aby zagwarantować idealną równowagę, lekkość i sztywność.
PIĘKNO I WYDAJNOŚĆ
Najlepsze cechy silnika 4-suwowego zostały zaprezentowane w naszym układzie wydechowym Arrow: świetny moment obrotowy i liniowe oddawanie mocy w połączeniu z dodatkowym doładowaniem przy wysokich obrotach! Ostatecznym akcentem jest tytanowy tłumik w standardzie, ważący zaledwie 1 kg! To prawdziwy plus godny fabrycznej wyścigówki.
DR JEKYLL I PAN HYDE
Z dedykowaną aplikacją WiGET to tak, jakby mieć kilka motocykli w jednym. Za pomocą prostego kliknięcia ze smartfona, ECU motocykla dostosowuje się do jednej z konfiguracji map opracowanych przez Fantic Racing. Możesz też stworzyć własną mapę silnika dla aktualnego terenu i warunków pogodowych. Możliwe jest również odczytywanie licznika godzin motocykla, dodawanie notatek serwisowych, uzyskiwanie diagnostyki i przeglądanie danych silnika w czasie rzeczywistym. Wszystko pod kontrolą!
Ogromna moc jest kontrolowana przez technologię.
XXF 250 jest wyposażony w e-pakiet GET Fantic z kontrolą trakcji i startu. Dużym plusem jest zamontowany na błotniku ekran LC-GPA ułatwiający ruszanie i wyświetlający różne poziomy kontroli trakcji.
SPECYFIKACJA:
SILNIK Typ: Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą, 4 zawory, DOHC
Pojemność skokowa: 250 cm3
Indukcja: wtrysk paliwa
Otwór: 77,0 mm
Skok: 53,6 mm
Współczynnik kompresji: 13,8:1
Układ zapłonowy: TCI Układ rozruchowy:
Rozrusznik elektryczny
Układ smarowania: Miska olejowa
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
PODWOZIE
Typ ramy: aluminiowa rama obwodowa
Kąt wyprzedzenia: 26,5°
Szlak: 119 mm
Rama tylna: aluminium
Wahacz: aluminium ze zmiennym przekrojem i łącznikiem progresywnym
Obręcze: 21x1,60 – 19x1,85
Opony: 80/100x21 - 100/90x19
Hamulce: Hydrauliczny tarczowy ø270mm - Hydrauliczny tarczowy ø240mm
Zawieszenie przednie: KYB ø48 mm, w pełni regulowane, skok koła 310 mm Zawieszenie tylne: KYB, w pełni regulowane, skok koła 317 mm
CAŁKOWITE WYMIARY
Długość: 2175 mm
Szerokość: 825 mm
Wysokość: 1285 mm
Wysokość siedziska: 970 mm
Rozstaw osi: 1475 mm
Waga w stanie mokrym: 98 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 6,2 l
Ilość oleju silnikowego: 0,95 l