-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Rynek
wtórny
-
Cena za m²
2188 zł/m²
-
Powierzchnia
1617.28 m²
-
Piętro
parter
Aleksandra Wachocka - Syndyk masy upadłości ustanowiony w postępowaniu upadłościowym prowadzonym w Sądzie Rejonowym w Opolu V Wydział Gospodarczy, Sekcja ds. Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych - sygn. akt V GUp 87/21 of, zaprasza do składania ofert zakupu prawa własności do budynków oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu stanowiących działkę ewidencyjną nr 454/4 obszaru 0,0607 ha. Nieruchomość zlokalizowana jest w miejscowości Brzeg na skrzyżowaniu ulic Bolesława Chrobrego z ulicą Armii Krajowej.
W skład nieruchomości wchodzi grunt działki wraz z częściami składowymi:
• Budynek biurowy nr ewid. 1491 o pow. zabudowy 340 m2, składający się z 3 kondygnacji naziemnych.
• Budynek biurowy nr ewid. 1490 o pow. zabudowy 193 m2, składający się z 4 kondygnacji naziemnych
Budynki te stanowią integralną całość. Jest to obiekt wolnostojący, wzniesiony w technologii tradycyjnej murowanej. Łączna powierzchnia użytkowa: 1617,28m2.
Nieruchomość położona jest w centralnej części miejscowości Brzeg, w otoczeniu gruntów zabudowanych budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi, budynkami o charakterze biurowym, usługowym, handlowym, użyteczności publicznej, terenami parków zieleni. W odległości około 200 metrów na północ znajduje się Rynek Główny w Brzegu. Nieruchomość położona jest przy drodze krajowej nr 39, duże natężenie ruchu samochodowego oraz pieszych. Nieruchomość posiada bardzo korzystną ekspozycję. Obecne uzbrojenie działki: prąd, woda, kanalizacja, gaz, centralne ogrzewanie (gazowe), wentylacja.
Charakterystyka oferty:
1. Konkurs odbędzie się na zasadach Konkursu pisemnego - ofertowego;
2. Kryterium wyboru oferty będzie najwyższa cena;
3. Cena wywoławcza nieruchomości sprzedawanej w całości wynosi 3.538.000,00 zł.
4. Termin składania ofert od 06.10.2025 r. do 20.10.2025 r. do godz. 15:00, (przy czym rozstrzygająca jest data wpływu oferty do Biura Syndyka), termin otwarcia ofert 22.10.2025 r. godz. 14:00;
5. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu konkursowym jest przesłanie kompletnej oferty oraz dowód wpłaty wadium (wadium w wysokości nie niższej niż 10% ceny wywoławczej netto przelewem na rachunek bankowy masy upadłości nr 17 1020 1664 0000 3502 0654 1488) na adres: Biuro Syndyka Aleksandra Wachocka, Wójcin, ul. Strzelnicza 8, 98-432 Łubnice;
6. Regulamin oraz druki niezbędne do złożenia oferty dostępne są w Biurze Syndyka. Istnieje możliwość udostępnienia tych dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
7. Operat szacunkowy dostępny jest do wglądu w Biurze syndyka po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu;
8. Zapytania o przedmiot i warunki postępowania konkursowego przyjmowane są telefonicznie w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 i drogą elektroniczną. Preferowany kontakt drogą elektroniczną.
9. Syndyk zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyboru oferty na dowolnym etapie postępowania konkursowego;
10. Koszty transakcyjne sprzedaży ponosi wyłącznie nabywca;
11. Zawarcie umowy sprzedaży nastąpi w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od dnia wyboru oferenta;
12. Nieruchomość sprzedawana jest w trybie z wolnej ręki, jednakże w trybie pisemnego – ofertowego konkursu, natomiast niniejsze ogłoszenie jest zaproszeniem do składania ofert;
13. Zapłata za Przedmiot Sprzedaży powinna być płatna najpóźniej w dniu zawarcia umowy sprzedaży na rachunek bankowy wskazany przez syndyka, zaś do protokolarnego przekazania przedmiotu umowy dojdzie w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży;
14. W razie gdyby oferent, którego oferta została wybrana wycofał się z zawarcia umowy sprzedaży, Syndyk może zaoferować zakup nieruchomości kolejnemu oferentowi, którego oferta spełniała wymogi zawarte w regulaminie konkursu.