-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Valvoline
DLACZEGO DPF Valvoline zamiast dopalania❔
Dopalanie zmienia sadzę w popiół, który - mając mniejszą objętość - pozostaje w filtrze DPF / FAP. Komputer pokazuje zmniejszenie objętości filtra. Zazwyczaj na krótko. Problem wraca sama procedura komputerowego dopalania nie jest obojętna dla kondycji silnika. Mówiąc kolokwialnie - "zarzyna" wtryski i DPF. Jej kilkukrotne powtarzanie może doprowadzić nawet do przetopienia struktury filtra DPF i uszkodzenia wkładu z metali kolorowych, który odpowiada za zapłon sadzy, tymczasem SPRAY rozpuszcza i usuwa z filtra DPF zarówno sadzę, jak i popiół.
Sposób użycia:
Przed użyciem ostudzić silnik, by temperatura filtra DPF nie przekraczał 40° C
Zdemontować czujnik ciśnienia lub temperatury
W powstały otwór wprowadzić wężyk do aplikacji
Natryskiwać preparat krótkimi seriami po 3-5 sekund. Opróżnić ok. ½ puszki, wkręcić czujnik i pozostawić na ok. 15-20 min.
Powtórzyć aplikację
Zainstalować czujnik ponownie, następnie uruchomić silnik na ok. 15 minut na wolnych obrotach
Wykonać ok. 15-20-minutową jazdę