-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Dacia
-
Model
Logan MCV
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
nie
-
Rok pierwszej rejestracji
2008
-
Rok produkcji
2008
-
Przebieg
235000 km
-
Rodzaj nadwozia
Kombi
-
Pojemność silnika
1461 cm³
-
Moc
68 KM
-
Paliwo
diesel
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
kupiony w polskim salonie
-
Faktura
nie
-
Kolor
niebieski
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Praktyczny, bardzo pojemny i oszczędny samochód, z dużym bagażnikiem i sporą ilością miejsca w kabinie pasażerskiej. Spalanie nawet 3,4 l/100 km przy ekonomicznej jeździe (wynik średni osiągnięty przeze mnie na odcinku ok. 2000 km, cykl mieszany miasto/trasa), przeciętne spalanie w granicach 4,5-4,8 l/100 km w cyklu miejskim, 4,3-4,6 l/100 km w trasie (oczywiście zależy od stylu jazdy).
Idealny samochód do pracy, do przewozu towaru, sprawdza się bez problemu w długich trasach, wygodny w prowadzeniu – pomimo rozmiarów, zaskakująco łatwo się nim manewruje i jest dość niedrogi w utrzymaniu.
Pojazd posiadamy od nowości, kupiony w salonie Renault Pietrzak w Świętochłowicach, rok prod. 2008, aktualny przebieg ok. 235 tyś. km. Auto bez problemu odpala w każdych warunkach atmosferycznych, jeździ, jest w ciągłej eksploatacji. Przegląd ważny do 21.01.2026, OC ważne do 18.05.2026.
Silnik Renault, poj. 1.5, moc 68 KM, 5-biegowa, manualna skrzynia biegów, wspomaganie kierownicy, system ABS. Wersja z homologacją na 5 osób, kolor niebieski metalik, opony zimowe (na jeden-dwa sezony). Na wyposażeniu radio z Bluetooth, USB, AUX, odtwarzaczem mp3, pilotem zdalnego sterowania i funkcją prowadzenia rozmów w trybie głośnomówiącym.
Wersja Laureate – z niestandardowego wyposażenia (nieobecnego w innych wersjach): klimatyzacja (manualna), relingi dachowe, elektryczne szyby przód i tył, elektrycznie regulowane lusterka, halogeny przeciwmgielne, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (przód), dodatkowa, duża półka w kabinie (nad przestrzenią pasażerską), dodatkowe wskazania komputera pokładowego (m.in. zużycie paliwa, zasięg), kieszenie w fotelach kierowcy i pasażera, oświetlenie schowka i dodatkowa lampka w kabinie (map light), centralny zamek na pilota i przycisk.
Ostatnie inwestycje: wymiana hamulców i sprężyn w 2022, wymiana akumulatora w 2024, wymiana oleju i filtrów w lipcu 2025 (przy przebiegu 230 tyś. km), wymiana paska klinowego i rolki alternatora w sierpniu 2025.
Do zrobienia na chwilę obecną przednie zawieszenie (łączniki stabilizatorów, sworznie, końcówki drążków kierowniczych); trochę wycieka z niego olej.
Są też inne, drobniejsze lub niewymagające pilnej naprawy mankamenty – z racji swojego wieku auto ma kilka większych i kilka mniejszych ognisk korozji, co jest niestety powszechne w tym modelu. Blacharka trochę już po przejściach, klimatyzacja wymaga serwisu, zamki kierowcy i pasażera zacinają się (działa otwieranie i zamykanie z pilota oraz z przycisku centralnego zamka w kabinie), opuszczanie prawej tylnej szyby nie działa, mocowania lewej lampy przedniej i prawego halogenu uszkodzone, tapicerka w środku trochę już zużyta, do prania.
Auto z pewnością jeszcze trochę posłuży, ale wymaga pewnych nakładów, dlatego z ceny możemy jeszcze zejść. Warsztat wycenił koszty napraw mechanicznych na kwotę ok. 1900 zł. Niestety, musimy go sprzedać, ponieważ mamy jeszcze drugi pojazd, który również wymaga pewnych inwestycji i w tej chwili nie stać nas na utrzymywanie i naprawy dwóch samochodów.
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
poduszka powietrzna
-
elektryczne lusterka
-
światła przeciwmgielne
-
radio
-
lakier metallic
-
bluetooth
-
gniazdo AUX
-
gniazdo USB
-
MP3
-
relingi dachowe