Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Czujnik ciśnienia Map Sensor OPEL RENAULT FORD KIA

1 / 2
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Stan używane
  • Przeznaczenie osobowe
  • Rodzaj ciśnienia w kolektorze (MAP)
  • Producent części General Motors
  • Marka pojazdu Inna
Czujnik ciśnienia Map Sensor OPEL RENAULT FORD KIA parametry stan: nowy producent części: opel (oryginalne OEM) typ silnika: benzyna typ samochodu: samochody osobowe Czujnik ciśnienia bezwzględnego Map-sensor mapsensor ALFA ROMEO CITROEN DAEWOO FIAT FORD HYUNDAI JEEP KIA LANCIA OPEL PEUGEOT RENAULT VOLVO Oryginał GM NUMERY KATALOGOWE: GM 12569240 16137039 9389131 CITROEN / PEUGEOT 19204S 1920FC 594607 594609 DAEWOO 16137039 FIAT 60811534 7696064 FORD 1144809 1C1Y9F479AA HYUNDAI 3933024750 KIA 0K95018211 OPEL 1238788 6238927 815701 RENAULT 7700706876 8933000153 VOLVO 1378162 3411400 INFORMACJE DODATKOWE: - Złącze 3 PIN - Real foto ZASTOSOWANIE: ALFA ROMEO - 145 - 1.6 - 146 - 1.6 CITROËN - BERLINGO - 1.4 - BX - 1.9 - C5 I / II - 1.8 - XANTIA - 1.8 - XM - 3.0 - XSARA - 1.8 - ZX - 1.8 DAEWOO - LANOS - 1.4 , 1.5 , 1.6 - MATIZ - 0.8 - NUBIRA - 1.6 - REZZO - 1.6 FIAT - PUNTO - 1.6 - TEMPRA - 1.6 FORD - TOURNEO CONNECT - 1.8 - TRANSIT - 2.3 HYUNDAI - ACCENT I - 1.3 , 1.5 - ACCENT II - 1.3 , 1.6 - COUPE - 1.6 , 2.0 - ELANTRA - 1.6 , 2.0 - GETZ - 1.3 , 1.6 - LANTRA I - 1.5 - LANTRA II - 1.5 , 1.6 , 1.8 , 2.0 - MATRIX - 1.6 - PONY - 1.5 - S COUPE - 1.5 i - TRAJET - 2.0 JEEP - CHEROKEE - 2.1 TD - COMANCHE - 4.0 - GRAND CHEROKEE I - 4.0 - WRANGLER I - 2.5 , 4.0 - WRANGLER II - 2.5 , 4.0 KIA - AVELLA - 1.3 - PRIDE - 1.3 - SEPHIA - 1.5 - SHUMA - 1.5 - KIA LANCIA - DEDRA - 1.6 - DELTA I - 1.6 - DELTA II - 1.6 - LYBRA - 1.6 - PRISMA - 1.6 OPEL - ASCONA B - 1.3 , 1.6 , 1.8 - ASTRA F - 1.4 , 1.6 , 1.8 - ASTRA G - 1.4 , 1.6 - ASTRA H - 1.4 , 1.6 - COMBO - 1.2 , 1.4 - CORSA A - 1.2 , 1.3 . 1.4 , 1.6 - CORSA B - 1.2 , 1.4 , 1.6 - CORSA C - 1.4 - CORSA D - 1.4 - KADETT D / E - 1.3 , 1.4 , 1.6 - MANTA B - 1.3 , - MERIVA - 1.4 , 1.6 - OMEGA A 1.8 - TIGRA 1.4 , 1.6 - VECTRA A 1.6 , 1.8 , - VECTRA B 1.6 i - VECTRA C 1.6 - ZAFIRA A 1.6 PEUGEOT - 106 I - 1.4 - 205 I - 1.4 - 205 II - 1.4 - 206 - 1.4 - 306 - 1.4 , 1.8 - 307 - 1.4 - 309 I - 1.9 - 309 II - 1.9 - 405 I - 1.9 - 406 - 1.8 - 605 - 3.0 - PARTNER - 1.4 RENAULT - 19 I - 1.4 , 1.7 , 1.8 - 19 II - 1.2 , 1.4 , 1.7 , 1.8 - 21 - 1.7 , 2.0 , 2.2 - 25 - 2.0 , 2.2 , 2.8 - CLIO I - 1.2 , 1.4 , 1.8 , - CLIO II - 1.2 , 1.4 , 1.6 - ESPACE I - 2.0 i - ESPACE II - 2.0 , 2.2 , 2.8 - ESPACE III - 2.0 , 2.2 , 3.0 - KANGOO - 1.2 , 1.4 - LAGUNA I - 1.8 , 2.0 , 3.0 - MASTER I 30 - 2,2 - MEGANE I - 1.4 , 1.6 , 2.0 - MEGANE Scenic - 1.4 , 1.6 , 2.0 - RAPID - 1.2 , 1.4 - SAFRANE I - 2.0 , 2.1 , 2.2 , 3.0 - SAFRANE II - 2.0 , 3.0 - SUPER 5 - 1.4 , 1.7 - TRAFIC - 2.2 - TWINGO I - 1.2 - TWINGO II - 1.2 VOLVO - 240 - 2.3 - 440 K - 1.6 , 1.7 , 1.8 , 2.0 - 460 L - 1.6 , 1.7 , 1.8 , 2.0 - 480 E - 1.7 , 2.0 - 740 - 2.3 - 850 - 2.0 , 2.5 - S40 I - 1.6 , 1.8 , 2.0 - S70 - 2.0 , 2.4 , 2.5 - V40 - 1.6 , 1.8 , 2.0 - V70 I - 2.0 , 2.5 . . . - I inne Usterki: Uszkodzony lub rozkalibrowany czujnik MAP może być przyczyną niesprawnego działania silnika, może również spowodować zapalenie się kontrolki ostrzegawczej „check engine”. Samo uszkodzenie czujnika nie unieruchomi samochodu, ale może sprawić, że wzrośnie średnie spalanie oraz zaczną pojawiać się inne problemy, np. szarpanie auta, falowanie wolnych obrotów czy nawet przygasanie lub gaśnięcie silnika. Usterkę najprościej zdiagnozować przy pomocy interfejsu diagnostycznego lub po prostu w warsztacie samochodowym. Częstymi problemami wskazującymi na uszkodzenie czujnika mogą być nieszczelności w układzie dolotowym. Powodują one występowanie nieprawidłowych wartości podciśnienia w kolektorze ssącym, a co za tym idzie – nieprawidłowe odczyty czujnika, co z kolei powoduje pojawianie się usterek w postaci kodów błędów, jakie obserwujemy na desce rozdzielczej. Osoby bardziej wtajemniczone w mechanikę samochodową diagnozę samego MAP sensora mogą przeprowadzić przy użyciu zwykłego multimetru. Czujnik ten posiada najczęściej wyjścia na trzy przewody (masę, zasilanie oraz sygnał). Znając charakterystykę czujnika, można zatem zmierzyć, jak zmienia się jego rezystancja w różnych warunkach pracy i ocenić prawidłowość jego działania. W przypadku stwierdzenia występowania błędnych wartości czujnik należy wymienić na nowy. Odbiór osobiście Wysyłka Przesyłka 20 zl

Skontaktuj się

Jacek

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 10850
Zgłoś nadużycie
90 zł

Jacek

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Sie 2016
Gliwice śląskie Zobacz na mapie »
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia