-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Witam.
Przed przyjazdem proszę o kontakt w sprawie dostępności towaru !!!
Przedmiotem sprzedaży jest zestaw do wewnętrznej dystrybucji oleju napędowego pokazany na pierwszym zdjęciu. Bez zbiornika !
W skład zestawu wchodzi:
1.Jedyna na rynku POLSKA pompa do oleju napędowego i opałowego
W przeciwieństwie do „Chińskich „pomp występujących w internecie i na targowiskach nasze
pompy objęte są gwarancją jedynego POLSKIEGO producenta ,a jako że pompa przewidziana jest na kilka lat pracy dostępne są od ręki podstawowe części a nie tak jak u 'Chińskiej „konkurencji za tydzień dwa a najczęściej wcale.
A oto największe zalety pompy:
– KONSTRUKCJA łopatkowa która jako jedyna umożliwia samo zasysanie (przy otwartym przewodzie tłocznym nie potrzeba jej zalewać przed tankowaniem ).
– EKONOMIA pompa przy małym poborze prądu ma
dużą wydajność.
– BY-PASS zabezpiecza pompę przed przeciążeniem
gdy zamkniemy pistolet lub przypadkowo zagniemy
przewód a pompa jest włączona (właśnie dla tego
„Chińskie” pompy ciekną wytwarza się duże ciśnienie
które powoduje wyciek lub zatrzymanie pompy a w
konsekwencji spalenie silnika.
– SITKO wewnętrzne, każdy dobry producent
wstępnie zabezpiecza swoje pompy choć dla pewności lepiej jest zamocować duży dokładny filtr papierowy
– KORPUS pompy zbudowany z żeliwa a nie z plastiku
jak w przypadku „Chińskich” pomp
– WIRNIK ze stali.
– ZWYKŁY gwint hydrauliczny wewnętrzny 1”,więc
kształtki i króćce można dokupić w zwykłym sklepie
– ŁATWA diagnostyka ,po odkręceniu dekielka mamy
łatwy dostęp do najważniejszej części pompy wirnika
z łopatkami ok.3 minuty.
Cena za samą pompę:450 zł
2.Duży i bardzo dokładny filtr 25 lub 10 mikronów
dla długiej i bezawaryjnej pracy pompy pod rygorem utraty gwarancji niezbędne jest zamontowanie dokładnego filtra, który wyeliminuje brud i kryształki parafiny wytrącające się w zimę ,tak uciążliwe dla pompy i samochodu ( zapchany parafiną filtr samochodu utrudnia rozruch a w skrajnych przypadkach może spowodować unieruchomienie pojazdu )
Filtr z przystawką i śrubunkiem kosztuje:110zł +VAT
3.Mosiężny zawór zwrotny
Dodatkowo dla lepszego samo zasysania pompy i ewentualnej dokładności licznika należy zamontować
zawór zwrotny cena:50+VAT
4.Węże mięknie gumowe olejoodporne
W przeciwieństwie do węży z Chińskich zestawów, które są tak twarde że nie nadają się do użytku my dajemy POLSKIE węże:
4. metry węża tłocznego „STOMIL”w standardzie
docinamy według potrzeby klienta 15zł+VAT za 1 metr
2,5.metra na ssanie „FAGUMIT”w standardzie
Najlepiej dobrze zmierzyć odległość od pojazdu i dodać
2 metry dla świętego spokoju.
5.PISTOLET samoczynnie odcinający z sitkiem wewnętrznym i regulowanym uszczelnieniem
– Pistolet podobnie jak w CPN sam odetnie dopływ paliwa gdy zbiornik jest pełny.
– Dla lepszego tankowania pistolety mają trzy stopnie regulacji co jest istotne przy dolewkach.
– Sitko wewnętrzne zapobiega zabrudzeniu pistoletu i w
konsekwencji zablokowaniu grzybka zamykającego
( uniemożliwia to zamknięcie pistoletu lub pistolet sam zaczyna odbijać bez powodu )
– Pistolet wyposażony jest w regulowane uszczelnienie trzpienia, po latach gdy może zacząć się pocić wystarczy lekko podkręcić i po wycieku
W przeciwieństwie do podobnych „Chińskich ” pistoletów które tłumią przepływ nasze pistolety mają większą średnicę wylewki którą wkładamy do baku
cena:120zł+VAT
6.LICZNIK mechaniczny z możliwością regulacji na korzyść klienta (oczywiście w zakresie swojej dokładności )
Wystarczy zaopatrzyć się w dokładnie wyskalowaną bańkę minimum 30 litrów przelać kilkukrotnie i podkręcić śrubą regulacyjną.
Nasze liczniki składają się z:
– Części mokrej przez którą przepływa olej napędowy która wykonana jest z aluminium dzięki czemu nie przecieka jak te plastikowe „Chińskie „ korpusy.
A sam przepływomierz jest trwalszy i łatwiejszy w montażu
– Części suchej plastikowej która skład się z dwóch liczników;
Licznik bieżący do skasowania po każdorazowym tankowaniu