Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ceramizer do regeneracji silników + uszlachetniacz paliwa

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
Cena do negocjacji! Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych (Wszystkich typów Diesel, Benzyna, LPG, CNG, BIO) x 1 szt Ceramizer uszlachetniacz paliwa (Diesel, Benzyna) x 1 szt Jak działa Ceramizer? Regeneracja przy użyciu Ceramizera polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Korzyści z zastosowania w silnikach spalinowych: Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 % Zmniejsza zużycie oleju Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą) Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni gwarantowana do 70 000 km przebiegu Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal" Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów) Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400-450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ) Chroni środowisko naturalne. Korzyści z zastosowania uszlachetniacza do paliw: Stosuje się do wszystkich rodzajów oleju napędowego i benzyny Po zastosowaniu preparatu paliwo jest lepiej spalane Nie wpływa negatywnie na działanie katalizatora Daje możliwość prawidłowej i równomiernej pracy silnika Wzrasta bezawaryjność i żywotność samochodów Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości Chroni przed tworzeniem się nagarów i osadów w komorze spalania Zmniejsza hałas i dymienie, dzięki utrzymaniu układu zasilania w czystości Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach Ułatwia rozruch zimnego silnika,szczególnie w niskich temperaturach Wzrost mocy silnika o 1-3% przy jednoczesnym zmniejszeniu zużyciu paliwa o 2-4% Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem Dzięki preparatowi wydłuża się żywotność układu zasilania paliwem Produkt ekologiczny. Bezpieczeństwo: Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC) Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych Nie zawiera teflonu ani molibdenu Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF Chronić przed dziećmi. Instrukcja stosowania w załączonej ulotce do produktu. Uwagi: W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizera. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem. Ceramizer nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal. W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów. Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizera wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.

Skontaktuj się

Motocykl

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 880
Zgłoś nadużycie
80 zł

Motocykl

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Sie 2018
Gdańsk pomorskie Zobacz na mapie »
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia