-
Oferta od
osoby prywatnej
Cena do negocjacji!
Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych (Wszystkich typów Diesel, Benzyna, LPG, CNG, BIO) x 1 szt
Ceramizer uszlachetniacz paliwa (Diesel, Benzyna) x 1 szt
Jak działa Ceramizer?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
Korzyści z zastosowania w silnikach spalinowych:
Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %
Zmniejsza zużycie oleju
Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach
Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika
Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą)
Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację
Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika
Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu
Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni gwarantowana do 70 000 km przebiegu
Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie
Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem
Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal"
Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju
W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km
Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów)
Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin
Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400-450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 )
Chroni środowisko naturalne.
Korzyści z zastosowania uszlachetniacza do paliw:
Stosuje się do wszystkich rodzajów oleju napędowego i benzyny
Po zastosowaniu preparatu paliwo jest lepiej spalane
Nie wpływa negatywnie na działanie katalizatora
Daje możliwość prawidłowej i równomiernej pracy silnika
Wzrasta bezawaryjność i żywotność samochodów
Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości
Chroni przed tworzeniem się nagarów i osadów w komorze spalania
Zmniejsza hałas i dymienie, dzięki utrzymaniu układu zasilania w czystości
Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach
Ułatwia rozruch zimnego silnika,szczególnie w niskich temperaturach
Wzrost mocy silnika o 1-3% przy jednoczesnym zmniejszeniu zużyciu paliwa o 2-4%
Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem
Dzięki preparatowi wydłuża się żywotność układu zasilania paliwem
Produkt ekologiczny.
Bezpieczeństwo:
Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC)
Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC
Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych
Nie zawiera teflonu ani molibdenu
Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF
Chronić przed dziećmi.
Instrukcja stosowania w załączonej ulotce do produktu.
Uwagi:
W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizera. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem.
Ceramizer nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizera wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.