-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
BMW
-
Model
Seria 3
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
2003
-
Rok produkcji
2003
-
Przebieg
372343 km
-
Rodzaj nadwozia
Hatchback
-
Pojemność silnika
1995 cm³
-
Moc
115 KM
-
Paliwo
diesel
-
Liczba drzwi
2/3
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Kolor
srebrny
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Do sprzedania - nasze BMW Compact w fabrycznym M - pakiecie które jest u nas już od 10ciu lat. Auto ma oczywiście aktualne ubezpieczenie i aktualne badanie techniczne a ostatni rachunek od mechanika za serwis olejowy i kilka innych napraw wyniósł złotych 3.800 i już doszło kolejne zł. 3 tysiące - także nigdy nie oszczędzaliśmy na naprawach tego auta dlatego, że było głównie używane w Europie zachodniej, więc nie mogłem sobie pozwolić na druciarstwo i trytki. To BMW jest u nas od 10ciu lat i to jest nasze drugie auto więc nie było używane każdego dnia. Mocno doiwestowany i zaawsze naprawiany na czas ( wtryski, turbina, wszystkie koła zębate i paski przy silniku, ostatnio zostały wymienione przewody hamulcowe, zrobiona została konserwacja podwozia i wiele innych rzeczy - w każdym razie wszystko było na bierząco serwisowane i gdy zaszła taka potrzeba to wymieniane ). Auto stoi na ładnych felgach Styling 72 18 cali z bardzo dobrymi oponami przód CONTINENTAL 225 /40/18 i z tyłu VREDESTEIN 235/40/18. Jest to z pewnością fajnie jeżdżące BMW w fabrycznym M-pakiecie zapisanym w VINnie z fabrycznym sportowym usztywnionym zawieszeniem M - Technic - ze sportowymi fotelami z Alcantary z dekorami z carbonu i kierownicą z M-Pakietu Wszystkie te dodatki są zapisane w Vincodzie. Auto przez wiele lat przebywało wraz ze mną głównie w Europie zachodniej - przebieg jest w 100stu % autostradowy, więc auto nie było w tym czasie eksploatowane na naszych krajowych wątpliwej jakości drogach i na krótkich odcinkach. Od zawsze wlewałem i nadal wlewam w swoje diesle wszystkie oleje i płyny od Liqui moly a paliwo - głównie w trosce o wtryskiwacze leję tod lat yyylko diesel PREMIUM. Silnik M47 NA ŁAŃCUCHU ROZRZĄDU od wymiany do wymiany nie bierze i nigdy nie brał ani kropli oleju i zawsze jest to Liqui Moly 5w40 ( zobacz foto ) Olej zmieniany max. co 10 - 12 tysięcy km. Skrzynia biegów i tylny most również była przez te kilka lat parę razy płukana i zalewana olejami Liqui moly. Gdy wymieniasz w E46 często oleje w skrzyni biegów i tylnym moście - wtedy te mechanizmy chodzą jak nóż w maśle i jazda staje się dużo przyjemniejsza. Jest bardzo sztywny, zwarty i jeździ się nim wspaniale. Serwisowałem to auto zaawsze u jednego mechanika specjalizującego się w naprawach BMW. Klima jest 100 % procent sprawna i też jest po serwisie. Jeśli masz dodatkowe pytania to chętnie na nie odpowiem na maila lub pod NR. TEL podanym w naszym ogłoszeniu - można też napisać przez ten portal. Po ostatnich naprawach auto pięęknie jeździ w tej chwili.
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
poduszka powietrzna
-
elektryczne lusterka
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
-
welurowa tapicerka
-
światła przeciwmgielne
-
komputer pokładowy
-
radio
-
lakier metallic
-
ASR (kontrola trakcji)
-
bluetooth
-
CD
-
gniazdo AUX
-
wielofunkcyjna kierownica
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
pierwszy właściciel
-
Zarejestrowany w Polsce