-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
BMW
-
Model
Seria 3
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2008
-
Przebieg
361000 km
-
Pojemność silnika
3000 cm³
-
Moc
245 KM
-
Paliwo
diesel
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dane do sprawdzenia historii pojazdu:
DTR 61001
WBAUY91030A162788
10.10.2008
Na sprzedaż E91 330D manual. Sprowadzone od pierwszego właściciela w DE. Jestem trzecim właścicielem w Polsce, ale BMW od momentu sprowadzenia w czerwcu 2017 było zarejestrowane w jednym mieście i przechodziło z rąk do rąk po znajomości. Od razu po sprowadzeniu pierwszy właściciel w PL przytomnie wykonał wszystkie kluczowe prace dla silnika N57 z wyższym przebiegiem, szczegóły poniżej.
Najważniejsze prace wykonane przez pierwszego właściciela w PL, przebieg ok. 290 tyś.:
wymiana rozrządu
wymiana panewek
wymiana koła pasowego
wymiana sprzęgła (komplet Sachs)
usunięcie i wyprogramowanie klap
Prace u drugiego właściciela:
ekologia out, katalizator został, przechodzi bez problemu na analizatorze spalin
program bezdymny na 290KM/630Nm
amortyzatory tył
przeprogramowanie ekonomizera pod obrotomierzem - wskazuje temperaturę oleju zamiast spalania, dzięki temu wiemy, kiedy można zacząć wykorzystywać moc silnika bez męczenia go na zimnym/niedogrzanym.
i pewnie wiele innych, o których nie pamiętam.
U mnie była już "drobnica" jak np. wymiana pokrywy zaworów, hamulce przód (komplet Brembo), amortyzatory przód. Dorzuciłem też oryginalny moduł MULF2 i gniazdo USB, aby można było odtwarzać MP3 bez zbędnych chińskich wynalazków. W zeszłym roku auto przeszło jedno etapową korektę lakieru.
Na lato felgi bodajże produkcji RH z oponami przód Hankook Evo2 i tył Falken Azenis FK520, obie parki kupione nowe 2 lata temu. Na zimę felgi ori BMW Styling 160 (widoczne na jednym ze zdjęć) z oponami Nexen Winter Sport 2, na pewno jeszcze na parę sezonów.
Wyposażenie jak widać dość proste, ale przesiadając się z CLS-a C219 mogę powiedzieć, że te najprostsze fotele BMW i tak są wygodniesze od tych w CLSie. Audio w wersji HiFi też gra bardzo przyzwoicie. W CLS-ie miałem Logic7 i różnica jest słyszalna, ale nie jest to na pewno przepaść.
Cena do rozsądnej negocjacji.
Z zamianą ciężko, interesuje mnie tylko poliftowe F10/11 lub poliftowe F01, silnik N57.