BMW E46 M54B25 193Km DriftSpec
- 19 Sie 22:31
- Nr ogłoszenia: 71517195








1 / 8
Sprzedam BMW E46 W DriftSpecu. Sprzedaję bo w zeszłym roku zaledwie raz byłem na torze, nie mam czasu jeździć, a szkoda żeby się kurzyła.
Podstawy:
- OC do 7 Kwietnia 2026
- PT do 4 Listopada 2025
- Auto na mnie, jedna umowa.
Zalety:
- Silnik M54B25 zdrowy, podający, zadbany, zalewany tylko Motulem lub VR1 10w60, swap z 1.8 zrobiony zgodnie ze sztuką z wymianą wału, mała skrzynia - Getrag
- Podpięta elektryka, pedał elektryczny wpięty w kompa, liczniki działają, prędkość przepięta, wszystko jak ma być,
- Pompa wspomagania wzmocniona elektryczna,
- Praktycznie nowy MTS Pro Street z camberami na aucie - był 3 razy na torze i kilka razy "poza torem", bardzo fajny setup, żadnego betonu, zetorów, melexów i innych śmieci.
- Cały tylny wózek wyciągnięty wyczyszczony, pomalowane wszystko proszkowo, nowe łożyska kół
- półosie z diesla
- Tył stabilizator najgrubszy jaki znalazłem (chyba z M), nie buja wozem, nie pamiętam czy 22 czy 24mm
- Tył wspawane wzmocnienia, zabezpieczona
- Adaptery skrętu OdesaCnc
- Całość na czerwonych poli (SHA85)
- Hamulce po regeneracji zacisków z tłoczkiem i gumami przód + tył.
- Hamulce tył na podwójnym zacisku z działającym ręcznym. Wiec na tyle mamy seryjny hamulec bez ingerencji w układ, dodatkowy zacisk do hydro i działający awaryjny (bez ingerencji), wszystko działa. Nowe przewody miękkie + miedz gdzie trzeba było zmienić. Zbiorniczek ukryty w popielniczce pasażerów
- ShortShifter od OdesaCnc
- Hydro OdesaCnc
- Dyfer tzw. średnia głowa z przełożeniem 4.1
- Sportzice w średnim stanie na kierowcy, reszta stock, pasy stock
- Radio gra i ma się dobrze, głośniki działają
- Jackpoint z tyłu, pod zderzakiem (niewidoczny)
- akumulator przeniesiony do bagażnika na oryginalnych kablach
- doświetlacze dodane na zderzaku przez przekaźnik, włącznik w popielniczce
- zdarzaki przód i tył na szybkie ściąganie: tył trytki, przód przerobiony na szpilki przelot przez wzmocnienie
- automatycznie załączane światła po stacyjce (nie ja robiłem)
- Środek seria, wycięte tylko tyle ile było konieczności pod hydro
- Unikalna łapa do hydro + święcące dyldo na USB ;)
- Blacha jest Ok (czytaj niżej)
- Wydech ogólnie był cichy wydech, bez popów i bangów for sake of touge
- Wentylator seria, trzyma temperaturę bez najmniejszego problemu, nie grzeje się
- Opony przód 2021, tył na dojazd, felgi jak na zdjęciach
- Czujnik temp w górnej rurze wody ale...
Wady czyli co trzeba zrobić:
- ...trzeba go pociągnąć do kabiny
- nie działa tylna prawa szyba w prądzie ;)
- auto miało kiedyś przygodę, jeszcze przed poprzednią właścicielką tj. próg w okolicach słupka A - podłoga w tym miejscu do spawania oraz lewy tył. Nie grzebałem tego bo nie widziałem sensu, reszta ok, wychodzi rdza na progach i klasycznych miejscach. Do wspawania prawy tył błotnik - dodaję reperaturkę. Jeździ prosto :)
- trzeba dorzucić czujnik sprzęgła bo czasami podnosi obroty przy zmianie biegów - dodaję ale nie będę miał czasu go wpiąć.
- ucieka prąd (prawdopodobnie pompa wspomy) - trzeba dodać hebel albo przerobić pompę na przekaźniku
- chłodnia podgięta ale szczelna. Obudowy krótka z R6 wiec wszystko się elegancko mieści.
- przedmuch koło kolektora wydechowego
- ostatni tłumik kończy żywot, podwieszony na sztukę
Auto daje radę na torze jak i poza, nie grzeje się, nie pyta biedy, daje dużo frajdy. Budowałem je dla siebie pod street, touge i sprawdza się w tym wyśmienicie.
Chętnie ponegocjuję cenę na miejscu :) Z automatu mogę opuścić 400 jak weźmiesz swoje koła.
Dobrego kąta i dużo dymu :)
9 999 zł
do negocjacji