-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
BMW
-
Model
Seria 5
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
1999
-
Przebieg
379837 km
-
Pojemność silnika
2793 cm³
-
Moc
193 KM
-
Paliwo
benzyna+LPG
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry,
Sprzedam BMW E39 Touring z silnikiem benzynowym 2.8 (M52TUB28) i instalacją LPG.
Auto jest sprawne mechanicznie, jeździ na benzynie i gazie. Skrzynia biegów, zawieszenie, silnik i większość elektryki działa – ale blacharka do ogarnięcia (progi, klapa tylna, nadkola).
Rok: 1999
Silnik: M52TUB28 (2.8, 193 KM)
Skrzynia: Automatyczna – Steptronic 5HP19, 5 biegowa
LPG – sterownik STAG 300 ISA II, reduktor AC R01 (wersja do 250KM), wtryskiwacze bodajże W01 – ale nie jestem pewien na 100%
Butla ważna do 2029. Pojemność ok. 40 litrów.
Przegląd techniczny do 04.2026
OC ważne do 07.2026 (4 raty)
Sprawne / wykonane naprawy:
- Silnik 2.8 R6 – pracuje na benzynie i LPG
- Wymienione wiązki kabli do tylnej klapy
- Automat (5HP19) – wymieniona w zeszłym roku, nowy olej i filtr
- Instalacja LPG: STAG 300 ISA II, reduktor AC R01, butla ważna do 2029
- Zawieszenie pneumatyczne tylne – sprawne, wymieniony kompresor w tym roku
- Czujnik deszczu – działa
- Lusterka boczne fotochromatyczne
- Bluetooth (dodatkowy moduł w radiu – muzyka z telefonu)
- Grzane fotele, elektryczne szyby, szyberdach, tempomat
- Elektryczne regulowane siedzenia i kierownica – pamięć 3 ustawień kierowcy
- Nowe opony całoroczne (2024) na felgach 17"
- OC do 07.2026, Przegląd do 04.2026
- Dodaję kable do INPA / NCS Expert i do LPG
Do zrobienia / usterki:
- Progi, tylna klapa, nadkola – korozja
- Tylna klapa mocno skorodowana, brak 3. światła stop
- Klimatyzacja – działa, ale obciąża silnik, możliwy zatkany osuszacz
- Wydech nieszczelny – słychać przed końcówką na zimnym silniku, później się wycisza
- Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne – do wymiany (rozlane)
- Radio MK2 nie trzyma ustawień stacji / equalizera
- Tylna lewa szyba – czasem nie chce się otworzyć
- Regulacja lędźwi w fotelach – działa, ale ucieka powietrze
- Brakuje plastikowej osłony przycisku fotela kierowcy
- Szyberdach czasem nie chce się domknąć – prawdopodobnie brud na prowadnicach
- Lekki wyciek oleju na simeringu wału korbowego
- Hak holowniczy wymaga usztywnienia
- Tylne czujniki parkowania – słychać, "cykanie" lecz brak sygnału w głośnikach
- Ustawienie fotela nie są zsynchronizowane z kluczykiem. Prawdopodobnie związane jest to z kodowaniem kluczyka
- Spryskiwacz tylnej szyby jest nieaktywny - od zakupu nie działał
- Czytnik nawigacji (w bagażniku z lewej strony we wnęce) usunięty, ponieważ „kradł prąd” i rozładowywał akumulator
Samochód jeżdżący, sprawny mechanicznie, z dużą ilością wymienionych podzespołów.
Może jeszcze posłużyć jako baza, dawca, na budowę lub do dojeżdżania po okolicy.
Auto sprzedaję zgodnie z rzeczywistym stanem.