Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

BMW E39 M52B25TU Doinwestowana. Nowy gwint

1 / 12
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka BMW
  • Model Seria 5
  • Stan używane
  • Rok produkcji 1998
  • Przebieg 225000 km
  • Pojemność silnika 2498 cm³
  • Moc 170 KM
  • Paliwo benzyna+LPG
  • Stan techniczny nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów manualna
Historia pojazdu Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Może zacznę od tego dlaczego sprzedaje samochód skoro dopiero co wymieniłem w nim tyle rzeczy. A więc powód jest prosty - po siedmiu latach jeżdżenia podkręconym dieslem jednak nie przestawie sie na benzyniaka. Teraz o aucie: Klasyczne BMW z 1998r. Silnik 2.5l M52b25tu 170KM + podtlenek LPG, na szczęście gwałcony gazem przejechał tylko jakieś 50tys kilometrów więc napewno instalacja nie narobiła żadnych zniszczeń. Pracuje pięknie, moc trzyma. Wyposażenie: Oczywiście ABS, ASC, wspomaganie, 4szyby elektryczne, elektryczne lusterka itp. poza tym -elektryczna tylna roleta (działa) -tapicerka skórzana -elektryczne fotele (działają) -tempomat (działa) -kierownica wielofunkcyjna (działa) -klimatyzacja dwu strefowa (działa) Silnik po wymianie oleju, profilaktycznie wymieniona pompa wody bo była ori z roku 1998 a w tych silnikach potrafią zrobić psikusa. Przy okazji zmieniony termostat bo też był z roku samochodu. Komplet nowych świec NGK i: -NOWE zawieszenie gwintowane MTS Technik Gold + do przednich i tylnych amortyzatorów nowe mocowania Lemfordera. Nowe: -klocki brembo z przodu i z tyłu -przewody hamulcowe tył -łączniki stabilizatora przód i tył -gumy stabilizatora przód i tył -końcówki i drążki kierownicze prawa, lewa strona + nowe osłony -dwa wahacze przedniej osi prawa i lewa strona -wszystkie 4szt. wahaczy tylnej osi -łożysko koła tył Oczywiście po wymianie tego wszystkiego samochód był na ustawieniu geometrii. Wszyskie elementy zawieszenia firmy Febi, montowane na początku września. Do zrobienia została jedna rzecz, silnik delikatnie sie "poci" widać że od dłuższego czasu więc nie do końca wiadomo czy z podstawy filtra oleju czy z pod pokrywy zaworów. Pomimo iż u poprzedniego właściciela samochód więcej stał niż jeździł podłoga jest w stanie idealnym, ani grama korozji. Buda też dobrze sie trzyma, zdrowa. Jedyny element który wymaga ingerencji to tylny prawy błotnik.

Skontaktuj się

Marcin Krupa

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 82
Zgłoś nadużycie
20 500 zł
do negocjacji

Marcin Krupa

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Wrz 2025
Jelenia Góra dolnośląskie Zobacz na mapie »

Historia pojazdu

Sprawdź historię pojazdu przed zakupem.
Pobierz raport za opłatą.
Pobierz raport
Partner
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia