-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
BMW
-
Model
Seria 5
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
1998
-
Przebieg
225000 km
-
Pojemność silnika
2498 cm³
-
Moc
170 KM
-
Paliwo
benzyna+LPG
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Może zacznę od tego dlaczego sprzedaje samochód skoro dopiero co wymieniłem w nim tyle rzeczy. A więc powód jest prosty - po siedmiu latach jeżdżenia podkręconym dieslem jednak nie przestawie sie na benzyniaka.
Teraz o aucie:
Klasyczne BMW z 1998r. Silnik 2.5l M52b25tu 170KM + podtlenek LPG, na szczęście gwałcony gazem przejechał tylko jakieś 50tys kilometrów więc napewno instalacja nie narobiła żadnych zniszczeń. Pracuje pięknie, moc trzyma.
Wyposażenie:
Oczywiście ABS, ASC, wspomaganie, 4szyby elektryczne, elektryczne lusterka itp. poza tym
-elektryczna tylna roleta (działa)
-tapicerka skórzana
-elektryczne fotele (działają)
-tempomat (działa)
-kierownica wielofunkcyjna (działa)
-klimatyzacja dwu strefowa (działa)
Silnik po wymianie oleju, profilaktycznie wymieniona pompa wody bo była ori z roku 1998 a w tych silnikach potrafią zrobić psikusa. Przy okazji zmieniony termostat bo też był z roku samochodu. Komplet nowych świec NGK i:
-NOWE zawieszenie gwintowane MTS Technik Gold + do przednich i tylnych amortyzatorów nowe mocowania Lemfordera. Nowe:
-klocki brembo z przodu i z tyłu
-przewody hamulcowe tył
-łączniki stabilizatora przód i tył
-gumy stabilizatora przód i tył
-końcówki i drążki kierownicze prawa, lewa strona + nowe osłony
-dwa wahacze przedniej osi prawa i lewa strona
-wszystkie 4szt. wahaczy tylnej osi
-łożysko koła tył
Oczywiście po wymianie tego wszystkiego samochód był na ustawieniu geometrii.
Wszyskie elementy zawieszenia firmy Febi, montowane na początku września. Do zrobienia została jedna rzecz, silnik delikatnie sie "poci" widać że od dłuższego czasu więc nie do końca wiadomo czy z podstawy filtra oleju czy z pod pokrywy zaworów.
Pomimo iż u poprzedniego właściciela samochód więcej stał niż jeździł podłoga jest w stanie idealnym, ani grama korozji. Buda też dobrze sie trzyma, zdrowa. Jedyny element który wymaga ingerencji to tylny prawy błotnik.