BMW E39 2.0 benzyna + gaz
- 15 Cze 20:06
- Nr ogłoszenia: 71626304












1 / 12
- Oferta od osoby prywatnej
- Marka BMW
- Model Seria 5
- Stan używane
- Bezwypadkowy tak
- Rok pierwszej rejestracji 1998
- Rok produkcji 1997
- Przebieg 366000 km
- Rodzaj nadwozia Sedan / Limuzyna
- Pojemność silnika 2000 cm³
- Moc 150 KM
- Paliwo benzyna+LPG
- Liczba drzwi 4/5
- Stan techniczny nieuszkodzony
- Skrzynia biegów manualna
- Pochodzenie sprowadzony
- Faktura nie
- Kolor czarny
- VIN pokaż VIN »
Cześć, na sprzedaż BMW, które w moim posiadaniu jest od grudnia 2024. Wiadomo - większość osób powie, że auto było finansową porażką i chcę się go pozbyć jak najszybciej. Niestety rozczaruję - autem jeździ mi się świetnie, od zakupu zrobiłem nim 8000km i jest świetnym youngtimerem, który sprawdzi się w codziennym życiu. Jednak myślę, że już się nim nacieszyłem i pora spróbować jakiegoś innego auta.
E39 posiada oryginalny przebieg, mam książkę serwisową z Belgi - od pierwszego właściciela który do 2012 roku (końca posiadania) serwisował auto w tym samym ASO BMW., ostatni wpis jest przy około 300000km. Tak, od tej pory samochód przejechał zaledwie niecałe 70000km. Poprzedni właściciel auta, starszy Pan, bardzo rzadko używał BMW i zarzekał się, że nie jeździł nim zimą, a nawet jego syn pokazał mi zdjęcie auta schowanego na zimę w garażu, pod ruskimi dywanami (to nie żart). Poprzedni właściciel również przekazał mi historię serwisową, wszystkie faktury itd. Ja również dorzucam coś od siebie, jednak jedynie w formie paragonów za części, bo serwisowałem E39 samemu.
Co było robione w ostatnim czasie?
- wymiana wahaczy przednich
- wymiana oleju silnikowego i wszystkich filtrów
- wymiana czujnika ABS LP
- wymiana czujnika obrotów wału korbowego (typowa usterka aut z silnikiem M52, ale już jest z głowy)
- wymiana przewodów spryskiwaczy
- jakieś pierdoły typu wycieraczki, nowe dywaniki, nowe opony letnie
- serwis klimatyzacji wraz z ozonowaniem (jest szczelna i nabita pod korek 1200g czynnika)
- usunięcie odmy za pomocą instrukcji i zestawu Auto Bachus
- wymiana wszytskich świec zapłonowych
- wymiana filtrów instalacji LPG
- wymiana czujnika temperatury reduktora
- wymiana przednich amortyzatorów i sprężyn (poprzedni właściciel)
- wymiana tarcz i klocków przód i tył (poprzedni właściciel)
Jakie jest to auto w użytkowaniu? Przede wszystkim ekonomiczne - przy mojej, niekoniecznie wolnej jeździe spalanie gazu to 10-12L, butla jest spora i pozwala na przejechanie około 500km. Oczywiście schowana w miejscu koła zapasowego, a korek po klapką wlewu paliwa.
Ponadto prowadzi się całkiem przyjemnie, notorycznie robię nim co weekend trasę 250-300km, a zdarzało się nawet po 500km. Nigdy nie bałem się nim jechać, wiedziałem że zawsze odpali i nigdy mnie nie zawiedzie, wiadomo, że silnik M52 jest bezawaryjny, ale wersja o pojemności 2.0 nie grzeszy mocą i auto nie nadaje się do bardzo dynamicznej jazdy. Dzięki swojemu wyposażeniu, które jest całkowicie sprawne można komfortowo nim podróżować. Posiada klimę dwustrefową, skórzaną tapicerkę, wielofunkcyjną kierownicę czy 4 elektryczne szyby. Dorzucam 4 oryginalne stalówki (choć to tak na prawdę aluminiowe felgi we wzorze stalówek) wraz z oryginalnymi kołpakami (a jeden nawet ostatnio zakupiony nowy z ASO) i oponami o sporej ilości bieżnika choć całkiem wiekowymi.
Ma swoje wady:
- korozja ZACZYNA brać się za końcówki progów i nadkole prawe tylne. Podkreślam zaczyna, bo jeśli ktoś szybko się za to weźmie to nie będzie to bardzo kosztowne w naprawie
- czasem wypadnie mu zapłon (nie jest to regularne, podczas jazdy czuć to jako chwilowe szarpnięcie)
- łożysko któregoś z tylnych kół jest do wymiany
- kierownica jest do obszycia
- czasem wyleci z mocowań górna część tylnego boczka
Auto aspiruje do na prawdę fajnego Youngtimera, który potrzebuje trochę inwestycji i miłości. Ja dorzuciłem już coś od siebie, teraz pora na Ciebie.
Oczywiście auto nie jest perełką, żeby tak było musiałoby nie wyjeżdżać z garażu od momentu wyjazdu z salonu. Nosi ślady użytkowania i ma mankamenty. Naturalnie dbałem, jak tylko mogłem i gwarantuję, że jeśli przyjedziesz je obejrzeć to nadal będzie tak czyste jak na zdjęciach, mimo że jeżdzę nim codziennie.
Mam bardzo dużo zdjęć auta z bliska, wraz z fotkami z kanału, gdzie widać auto pod spodem, wyślę chętnym osobom.
Cena to 11000zł bez negocjacji albo 12000zł do negocjacji ;).
Wyposażenie dodatkowe
- klimatyzacja
- skórzana tapicerka
- centralny zamek
- elektryczne szyby
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- ESP
- poduszka powietrzna
- elektryczne lusterka
- tempomat
- aluminiowe felgi
- hak
- światła przeciwmgielne
- komputer pokładowy
- radio
- immobilizer
- lakier metallic
- ASR (kontrola trakcji)
- kurtyny powietrzne
- wielofunkcyjna kierownica
Dodatkowe informacje
- garażowany
- serwisowany w ASO
- Zarejestrowany w Polsce
11 800 zł