Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

BMW E39 1997 2.8 LPG Touring na części

1 / 12
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka BMW
  • Model Seria 5
  • Stan używane
  • Rok produkcji 1997
  • Przebieg 450000 km
  • Pojemność silnika 2793 cm³
  • Moc 193 KM
  • Paliwo benzyna+LPG
  • Stan techniczny uszkodzony
  • Skrzynia biegów automatyczna
Historia pojazdu Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
PROSZĘ CZYTAĆ OPIŚ!!! Na sprzedaż posiadam BMW E39 z 1997 roku w wersji Touring z silnikiem 2.8. Samochód niby jeździ, skręca i hamuje, ale moim zdaniem z przeznaczeniem na części. Wady i zalety pojazdu wypiszę poniżej. Samochód kupiłem od młodej osoby prawie 3 lata temu z zamiarem doprowadzenia go do stanu "w miarę użytecznego", udało się po ponad 2 latach postoju uzyskać przegląd techniczny, jednak dalsze problemy przerosły moje możliwości i decyduję się na jego sprzedaż. Wady: - przedmuch na uszczelce pod głowicą między 3, a 4 cylindrem (szarpanie budą, bardzo duże spalanie - w ciągu ostatnich 2 dni z konieczności zrobiłem samochodem ~160km, jazda z prędkością 80-90 km/h między miastami oraz po mieście, a spalanie średnie wyniosło ponad 15L/100km, ale temperatura normalnie cały czas w pionie), - LPG jest, ale praktycznie można rzec, że nie działa, po przełączeniu od razu silnik się dławi i gaśnie (instalacja ESGI), - wcześniej to nie występowało, ale od 2 dni samochód zaczął mieć problemy z odpalaniem, przy większości odpaleń jest konieczne użycie plaka (ogólnie też słychać stuki podczas odpalania, chyba rozrusznik już się kończy, ale nie weryfikowałem), - skrzynia automatyczna niesamowicie zamula i przeciąga, dopiero powyżej 3 tyś. obrotów w miarę przyśpiesza (nie wiem czym jest to spowodowane), - samochód pomalowany przez któregoś z poprzednich właścicieli czarnym, matowym raptorem, - wszędobylska rdza (progów i tylnej klapy nie ma, podłoga też nie najlepiej), poszycia progów, podłogę oraz tylnia klapę jako tako połatałem i pomalowałem, żeby się w oczy nie rzucało, ale wartości konstrukcyjnej w tym nie ma żadnej, - przedni zderzak był 2 razy wyrwany, w chwili obecnej połatany i zamontowany na trytytki, - tylnia klapa otwiera się tylko z kluczyka, bądź przycisku wewnątrz auta, siłowniki nie trzymają, - świeci się kontrola trakcji, ABS i poduszka, - przebieg 210 tyś. km wyświetlany na liczniku nie jest oryginalny, właściciel samochodu w latach 2019 i 2020 cofał licznik, do wyświetlanego przebiegu można śmiało doliczyć drugie tyle (na podstawie danych z gov.pl), - pompa wspomagania na wykończeniu (poprzedni właściciel co jakiś czas tylko dolewał płynu, a wyciek cały czas był z chłodnicy płynu do wspomagania i pompa na pewno oberwała), - wyrobione tuleje tylnego wózka (na koleinach i przy większych prędkościach samochód strasznie pływa, zastosowałem patent z forum BMW z podłożeniem grubych, gumowych podkładek między tuleje i trochę to pomogło, ale to rozwiązanie jest tylko tymczasowe i zdecydowanie pomogło zlokalizować problem), - klimatyzacja jest, ale zapewne do nabicia (jak kupiłem samochód to w ogóle pasek osprzętu był od niej zdjęty, także nie znam jej przeszłości, ale po założeniu zimnem nie dmucha), - prawdopodobnie coś kradnie prąd i po dłuższym postoju akumulator jest do ładowania, - opony śmietniki, - siedzenie kierowcy mocno przetarte, - katów nie ma, ... więcej nie pamiętam, w razie czego jeszcze zaktualizuje opis, Zalety: - wymieniona uszczelka pokrywy zaworów, - nowe świece DENSO x6, - świeży olej 5w40 i filtr oleju, - nowe tarcze hamulcowe tył i okładziny hamulca ręcznego, - nowe klocki przód i tył, - nowa butla LPG z czerwca 2025 r. (ważna 10 lat), - wymieniona chłodnica płynu do wspomagania (na używkę), - nowe wahacze tył, - zdemontowane poduszki NIVO i wstawione na ich miejsce normalne sprężyny (kompresor jest nadal podłączony, jedynie wyciągnięty został od niego bezpiecznik), - nowa guma dolotu przy przepustnicy, - kierownica serducho M-Pakiet, - mała navi, - hak wbity w dowód, Przegląd ważny do: 23.07.2026 !!! OC ważne do: 02.01.2026 Jest to praktycznie jedno z tańszych 2.8 na polskim rynku, proszę o kontakt tylko osoby zdecydowane i zapoznane z opisem, żebym nie musiał powtarzać informacji, które zostały wypisane powyżej. Opisałem wszystko najrzetelniej jak potrafiłem, żeby ktoś później nie miał pretensji, że przyjechał oglądać limuzynę, a tu gruz. Proszę również wstrzymać się z wiadomościami daję 1,5 tyś i jestem za godzinę, bo nie jestem zainteresowany, samochód i tak jest wystawiony w cenie silnika, cena podlega niewielkiej negocjacji, ale już na miejscu, a nie w wiadomości czy przez telefon. Dla świętego spokoju rekomenduję odbiór lawetą. Są trzy umowy kupna sprzedaży, karta pojazdu, dowód rejestracyjny, papiery do gazu, czyli wszystko to co potrzeba. Zdecydowane osoby proszę o kontakt 796#981#453

Skontaktuj się

Tomasz jest online

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 17
Zgłoś nadużycie
2 999 zł
do negocjacji

Tomasz

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Gru 2020 jest online
Chojnów dolnośląskie Zobacz na mapie »

Historia pojazdu

Sprawdź historię pojazdu przed zakupem.
Pobierz raport za opłatą.
Pobierz raport
Partner
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia