-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
BMW
-
Model
Seria 5
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2002
-
Przebieg
365612 km
-
Pojemność silnika
2926 cm³
-
Moc
193 KM
-
Paliwo
diesel
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Witam, na sprzedaż BMW 5 E39 530D z 2002r. kod silnika M57D30 (jest to pancerna jednostka i największy plus tego samochodu). Samochód bezwypadkowy, wszystkie szyby oryginalne, lakier fabryczny (posiada lekkie otarcia i wgniotki parkingowe - wiadomo nowy nie jest, a przez ostatnie 3 lata jeździła nim moja Mama wokół komina na zakupy). Samochód posiadam od 2018r. i jestem jego trzecim właścicielem od nowości (pierwszy - obywatel Niemiec - 2 lata od zakupu, drugi - mój znajomy -16 lat, to on sprowadził go osobiście dla siebie do Polski i kolejny ja). Samochód ma oryginalny przebieg 365612km i posiada dużo części wymienianych na nowe w okresie ostatnich 2-3 lat min. panewki silnika, wszystkie rury gumowe systemu wodnego silnika wraz z chłodnicą, serwo (oryginał LUK), regeneracja turbiny w zeszłym roku, pompa wspomagania kierownicy i chłodnica EGRa w tym roku, a w ostatnim miesiącu koło pasowe. Samochód posiada ważny przegląd techniczny do dnia 08.08.2026r. oraz opłaconą polisę OC do dnia 26.07.2026r.
Mam do niego oryginalne kluczyki (2szt.) + komplet kluczyków (3szt.) do zamontowanej blokady skrzyni biegów Bear Lock. Ogólnie mógłby to być egzemplarz do odratowania, jeżeli ktoś potrafi i chciałby to zrobić, albo ewentualnie dawca na części.
Tyle z plusów tego samochodu, teraz czas na jego minusy.
Jak większość egzemplarzy tego modelu z tych roczników ma już duże problemy z korozją, najgorzej jest z progami, które są do wymiany (zostały ostatnio troszkę podłatane przez mojego mechanika, ale to zabieg na chwilę), są jeszcze inne miejsca gdzie ruda szaleje min. podłoga, błotniki i nadkola, widać to na foto.
Jest to największy minus tego samochodu, ma też jedną, rzadko występującą przypadłość, a mianowicie raz na jakiś czas, najczęściej po wcześniejszym gwałtownym wyhamowaniu pojazdu, podczas ruszania z postoju potrafi wyskoczyć komunikat "getriebe probleme" i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Po zatrzymaniu pojazdu, zgaszeniu i odpaleniu ponownym silnika problem znika i skrzynia znów działa prawidłowo przez dłuższy okres. Mechanik twierdzi, że może to być czujnik pedału hamulca, konieczność wymiany oleju w skrzyni lub oznaka kończącego się już sprzęgła. Poza tym jest dużo pierdół do ogarnięcia takich jak np nie działające: radio, klima, rozpruty fotel kierowcy (na szwie), rozpruta częściowo kierownica (na szwie), nie trzymające teleskopy klapy tylnej bagażnika, nie działający przycisk otwierania klapy tylnej, brak tylnej wycieraczki, kończące się już klocki hamulcowe i pewno jeszcze coś co wyjdzie przy ewentualnych oględzinach a teraz już nie pamiętam.
Samochód zarejestrowany jest na firmę, sprzedaż na podstawie pełnej F-VAT 23% (osoby fizyczne zwolnione z PCC 2%), cena w ogłoszeniu to cena brutto do negocjacji, jestem otwarty na propozycje ale tylko zakupu, na nic się nie zamieniam. Zapraszam do kontaktu.
Zamieszczone ogłoszenie nie jest i nie może stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie KC (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z zm.), Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 KC.