-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
BMW
-
Model
Seria 5
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2002
-
Przebieg
365612 km
-
Pojemność silnika
2926 cm³
-
Moc
193 KM
-
Paliwo
diesel
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Witam, na sprzedaż BMW 5 E39 530D z 2002r. kod silnika M57D30. Samochód bezwypadkowy, wszystkie szyby oryginalne, lakier fabryczny, posiada otarcia i wgniotki parkingowe - no wiadomo nowy nie jest. Samochód posiadam od 2018r. i jestem jego trzecim właścicielem od nowości (pierwszy właściciel - obywatel Niemiec - 4 lata od zakupu, drugi - mój znajomy -12 lat, to on sprowadził go osobiście dla siebie do Polski i kolejny ja). Samochód ma oryginalny przebieg 365612km i posiada dużo części wymienianych na nowe w okresie ostatnich 2-3 lat min. panewki silnika, nowa chłodnicą wraz z wszystkimi rurami gumowymi obiegu wody systemu chłodzenia silnika, nowe serwo (oryginał LUK), kompletna regeneracja oryginalnej fabrycznej turbiny (żaden zregenerowany zamiennik) z w zeszłym roku, pompa wspomagania kierownicy i chłodnica EGRa w tym roku, a w ostatnim miesiącu było wymienione koło pasowe. Samochód posiada ważny przegląd techniczny do dnia 08.08.2026r. oraz opłaconą polisę OC do dnia 26.07.2026r.
Mam do niego oryginalne kluczyki (2szt.) + komplet kluczyków (3szt.) do zamontowanej blokady skrzyni biegów Bear Lock.
Tyle z plusów tego samochodu, teraz czas na jego minusy.
Jak większość egzemplarzy tego modelu z tych roczników ma już problemy z korozją, najgorzej jest z progami, które są do wymiany, są jeszcze inne miejsca gdzie ruda szaleje min. podłoga, błotniki i nadkola. Samochód ma jeszcze jedną, sporadycznie występującą przypadłość (raz na kilka miesięcy), a mianowicie raz na jakiś czas, najczęściej po wcześniejszym gwałtownym wyhamowaniu pojazdu, podczas ruszania z postoju potrafi wyskoczyć komunikat "getriebe probleme" i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Po zatrzymaniu pojazdu, zgaszeniu i odpaleniu ponownym silnika problem znika i skrzynia znów działa prawidłowo przez dłuższy okres. Mechanik twierdzi, że może to być czujnik pedału hamulca, konieczność wymiany oleju w skrzyni lub oznaka kończącego się już sprzęgła. W przerwie pomiędzy wystąpienia takiej sytuacji, skrzynia działa prawidłowo, płynnie zmienia biegi 1-5 do góry i w dół (nie szarpie) z biegiem wstecznym też nie ma żadnych problemów, dlatego mechanik twierdzi, że skrzynia jest sprawna, a problem jest z nią powiązany. Dodam tylko, że poprzedni właściciel (mój znajomy) w 2015r. przeprowadził kompleksową naprawę tej skrzyni biegów w firmie z Mysłowic, która się w takich naprawach specjalizuje, na co mam dokument gwarancyjny, potwierdzający dokonanie takiej naprawy.
Poza tym jest dużo pierdół do ogarnięcia takich jak np nie działające: radio, klima, rozpruty fotel kierowcy (na szwie), rozpruta częściowo kierownica (na szwie), nie trzymające teleskopy klapy tylnej bagażnika, nie działający przycisk otwierania klapy tylnej, brak tylnej wycieraczki i pewno jeszcze coś co wyjdzie przy ewentualnych oględzinach a teraz już nie pamiętam.
Samochód zarejestrowany jest na firmę, sprzedaż na podstawie pełnej F-VAT 23% (osoby fizyczne zwolnione z PCC 2%), cena w ogłoszeniu to cena brutto do negocjacji, jestem otwarty na propozycje ale tylko zakupu, na nic się nie zamieniam. Zapraszam do kontaktu 5-7-7-0-9-9-7-3-3.
Zamieszczone ogłoszenie nie jest i nie może stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie KC (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z zm.), Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 KC.