-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Audi
-
Model
S6
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2000
-
Przebieg
377000 km
-
Pojemność silnika
4172 cm³
-
Moc
340 KM
-
Paliwo
benzyna+LPG
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry,
Jeśli widać ogłoszenie, to znaczy że jest aktualne.
Na sprzedaż lub zamianę wystawiam Audi S6 C5, czyli 4,2 V8 340 km o oznaczeniu ANK, z instalacją LPG z 5 biegowym automatem Tiptronic. Auto w naszym posiadaniu od kwietnia 2021 i od tego czasu zrobione około 12 tysięcy kilometrów. Samochód bardzo dobrze wyposażony, jak na S6tkę przystało. Oprócz podstawowych w tej klasie rzeczy, mamy ponadto:
- xenony;
-szyberdach - sprawny;
- czujniki parkowania przód i tył - sprawne;
- składane lusterka;
- czarną tapicerkę skórzaną Recaro, grzane fotele przód w prądzie;
- podsufitka i tapicerki słupków w czarne alcantarze w fajnym stanie;
- tempomat;
- kierownica z przyciskami do zmiany biegów;
- roletki szyb tył;
- akcesoryjna lotka klapy bagażnika
Samochód aktualnie stoi na zimowych oponach z 2023 roku + dorzucam letnie opony z 2021. Opony są w stanie jak nowe, zrobione na nich jak widać bardzo niewiele km. Auto sprowadzone było ze Szwajcarii, w 2015 roku, jesteśmy drugim właścicielem w Polsce. W przeszłości miało robione tylne błotniki i tam lakier jest grubszy. Wychodzi rdza na dołach drzwi i na wcześniej wspomnianych nadkolach. Przerysowany tylny prawy błotnik i wgnieciony tylny lewy błotnik. Nie ma katalizatorów i z tego powodu pali sie check.
Za naszej kadencji w samochodzie wymieniono:
- sprężyny przód i tył na obniżające;
- pompę wspomagania + przewód pompa - maglownica (trudnodostępny w dobrym stanie z charakterystyczną spiralą);
- 7 z 8 wahaczy przód;
- łączniki stabilizatora tył;
- gumy stabilizatora przód;
- zamek drzwi kierowcy;
- tarcze klocki przód i tył;
- zaciski hamulcowe tył - ręczny działa;
- uszczelniono miskę olejową;
- wymiana żarników xenon + wymiana jednej przetwornicy;
- uszczelnienie skrzyni biegów z wymianą oleju;
- wymiana oleju we wszystkich napędach (mechanizm różnicowy, torsen, dyfer tył);
- wymiana pompy spryskiwacza + silniczek wycieraczki tył z ramieniem i dyszą;
- wymiana dwóch czujników parkowania;
- wymiana uszczelek pokrywy zaworów.
- serwis klimatyzacji - chłodzi jak trzeba;
Oprócz wcześniej wspomnianych minusów blacharsko-lakerniczych, do robienia jest:
- wyciek oleju, gdzieś z tyłu silnika, kapie na wydech co czasem czuć;
- wyciek płynu do spryskiwaczy na złączkach do pompki;
- piszczą hamulce przód;
- wycieki oleju z osłony przegubu prawy przód,
- 8 z 8 wahaczy, czyli ostatni który został stary, ma wybitą tuleję (bodajże prawy banan);
- czasem przycnia się rozrusznik, trzeba cofnąć kluczyk i za drugim razem odpala. Czasem słychać też z niego charakterystyczny odgłos podczas rozruchu.
- drobna nieszczelność przy wydechu końcowym, ale przy silniku V8, dodaje to w mojej opinii przyjemniejszego dźwięku.
Dla zdecydowanego kupca, bagażnik dachowy ze zdjęć gratis.
OC opłacone jedną ratą do października, badanie techniczne do kwietnia.
Data pierwszej rejestracji - wg dowodu, wiem że jest to błąd, ale inaczej na stronie historiapojazdu.gov.pl go się nie wyszuka - to: 28.10.2015.
Pozdrawiam i zapraszam do zakupu.