-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Audi
-
Model
A8
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok pierwszej rejestracji
1996
-
Rok produkcji
1996
-
Przebieg
266000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sedan / Limuzyna
-
Pojemność silnika
4172 cm³
-
Moc
300 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
VAT marża
-
Kolor
biały
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry,
oferuję niniejszym nasze porządne zadbane:
Audi A8 4.2 V8 (300) quattro ’96
[Typoszereg: D2/4D (1994-2002), niem. wersja., data I rejestracji: 21.03.1996 (Niemcy), III wł. [ja (od 11/2022) + dwaj prywatni Niemcy], bezwypadkowy, nie palono wewn., 266.000 km, książka serwis. (do 12/2002 przy 148 tys. km w Audi; dalej we własnym zakresie), 2 oryg. kluczyki, nr ident. pojazdu: WAUZZZ4DZTN007679, p.t./ OC odpowiednio do: 08/26/ 03/26.
Wyposażenie (m.in.):
lakier perłowy, welur. tapicerka, drewn. listwy/ elem. wykończ. wnętrza, el. regul. wielof. skórz. kier. (S8), wspom. kier., el. podwójne szyby (x4), el. regul. lust., centr. zamek z pil., tempomat, el. regulacja oparć foteli, podgrz. fotele, aut. 2-stref. klimat., oryg. RM Audi delta, komp. pokład., el. szyberdach z „solarem”, el. roleta tylnej szyby, roletki boczne, podłokietnik tylny, piąty zagłówek (nieoryg.), czujnik świateł, czujnik deszczu, alarm, immobiliser, 2 pod. pow., chodniczki welur. jasne (x2), chodniczki mater. czarne (x4), chrom. przyszyb. listwy zewn., szyby „niebieskie”, światła LED do jazdy dziennej, reflekt. ksenon. + spryskiwacze, halogeny, sport. zawiesz. (Audi), ABS, ASR, 2 kpl. oryg. alum. kół w przepisowym rozmiarze (zgodnie z dokumentacją pojazdu): 1/ letnie Audi ’17 („efekt lustra”), opony Dunlop Sport Maxx RT2 225/55R17 97Y (DOT 3815, produkcja: Niemcy; wysoki bieżnik), 2/ zimowe Audi ’16, opony Michelin Primacy Alpin 225/60R16 98H; DOT 0609, wysoki bieżnik), hak holowniczy wypinany (złożony w bagażniku pod podłogą), nowy akum. (100Ah; 03/2025) i wiele innych…
Wady, usterki, braki:
- pęcherze pod lakierem (kilka punktów),
- zarysowania lakieru (przedni, tylny zderzak, felgi),
- pęknięty tylny zderzak i lewy spryskiwacz reflektora,
- niesprawna klimatyzacja,
- nie działa centralne otw./zamyk. z poziomu pilota w kluczyku pomimo wymiany baterii (mechanicznie bez zarzutu; wraz z krótkim sygnałem dźwiękowym),
- brak klosza (plastik) przedniego prawego "kierunku" (był, ale się odkleił i odpadł).
Abstrahując od powyższego to samochód, jakich już się nie produkuje:
legendarne pancerne kulturalne szybkie prawie 300-konne 32-zawor. wolnossące V8 (ABZ; V max.: 250 km/h; b. dobre do LPG w razie potrzeby), trwała delikatna/ zadziorna (w zal. od potrzeby) aut. 4-bieg. skrzynia biegów [w odróżnieniu od późniejszej kłopotliwej 5-bieg. (od 10/1996)], napęd stały na obydwie osie (quattro; Torsen), sportowe zawieszenie (bez utraty komfortu resorowania; pięknie wybiera wszelkie nierówności), lekkie aluminiowe nadwozie (ASF; masa wł.: 1.825 kg), nieźle zachowany rzadki przepiękny kolor nadwozia (biała "perła"), wyraźny czysty snop światła reflektorów ksenonowych (szklane), ciepła przyjemna w dotyku welurowa tapicerka, bogate wyposażenie (m.in. el. kierownica, oparcia foteli, roleta, szyberdach, hi-fi Audi delta), ładne oryginalne felgi alum. Audi ‘17 (efekt lustra; "na zapasie" także), dobre opony klasy premium x9 (wysoki bieżnik).
Sytuacja sprzed kilku dni (koniec sierpnia '25): kierowca 2-3-letniej A8-ki wyciągnął na światłach kciuk i życzliwie pokiwał głową w geście uznania. Może nieco nieskromnie, ale to miłe, bo auto naprawdę "robi robotę"!
Ewent. kontrola przedzakupowa w wybranej przez Klienta stacji diagnost. (na Klienta koszt) nie stanowi problemu.
Samochód używany: na podstawie przepisów KC w przypadku zakupu auta przez przedsiębiorcę prawa z tytułu rękojmi wyłącza się umownie (Art. 558 § 1 KC); przy zakupie konsumenckim skraca do 12 miesięcy (Art. 568 § 1 KC). Nabywca przyjmuje powyższe do wiadomości, a zawierając ze sprzedającym transakcję kupna-sprzedaży wyraża na to zgodę.
Cena (faktura VAT marża): 25.800 PLN
[brak obowiązku PCC-3]
Informacja: sześć - zero - trzy - osiem - pięć - jeden - dwa - cztery - siedem
PS W ramach małej firmowo-prywatnej rodzinnej "kolekcji" na sprzedaż także (ostatnie zdjęcia):
1/ czerwone Audi RS6 Avant 4.0 V8 Bi-T. Aut. exclusive (600) '22 [57 tys. km; 338.980 PLN netto (FV)/ przejęcie leasingu]
2/ srebrne Volvo 262C 2.7 V6 Aut. Bertone (140) '78 [168 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 99.400 PLN brutto]
3/ czarna Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [275 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 38.800 PLN br.]
4/ srebrna Honda Accord Coupé [CG2] 3.0 V6 VTEC Aut. (200) ’00 [183 tys. km; świeżo po naprawie skrzyni biegów! 31.400 PLN br.]
5/ zielona Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [178 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 30.400 PLN br.]
6/ burgundowy VW Passat [35i] 2.0 GL Aut. (115) ’91 [199 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 29.800 PLN br.]
7/ srebrne BMW 325iA [E46 FL] Touring (192) ‘04 (225 tys. km; 14.800 PLN br.]
8/ granatowe Audi A6 [C6] 4.2 V8 Aut. (334) ’04 + LPG Stako (2-letnia) [401 tys. km; 13.800 PLN br.]
9/ zielone Kawasaki KL250A '82 [15 tys. km; 8.800 PLN br.]
Wyposażenie dodatkowe
-
klimatyzacja
-
centralny zamek
-
elektryczne szyby
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
autoalarm
-
poduszka powietrzna
-
reflektory ksenonowe
-
szyberdach
-
napęd 4x4
-
elektryczne lusterka
-
tempomat
-
aluminiowe felgi
-
hak
-
welurowa tapicerka
-
podgrzewane fotele
-
komputer pokładowy
-
radio
-
immobilizer
-
ASR (kontrola trakcji)
-
elektrycznie ustawiane fotele
-
światła do jazdy dziennej
-
światła LED
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
serwisowany w ASO
-
Zarejestrowany w Polsce