-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Rok produkcji
2024
-
Motogodziny
2 h
-
Moc
75 KM
Dlaczego Armatrac 754 CRD5?
Silnik Deutz – niemiecka technologia, niezawodny i oszczędny
Produkcja w Turcji – wysoka jakość wykonania
Dwie skrzynie do wyboru:
ZF PowerShift – wersja komfortowa, precyzja i wygoda pracy
Carraro Synchromesh – wersja klasyczna, prostota i solidność
Wersja KOMFORTOWA – Armatrac 754 Lux CRD5 (Deutz + ZF)
Moc: 74 KM (55,4 kW)
Moment obrotowy: 377 Nm przy 1400 obr./min
Pojemność: 2920 cm3, 4-cyl., Turbo Intercooler
Skrzynia ZF PowerShift: 16 przód / 16 tył
Rewers: mechaniczny
Napęd 4WD: elektrohydrauliczny
Udźwig TUZ: 3200 kg
Pompa hydrauliczna: 56 + 37 l/min
WOM: 430 / 540 / 540E / 1000
Masa własna: 3520 kg
Ogumienie: 280/85 R24 (przód), 420/85 R30 (tył)
Komfort: kabina wyciszona, fotel pneumatyczny, ogrzewanie i wentylacja
Wersja KLASYCZNA – Armatrac 754E+ CRD5 (Deutz + Carraro)
Moc: 74 KM (55,4 kW)
Moment obrotowy: 377 Nm przy 1400 obr./min
Pojemność: 2920 cm3, 4-cyl., Turbo Intercooler
Skrzynia Carraro 506 Synchromesh: 12 przód / 12 tył
Rewers: mechaniczny
Napęd 4WD: elektrohydrauliczny
Udźwig TUZ: 3000 kg
Pompa hydrauliczna: 42 + 29 l/min
WOM: 540 / 540E
Masa własna: 3700 kg
Ogumienie: 280/85 R24 (przód), 420/85 R30 (tył)
Komfort: kabina przestronna, ogrzewanie i wentylacja
Podsumowanie:
Oba modele posiadają silnik Deutz Stage V
Wersja ZF – dla osób ceniących komfort i precyzję
Wersja Carraro – dla tych, którzy szukają prostoty i trwałości