Informacje

Dodaj ogłoszenie Za darmo i bez rejestracji!

O nas

Nowa platforma dla sprzedających i kupujących

Sprzedajemy.pl to nowa (nieaukcyjna) platforma dla sprzedających i kupujących, która jest alternatywą dla portali aukcyjnych i serwisów ogłoszeń drobnych. Korzystanie z serwisu jest całkowicie darmowe.

Serwis dedykujemy głównie osobom prywatnym, które chcą szybko, łatwo i bezpiecznie sprzedawać swoje rzeczy oraz tym, którzy szukają atrakcyjnych rzeczy w niskiej cenie lub po prostu polują na okazje.

U nas nie ma aukcji, a my nie pośredniczymy w sprzedaży. Nie pobieramy prowizji od transakcji ani opłat za zamieszczenie ofert. Nasi użytkownicy kontaktują się ze sobą bezpośrednio i między sobą ustalają szczegóły dotyczące transakcji. Dzięki integracji serwisu z Facebookiem, w łatwy sposób można weryfikować wiarygodność sprzedawców.

Na Sprzedajemy.pl znajdziesz rzeczy z drugiej ręki (nowe i używane) sprzedawane przez osoby prywatne z Twojej okolicy.

Chcesz kupić samochód, mieszkanie, wózek dla dziecka bez pośredników w dobrej cenie? Jesteś we właściwym miejscu.

Chcesz coś sprzedać? Wymienić stary sprzęt na nowy? Pozbyć się niechcianych prezentów? My Ci to umożliwimy.

Zobacz co nas odróżnia od portali aukcyjnych:
  Portale aukcyjne
Forma sprzedaży oferty aukcje
Sprzedawcy głównie
osoby prywatne
głównie
sklepy, firmy
Transakcja-odbiór towaru i płatność kontakt osobisty wysyłka, przelew
Rzeczy na sprzedaż głównie używane głównie nowe
Koszty za darmo! opłaty i prowizje

do góry

Jak sprzedawać?
  1. Dodaj ogłoszenie za darmo i bez rejestracji.
  2. Czekaj na kontakt od osoby zainteresowanej.
  3. Spotkaj się osobiście. Przekaż przedmiot i odbierz zapłatę.
Jak kupować?
  1. Znajdź ogłoszenie w Twojej okolicy.
  2. Skontaktuj się ze sprzedającym. Wyślij e-mail lub zadzwoń.
  3. Spotkaj się osobiście. Zapłać i odbierz przedmiot.
Pomoc

Sprzedawanie

Jak dodać ofertę?
Jeśli masz konto na Facebooku:
  1. Kliknij przycisk Połącz z Facebookiem – nasz system automatycznie Cię zweryfikuje i automatycznie założy konto w naszym serwisie.
  2. Kliknij przycisk +dodaj ofertę i opisz szczegóły oferty.
  3. Kliknij Podgląd, aby zobaczyć jak będzie wyglądała Twoja oferta.
  4. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij przycisk Zamieść ofertę. Od tej pory Twoja oferta jest już aktywna i widoczna w naszym serwisie!

Jeśli nie masz konta na Facebooku lub nie chcesz korzystać z opcji społecznościowych:
  1. Kliknij przycisk +dodaj ofertę i opisz szczegóły oferty.
  2. Kliknij Podgląd, aby zobaczyć jak będzie wyglądała Twoja oferta.
  3. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij przycisk Zamieść ofertę.
  4. Teraz musisz tylko aktywować swoją ofertę. W tym celu odbierz e-mail i kliknij w znajdujący się w nim link służący do aktywacji oferty. Po kliknięciu w link, Twoja oferta będzie aktywna i widoczna w naszym serwisie!
Ile kosztuje wystawienie oferty?
Wystawienie oferty nic nie kosztuje. Sprzedajemy.pl nie pobiera też prowizji i nie wymaga innych opłat.
Czy są tutaj aukcje?
Nie, na Sprzedajemy.pl nie ma aukcji. Wszystkie oferty są wystawiane w modelu ogłoszeniowym. Aby kupić, musisz skontaktować się ze sprzedawcą za pośrednictwem e-maila, telefonu, Skype'a lub Gadu-adu i ustalić osobiście warunki zapłaty oraz sposób przekazania przedmiotu.
Czy pobieracie prowizję od sprzedaży?
Nie. Nie pobieramy prowizji od sprzedaży, a dodanie oferty jest darmowe.
Czy muszę odprowadzać podatek od sprzedaży?
Sprzedaż przedmiotów do pewnej wartości nie jest objęta rozliczeniami podatkowymi. Ta wartość zmienia się z roku na rok. Warto zapoznać się przepisami regulującymi te kwestie i limitami sprzedaży nie objętej opodatkowaniem. Jeśli wartość sprzedanych przez ciebie przedmiotów przekroczy określoną przez przepisy fiskalne sumę, to musisz odprowadzić podatek od uzyskanego dochodu, powyżej kwoty zwolnionej.
Czego nie wolno sprzedawać?
  1. Na Sprzedajemy.pl nie wolno sprzedawać rzeczy, którymi obrót handlowy jest, zgodnie z przepisami polskiego prawa nielegalny. Dotyczy to nie tylko substancji, np. odurzających, których samo posiadanie jest niezgodne z prawem, ale również przedmiotów pochodzących z kradzieży lub pozyskanych wskutek innego rodzaju przestępstw.
  2. Nie dopuszczamy sprzedaży przedmiotów stanowiących dobro kultury i dziedzictwa narodowego. Dotyczy to np. zabytkowych rzeczy znalezionych lub odkopanych, nawet na terenie będącym własnością sprzedającego, który zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany jest przekazać znalezione dobra odpowiednim władzom, muzeom, itp.
  3. Nie wolno sprzedawać dóbr, którymi obracać mogą tylko podmioty posiadające odpowiednie uprawnienia, zezwolenia, licencje, np. papierów wartościowych i innych produktów finansowych.
Co to są rzeczy z drugiej ręki?
Rzeczy z drugiej ręki są to przedmioty używane i nowe, które każdy z nas posiada w domu (np. używany samochód, telewizor, snowboard, ale również nowe perfumy czy nowy film na DVD, który dostaliśmy w prezencie). Wszystko to, co mamy w domu (łącznie z nim), możemy sprzedać na Sprzedajemy.pl pod warunkiem, że nie jesteśmy sklepem i są to rzeczy należące do nas.
Jak wybrać kategorię?
  1. Po kliknięciu przycisku +Dodaj ofertę na stronie głównej serwisu, lądujesz na stronie dodawania oferty -> Szczegóły oferty.
    Drugim polem na tej stronie jest Kategoria – tu klikasz, aby przez przypisanie do jednej z 14 głównych kategorii rozpocząć opis swojego przedmiotu do sprzedania.
  2. Załóżmy, że masz do sprzedania krzesło – antyk w stylu „Ludwik XVI”. Wybieramy zatem kategorię główną Antyki i sztuka.
    Po jej zaznaczeniu (z prawej strony zasygnalizuje ci to zielony „ptaszek”), ukazuje Ci się pod kategorią główną pole wyboru podkategorii, pozwalającej sprecyzować opis. Spośród kilku opcji wybierasz oczywiście Meble.
    Po zaznaczeniu tej podkategorii możesz swój opis sprecyzować jeszcze bardziej, przez kolejną podkategorię. Będzie to oczywiście podkategoria Krzesła i fotele.
    Twój przedmiot jest poprawnie i precyzyjnie przypisany.
  3. Proces przypisywania do kategorii jest, jak widać, bardzo prosty. Jednak w niektórych przypadkach możesz wahać się, która kategoria, czy podkategoria jest dla twojej rzeczy najwłaściwsza.

Jeśli masz kłopot z wyborem, to możemy doradzić dwa sposoby postępowania:
  • Sprawdź zawartość podkategorii – tam możesz łatwo zorientować się, która opcja lepiej pasuje, np. gdy masz do sprzedania apaszkę i wahasz się, czy przypisać ją do podkategorii Odzież damska, czy Galanteria i dodatki, podejrzenie listy z najniższego poziomu podkategorii dla obu opcji pozwoli Ci podjąć decyzję.
  • Zastanów się, gdzie i w jaki sposób sam byś szukał/szukała, będąc osobą zainteresowaną kupnem Twojego przedmiotu – i pod tym kątem dobierz dla niego kategorię i podkategorię.

Niektóre kategorie (np. samochody osobowe) posiadają dodatkowe parametry (np. rok produkcji, przebieg, rodzaj paliwa itp.). Wypełnienie tych opcjonalnych pól umożliwi użytkownikom łatwiejsze przeszukiwanie ofert – poprzez używanie filtrów.
Jak stworzyć dobry tytuł i opis?
  1. Pod wyborem kategorii znajduje się pole pozwalające Ci dokładnie opisać twój przedmiot – Tytuł.
    Pamiętaj, że tytuł będzie głównym identyfikatorem i wizytówką Twojej oferty na liście dziesiątek i setek podobnych ofert. Bądź zatem konkretny. Tajemnicze tytuły w rodzaju: „Prawdziwa rewelacja! Zobacz sam!”, „Super okazja – nie znajdziesz tego w sklepie!” mogą okazać się nieskuteczne.
    Napisz więc w tytule przede wszystkim, co masz do sprzedania, a dopiero w drugiej kolejności – jaki jest Twój przedmiot. Pamiętaj, żeby zmieścić się w limicie 150 znaków.
  2. W polu Opis możesz znacznie więcej. Limit 3000 znaków to ok. 1,5 strony maszynopisu. Jednak warto pamiętać, że użytkownicy Internetu, a zwłaszcza osoby przeglądające serwisy sprzedażowe w poszukiwaniu interesujących ofert, nie mają zbyt wiele czasu na lekturę i nie lubią długich, rozwlekłych tekstów.
    W opisie dobrze więc jest również zachować zwięzłość i konkret. Warto opisać dokładnie swój przedmiot, jego wygląd, cechy, funkcje, wyposażenie itp., jak również uczciwie wymienić ewentualne mankamenty, wady, uszkodzenia.
    Dobrym pomysłem jest wyliczenie tego wszystkiego, co się da, w postaci listy, punktów – Internauci lubią bowiem czytać przejrzyste teksty.
Jaką wpisać cenę?
Cena musi być zaokrąglona do 1 zł. Pamiętaj, że atrakcyjna cena bardziej zachęci kupujących do kontaktu z Tobą, niż cena zbyt wygórowana.
Jeśli chodzi o określenie ceny przedmiotu, to możemy doradzić przegląd ofert podobnych i dających się porównać z Twoją, przed dodaniem własnej oferty. Pomaga to zorientować się, co do aktualnych cen na rynku i oszacować rzeczywistą wartość naszego przedmiotu.
Jak dodać zdjęcia z komputera?
W sekcji Zdjęcia kliknij w przycisk Dodaj z komputera. W okienku wyboru zdjęć możesz zaznaczyć klika plików naraz, a nasz system automatycznie wgra jest na serwer. Do jednej oferty możesz dodać maksymalnie 12 zdjęć.
Pamiętaj, im więcej zdjęć dodasz, tym Twoja oferta będzie bardziej atrakcyjna i wiarygodna dla kupującego. Postaraj się, aby zdjęcia jak najlepiej pokazywały wygląd, cechy czy też stan Twojego przedmiotu.
Masz możliwość edycji zdjęć, które dodałeś na Sprzedajemy.pl – możesz je obracać, usuwać lub zmieniać ich kolejność. Opcje edycji pojawiają się po najechaniu kursorem na zdjęcie.
Jakich zdjęć nie można dodawać?
Nie możesz dodawać zdjęć, które nie są Twoją własnością lub w inny sposób łamią obowiązujące prawo lub naruszają nasz regulamin. Nie możesz umieszczać zdjęć zawierających znaki wodne (logotypy/adresy www/inne napisy). Nie pozwalamy na umieszczanie na zdjęciach dodatkowych elementów graficznych poprawiających ich widoczność na liście ofert – takich jak np. czerwone ramki, wykrzykniki, itp.
Gdzie mogę zobaczyć wszystkie moje oferty?
Jeśli nie jesteś zalogowany – zaloguj się, a następnie kliknij w link Twoje oferty w prawym górnym rogu ekranu.
Możesz również wyświetlić wszystkie swoje oferty na liście ofert. W tym celu musisz znaleźć którąkolwiek z Twoich ofert w serwisie, następnie wejdź w szczegóły tej oferty i na samym dole kliknij w link Zobacz wszystkie oferty tego użytkownika.

Kupowanie

Jak kupić ofertę?
Aby kupić ofertę musisz skontaktować się ze sprzedającym. Możesz to zrobić za pomocą formularza na stronie z ofertą, telefonicznie lub via Skype, czy Gadu-Gadu.
Jak skontaktować się ze sprzedającym?
  1. Ze sprzedającym kontaktujesz się bezpośrednio za pomocą e-maila, który wysyłasz do niego ze strony oferty. Możesz w e-mailu do sprzedającego podać swój adres e-mail oraz numer telefonu.
  2. Jeśli sprzedający podaje przy ofercie swój numer telefonu, to od razu masz możliwość zadzwonienia do niego, konsultacji i ewentualnego umówienia się z nim, by omówić szczegóły transakcji i odbioru.
  3. Kolejną możliwością szybkiego i wygodnego bezpośredniego kontaktu są komunikatory internetowe. W przypadku, gdy sprzedający podaje swój numer Gadu-Gadu, bądź adres Skype, możesz natychmiastowo nawiązać z nim kontakt tą drogą.
Czy Sprzedajemy.pl pośredniczy w transakcji?
Nie, Sprzedajemy.pl nie pośredniczy w transakcji. Użytkownicy dogadują się pomiędzy sobą osobiście, z pominięciem naszego serwisu.
Jak zgłosić nieaktualną lub nieprawidłową ofertę?
Jeśli zauważyłeś, jakieś nieprawidłowości w ofercie, zgłoś to nam. Na każdej stronie ze szczegółami oferty po prawej stronie jest link Zgłoś nadużycie, który rozwija prosty formularz, na którym można zaznaczyć (lub napisać), dlaczego dana oferta jest nieprawidłowa.
Jak korzystać z wyszukiwarki?
Jeśli wiesz, czego szukasz, użyj wyszukiwarki. W polu Szukaj przedmiotu wpisz słowo, wg którego nasz system przeszuka wszystkie oferty. Możesz również wybrać Twój region (województwo), aby zawęzić listę wyników do konkretnego województwa.
Jeśli chciałbyś wyświetlić najnowsze oferty w naszym serwisie – po prostu kliknij przycisk Szukaj bez wpisywania czegokolwiek w polu wyszukiwania. Tym samym sposobem możesz wyświetlić najnowsze oferty w Twoim regionie – w tym celu wybierasz tylko Twój region i klikasz Szukaj.
Jak wyszukiwać używając kategorii?
Jeśli chciałbyś zobaczyć najnowsze oferty z konkretniej kategorii (np. motoryzacja) po prostu kliknij w jedną z głównych kategorii na stronie głównej.
Jeśli chcesz, możesz również wybrać region, w którym mieszkasz, aby wyświetlić oferty z danej kategorii w Twojej okolicy. Po kliknięciu w kategorię, przejdziesz na listę ofert, gdzie będziesz mogła/mógł zawężać listę wyników, np. wybierając podkategorię, Twoje miasto czy też używać filtrów.
Jak znaleźć oferty w mojej miejscowości?
Zacznij od wybrania regionu, w którym leży Twoja miejscowość. Jeśli wybrałeś region, użyj wyszukiwarki lub kliknij w jedną z głównych kategorii. Możesz również kliknąć przycisk Szukaj bez wpisywania czegokolwiek w wyszukiwarce. Na liście ofert, w lewej kolumnie znajdź sekcję Lokalizacja. Pod listą regionów oraz miejscowości znajdziesz pole Miejscowość. Użyj go do wpisania Twojego miejsca zamieszkania. Podczas wpisywania pierwszych liter, nasz system podpowie Ci nazwy miejscowości wraz z liczbą znajdujących się w nich ofert.
Jak porównywać oferty?
Użyj wyszukiwarki lub kliknij w jedną z kategorii głównych, aby przejść do listy ofert.
Na liście ofert możesz w łatwy sposób porównywać oferty między sobą. W tym celu możesz:
  • poruszać się po drzewie kategorii oraz lokalizacji,
  • sortować oferty wg daty, tytułu, ceny czy miejscowości
    (kliknij w nazwę kolumny, wg której chcesz posortować listę),
  • pokazać oferty tylko od osób prywatnych, tylko firm lub wszystkie razem
    (klikając w zakładki na górze listy),
  • filtrować oferty (wg ceny lub dodatkowych kryteriów, które zależą od aktualnie wybranej kategorii),
  • możesz wyświetlać oferty tylko ze zdjęciami,
  • jeśli jesteś połączony z Facebookiem – możesz filtrować oferty wg stopnia znajomości (możesz użyć opcji: Pokaż oferty: Wszystkich z Facebooka; Znajomych i ich znajomych; Tylko znajomych),
  • dodać ofertę do schowka, czyli Twojej listy ulubionych ofert.
Jak wyświetlić tylko oferty moich znajomych?
Kliknij Połącz się z Facebookiem, a nasz system automatycznie pokaże najnowsze oferty Twoich znajomych w ramce Oferty znajomych na stronie głównej.
Jeśli żaden z Twoich znajomych nic akurat nie sprzedaje, nasz system postara się znaleźć oferty znajomych Twoich znajomych (drugi poziom znajomości). Jeśli i wśród tej grupy nikt nie ma ofert, wtedy system pokaże oferty innych osób z Facebooka.
Oferty Twoich znajomych możesz także wyświetlić na liście wyników – klikając w link Pokaż oferty: Tylko znajomych, znajdujący na pasku zaraz pod zakładkami.
Jak wykasować ostatnio oglądane oferty?
Na liście ofert oraz w szczegółach oferty (na dole strony) jest ramka Ostatnio oglądane oferty. Aby usunąć jej zawartość – należy najechać kursorem na zakładkę Ostatnio oglądane oferty, która zamieni się na link Wyczyść historię i kliknąć.

Twoje oferty

Gdzie mogę zobaczyć wszystkie moje oferty?
Jeśli nie jesteś zalogowany – zaloguj się, a następnie kliknij w link Twoje oferty w prawym górnym rogu ekranu.

Możesz również wyświetlić wszystkie swoje oferty na liście ofert – w tym celu musisz znaleźć którąkolwiek z Twoich ofert w serwisie, następnie wejść w szczegóły tej oferty i na samym dole oferty kliknąć w link Zobacz wszystkie oferty tego użytkownika.
Jak się zalogować do konta Twoje oferty?
Są dwa sposoby, aby zalogować się do konta Twoje oferty:
  1. Kliknij na przycisk Połącz z Facebookiem (jeśli korzystałeś z tej opcji podczas dodawania ofert), system automatycznie Cię zaloguje. Aby przejść do konta, po prostu kliknij w link Twoje oferty.
  2. Kliknij w link Twoje oferty, a następnie wpisz swój adres e-mail oraz hasło (które dostałeś od nas w e-mailu podczas dodawania swojej pierwszej oferty).
Co to jest automatyczne hasło?
Jest to unikalne hasło wygenerowane przez nasz system podczas dodawania pierwszej oferty na Sprzedajemy.pl. Dzięki temu użytkownik nie musi się rejestrować w serwisie ani tracić czasu na wymyślanie i wpisywanie haseł podczas dodawania oferty.
Za pomocą tego hasła można się zalogować do konta Twoje oferty, podając wcześniej Twój adres e-mail.
Hasło można zmienić w dziale Twoje dane po zalogowaniu do konta Twoje oferty.
Jak zmienić nazwę Sprzedającego w ofercie?
Zaloguj się do konta Twoje oferty i wejdź do edycji oferty, w której chcesz zmienić nazwę Sprzedającego. W sekcji Dane kontaktowe odnajdź pole Sprzedający, kliknij w znajdujący się obok link zmień, a następnie wpisz nową nazwę i  kliknij przycisk Zapisz zmiany.
Nazwę sprzedającego możesz zmienić tylko w ofertach, które nie są opublikowane na Facebooku.
Jak zmienić swoje hasło?
Zaloguj się do konta Twoje oferty i przejdź do strony Twoje dane. W sekcji Hasło kliknij w link zmień, następnie wpisz swoje nowe hasło i kliknij przycisk Zapisz zmiany.
Nie pamiętam hasła, co zrobić?
Kliknij w rozwijane okienko Twoje oferty. Obok przycisku Zaloguj się jest link Zapomniałeś hasła? Kliknij w ten link i postępuj zgodnie ze wskazówkami pokazującymi się na ekranie.
Jak zmienić swój adres e-mail?
Zaloguj się do konta Twoje oferty i przejdź do strony Twoje dane. W polu adres e-mail wpisz swój nowy adres e-mail i kliknij przycisk Zapisz zmiany.
Teraz musisz go już tylko zweryfikować. W tym celu odbierz wiadomość e-mail od Sprzedajemy.pl i kliknij w link służący do weryfikacji Twojego adresu e-mail.
Jak aktywować ofertę?
Odbierz wiadomość e-mail od Sprzedajemy.pl i kliknij w link służący do aktywacji oferty znajdujący się w przesłanej przez nas wiadomości.
Jeśli korzystasz z funkcji Połącz z Facebookiem, nie musisz aktywować swoich ofert. Twoje oferty stają się aktywne natychmiast po dodaniu.
Jak wznowić ofertę?
Zaloguj się do konta Twoje oferty i przejdź do strony Moje oferty, następnie kliknij w zakładkę Nieaktywne oferty. Znajdź ofertę, którą chciałbyś wznowić i kliknij przycisk Zamieść ponownie. Po kliknięciu Twoja oferta stanie się ponownie aktywna i widoczna w serwisie Sprzedajemy.pl.
Jak usunąć ofertę, jeśli przedmiot został sprzedany?
Zaloguj się do konta Twoje oferty i przejdź do strony Moje oferty, następnie kliknij w zakładkę Aktywne oferty. Znajdź ofertę, którą chciałbyś usunąć i kliknij w link z ikonką kosza Usuń. Po kliknięciu Usuń, Twoja oferta przestanie być widoczna na Sprzedajemy.pl i znajdzie się w zakładce Usunięte oferty. Jeśli chcesz usunąć ofertę całkowicie z naszego systemu, kliknij w link Usuń na zawsze w zakładce Usunięte oferty.
Jak edytować ofertę?
Zaloguj się do konta Twoje oferty i przejdź do strony Moje oferty, następnie znajdź ofertę, którą chciałbyś edytować i kliknij w link Edytuj.
Jeśli nie chcesz się logować, możesz edytować ofertę korzystając z linku do edycji oferty, który wysłaliśmy Ci na Twój adres e-mail podczas dodawania oferty.
Do czego służy strona Wiadomości w panelu Twoje oferty?
Strona Wiadomości służy do sprawdzania oraz czytania wiadomości wysłanych przez osoby zainteresowane Twoją ofertą, za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego (dostępnego przy każdej ofercie). Dla ułatwienia wiadomości są powiązane z ofertami.
Do czego służy strona Schowek w panelu Twoje oferty?
Strona Schowek w panelu Twoje oferty służy do przechowywania Twoich ulubionych ofert, które dodałeś do schowka. Zawartość schowka zostaje przypisana do Twojego konta, dzięki temu masz do niego dostęp bez względu na to, z jakiego komputera się łączysz. Pamiętaj, aby oferty dodawane od schowka zostały zapisane, musisz być zalogowany.

Integracja z Facebookiem

Do czego służy przycisk Połącz z Facebookiem?
Przycisk Połącz z Facebookiem służy do uaktywniania opcji społecznościowych na Sprzedajemy.pl, błyskawicznego logowania i jeszcze szybszego dodawania ofert.
Dlaczego warto połączyć się z Facebookiem?
  1. Dzięki połączeniu z Facebookiem, będziesz mógł zacząć korzystać z szeregu opcji społecznościowych w serwisie Sprzedajemy.pl:
    • będziesz mógł zobaczyć, co sprzedają Twoi znajomi,
    • będziesz widział prawdziwych sprzedawców, ich zdjęcia profilowe, a także Waszych wspólnych znajomych (jeżeli takowych macie),
    • zyskasz nowe opcje filtrowania ofert (wg stopnia znajomości),
    • będziesz mógł informować swoich znajomych zamieszczając oferty na Twojej tablicy na Facebooku,
    • będziesz sprzedawał szybciej i bezpieczniej.
  2. Jeszcze szybciej dodasz nowe oferty. Po połączeniu się z Facebookiem, nie musimy Cię weryfikować, więc oferty, które dodajesz, stają się od razu aktywne.
  3. Błyskawicznie się logujesz – po prostu klikając na przycisk Połącz z Facebookiem.
Jak zobaczyć, co sprzedają moi znajomi?
Kliknij Połącz się z Facebookiem, a nasz system automatycznie pokaże najnowsze oferty Twoich znajomych w ramce Oferty znajomych na stronie głównej.
Jeśli żaden z Twoich znajomych nic akurat nie sprzedaje, nasz system postara się znaleźć oferty znajomych Twoich znajomych (2-gi poziom znajomości). Jeśli i wśród tej grupy nikt nie ma ofert, wtedy system pokaże oferty innych osób z Facebooka.
Oferty Twoich znajomych możesz także wyświetlić na liście wyników – klikając w link Pokaż oferty: Tylko znajomych znajdujący na pasku zaraz pod zakładkami.
Jak sprawdzić czy sprzedający jest moim znajomym?
Opcja dostępna jest tylko dla osób połączonych z Facebookiem.
Najedź kursorem na zdjęcie sprzedającego i poczekaj 2 sekundy. Po chwili pokaże się okienko z informacją na temat wspólnych znajomych oraz ich zdjęcia.
Klikając w zdjęcie wspólnego znajomego, możesz przejść do jego profilu na Facebooku. Strona z profilem znajomego otworzy się w nowym oknie.
Jak wyświetlić profil sprzedającego na Facebooku?
Najedź kursorem na jego zdjęcie i poczekaj, aż pojawi się dymek z jego imieniem i nazwiskiem oraz znajomymi. Kliknij na jego zdjęcie w dymku, aby przejść do jego profilu na Facebooku. Strona z profilem sprzedawcy otworzy się w nowym oknie.
Jak opublikować ofertę w Facebookowej aplikacji Sprzedajemy.pl?
Oferta umieszczona na platformie Sprzedajemy.pl automatycznie pojawia się również w naszej Facebookowej aplikacji, jednak pozostaje anonimowa – dostępne są tylko informacje wpisane w sekcji Dane kontaktowe. Dopiero aktywacja Opcji społecznościowych na stronie edycji oferty, spowoduje integrację z Facebookiem. Integracja oznacza pojawienie się przy ofercie Twojego imienia, nazwiska i zdjęcia profilowego. Dodatkowo możesz podjąć decyzję o zamieszczeniu wpisu na Twojej tablicy na Facebooku.

Twoje imię, nazwisko oraz zdjęcie profilowe będą widoczne tylko dla osób połączonych z Facebookiem. Dla pozostałych oferta pozostanie anonimowa.
Jak dodać wpis o ofercie na mojej tablicy na Facebooku?
Połącz się z Facebookiem i kliknij +Dodaj ofertę. Wypełnij dane dotyczące oferty i przejdź do sekcji Opcje społecznościowe. Pod pytaniem Czy chcesz, aby informacja o ofercie pojawiła się na Twojej tablicy? zaznacz opcję „Tak”.

W przypadku ofert już dodanych na Sprzedajemy.pl, ale jeszcze niezintegrowanych z Facebookiem, opcja ta jest dostępna na stronie Twoje oferty.

Po dodaniu oferty, na Twojej tablicy na Facebooku pojawi się wpis zawierający tytuł, zdjęcie przedmiotu, który sprzedajesz, fragment opisu oraz cenę.

Uwaga, ze względu na ograniczenia serwisu Facebook, nie możesz zamieszczać wpisów z ofertami na Twojej tablicy częściej, niż co 5 minut.
Co to znaczy, że oferta jest opublikowana w aplikacji Sprzedajemy.pl na Facebooku?
Oznacza to, że użytkownicy Facebooka, którzy na Sprzedajemy.pl połączyli się z Facebookiem, widzą Twoje prawdziwe dane i Twoje zdjęcie przy ofercie oraz mogą zobaczyć, czy macie jakichś wspólnych znajomych.
Jak usunąć ofertę z aplikacji Sprzedajemy.pl na Facebooku?
Zaloguj się do konta Twoje oferty i przejdź do strony Moje oferty, następnie kliknij w zakładkę Aktywne oferty. Znajdź ofertę, którą chciałbyś usunąć z Facebooka i kliknij na przycisk Usuń z F. Od tej pory Twoja oferta nie będzie publikowana w aplikacji Sprzedajemy.pl na Facebooku.
Kliknij Edytuj, aby zmienić nazwę Sprzedającego na inną.

do góry

Połączenie z Facebookiem
  • 10 milionów kupujących

    Nasza platforma jest w pełni zintegrowana z Facebookiem - serwisem społecznościowym, który odwiedza ponad 10 milionów Polaków miesięcznie!

  • Szybciej sprzedajesz

    Jeszcze szybciej dodajesz oferty. Zajmuje to mniej niż minutę. Zyskujesz dostęp do większej liczby osób, zainteresowanych Twoją ofertą.

  • Bezpiecznie kupujesz

    Widzisz rzeczywistych Sprzedawców. Widzisz, co sprzedają Twoi znajomi. Widzisz, co sprzedają znajomi Twoich znajomych.

Bezpieczeństwo

Kupującego

Kupuj bezpiecznie
  • Nie płać z góry Sprzedawcy, którego nie znasz. Nie przelewaj pieniędzy, nie wysyłaj ich pocztą, nie podawaj danych swojej karty kredytowej.
  • Nawet jeśli Sprzedający ujawnia swoje dane osobowe lub numer rachunku bankowego, to nie chroni Cię to przed oszustwami.
  • Staraj się nie zawierać transakcji na odległość, szczególnie z osobami nieznajomymi. Są one zawsze obarczone ryzykiem.
  • Jeżeli zabierasz ze sobą większą kwotę pieniędzy upewnij się, że wyznaczone przez Sprzedającego miejsce jest bezpieczne.
  • Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem drogocennej rzeczy, spotkaj się ze Sprzedającym w miejscu publicznym – np. w kawiarni czy galerii handlowej.
Zanim zapłacisz:
  • Sprawdź dokładnie każdą rzecz przed dokonaniem zapłaty.
  • Upewnij się, że kupowana rzecz nie jest wadliwa ani podrobiona.
  • Upewnij się, że przedmiot nie pochodzi z kradzieży. Możesz zawsze poprosić Sprzedającego o dowód kupna.
  • Jeśli masz podejrzenia, że przedmiot może pochodzić z przestępstwa, skontaktuj się z policją.
  • Jeżeli masz wątpliwości, co do tożsamości Sprzedającego, poproś go o okazanie dokumentu ze zdjęciem.
Bądź szczególnie ostrożny, gdy:
  • Sprzedający usilnie namawia Cię do zawarcia transakcji.
  • Sprzedający unika kontaktu telefonicznego.
  • Sprzedający unika podania swojej tożsamości.
  • Na platformie pojawia się przedmiot w wyjątkowo okazyjnej cenie.
Próby wyłudzenia:
  • Nigdy nie wysyłaj pieniędzy, jeżeli jakiekolwiek osoby lub firmy próbowałyby się podszywać pod Sprzedajemy.pl, domagając się opłat lub oferując pośrednictwo w zawarciu transakcji. Będzie to próba oszustwa.
  • Pamiętaj – Sprzedajemy.pl nigdy nie prosi Użytkowników o pieniądze i nigdy nie pośredniczy w transakcjach.
Jeżeli korzystasz z połączenia z Facebookiem:
  • Sprawdź, co sprzedają Twoi znajomi – transakcje z nimi będą najbezpieczniejsze.
  • Radzimy, abyś sprawdził, czy masz wspólnych znajomych ze Sprzedającym, którego nie znasz i zasięgnął ich opinii na jego temat.
  • Jeżeli masz podejrzenia, że konto Sprzedającego na Facebooku może być fikcyjne, zrezygnuj z transakcji.

Sprzedającego

Sprzedawaj bezpiecznie
  • Jeżeli osoba zainteresowana Twoją ofertą nie ujawnia swojej tożsamości lub przypuszczasz, że nie jest osobą, za jaką się podaje, odstąp od transakcji.
  • Jeżeli Kupujący nie ujawnia swojego numeru telefonu lub dzwoni z zastrzeżonego numeru, bądź ostrożny.
  • Nigdy nie wysyłaj i nie wydawaj towaru przed otrzymaniem zapłaty
  • Jeżeli sprzedajesz cenną rzecz, spotkaj się z Kupującym w bezpiecznym, publicznym miejscu, najlepiej w czyimś towarzystwie.
  • Bądź bardzo ostrożny, jeżeli ktoś nalega, aby transakcji dokonać w Twoim domu.
  • Bądź ostrożny, jeżeli ktoś oferuje Ci cenę wyższą, niż ta, którą podałeś.
Jeżeli korzystasz z połączenia z Facebookiem:
  • Radzimy, abyś sprawdził, czy masz wspólnych znajomych z osobą zainteresowaną Twoją ofertą, i w razie wątpliwości zasięgnął ich opinii na jej temat.
  • Jeżeli masz podejrzenia, że konto osoby zainteresowanej Twoją ofertą na Facebooku może być fikcyjne, zrezygnuj z transakcji

do góry

Partnerzy

Programy do obsługi biur

Aby ułatwić zarządzanie ogłoszeniami w serwisie Sprzedajemy.pl, wprowadziliśmy możliwość eksportu ofert z baz danych biur nieruchomości. Poniżej zamieszczamy listę partnerów z którymi współpracujemy.
W celu uzyskania informacji niezbędnych do rozpoczęcia wprowadzania ofert prosimy o kontakt pod adresem biuro@sprzedajemy.pl

Programy dla biur nieruchomości

AKol - AutoKomis onLine
AKoL.pl - AutoKomis onLine

Prowadzisz autokomis lub jesteś dealerem? AKoL to program dla Ciebie. Jeśli współpracujesz już z kilkoma serwisami internetowymi, nie trać czasu na wprowadzanie ogłoszeń do każdego z nich z osobna. AKoL pomoże Ci zarządzać ofertami na wielu serwisach z jednego miejsca. Wprowadzasz i modyfikujesz w panelu AKoL, a następnie jednym kliknięciem aktualizujesz ofertę wszędzie.

asariWEB - oprogramowanie dla biur nieruchomości
AsariWeb

Oprogramowanie asariWEB to kompleksowe narzędzie do zarządzania pracą biura nieruchomości. Nasze rozwiązanie oferuje szereg funkcji wspomagających pośredników w codziennej pracy. Program dostępny jest przez przeglądarkę internetową i nie wymaga instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania.

Wybierając asariWEB Twoja firma zyskuje w niewielkiej cenie profesjonalne narzędzie do zarządzania pracą biura nieruchomości i własną stronę WWW, ale na tym nie koniec. asariWEB umożliwia:

  • dodanie nieograniczonej liczby użytkowników w każdym pakiecie, co pozwala na komfortowe współdziałanie wszystkich Twoich pracowników;
  • eksport ofert na ponad 50 portali;
  • edytowanie zdjęć i dodawanie stempli promocyjnych;
  • prowadzenie kalendarza i przypisywanie zadań współpracownikom;
  • automatyczne kojarzenie ofert nieruchomości i klientów poszukujących;
  • dodawanie materiałów multimedialnych do ofert;
  • szablony wydruków
  • prowadzenie archiwum dokumentów;
  • zarządzanie firmami wielooddziałowymi;
  • generowanie raportów;
  • integrację z oprogramowaniem MLS.
Galactica Virgo - kompleksowe oprogramowanie dla biur nieruchomości
Galactica Virgo

Galactica Virgo to internetowy, modułowy, zintegrowany system komputerowy wspomagający pracę biura nieruchomości. To kompleksowe oprogramowanie dla biur nieruchomości oraz agencji nieruchomości. Integruje pocztę e-mail, strony WWW i portale ogłoszeniowe.

Łączy zalety jakie oferują aplikacje internetowe oraz przyjazną i elastyczną obsługę aplikacji okienkowej. Udostępnia wiele przydatnych, automatycznych mechanizmów takich jak: automatyczne kojarzenie, automatyczne podpowiedzi i przypomnienia. Jest przyjazny, łatwy w obsłudze, oferuje wysokie bezpieczeństwo danych i spory zestaw zaawansowanych funkcji.

IMO - Program dla biur nieruchomości, oprogramowanie dla agencji i pośredników
IMO dla nieruchomości

Program IMO wspomaga pracę biur pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, niezależnie od wielkości, poprzez kompleksowe usprawnienie pracy z ofertami nieruchomości i klientami oraz dostarczenie szeregu narzędzi wspomagających zarządzanie biurem, także wielooddziałowym. Program IMO jest częścią kompleksowej oferty dla biur nieruchomości, na którą składają się także system IMOWEBSITE do tworzenia i zarządzania stronami internetowymi indywidualnymi i szablonowymi zintegrowane z programem IMO oraz IMOMLS - ogólnopolski system wymiany ofert między biurami korzystającymi z programu IMO.

Programy dla komisów samochodowych

Auto-Market - oprogramowanie dla komisów samochodowych
Auto-Market

Auto-Market to w pełni profesjonalny i kompleksowy program do obsługi komisów samochodowych. Jest on przystosowany do ułatwiania pracy każdemu, kto chce działać w branży samochodowej, w sposób skierowany na potrzeby klientów. Program zbudowany jest na bazie oczekiwań przedsiębiorców, którzy w prosty sposób potrzebują zarządzać własnym interesem. Główne funkcje programu to:

  • EKSPORT OGŁOSZEŃ – ogłoszenia generowane są za pomocą jednego kliknięcia, a zintegrowanie z wieloma portalami internetowymi pozwala na automatyczne eksportowanie ofert;
  • EWIDENCJA POZAJDÓW – pozwala na: pełne zebranie informacji o pojazdach będących w ofercie; tworzenie ofert ze zdjęciami oraz wysyłanie ich na adresy e-mail; wydruki ofert itp.;
  • EWIDENCJA KLIENTÓW – moduł CRM zapewnia możliwość zarządzania kontami klientów oraz pozwala szybko odpowiadać na wymagania jakie zgłaszają potencjalni kupcy;
  • UMOWY – automatyczne tworzenie umów komisowych i sprzedażowych;
  • SPRZEDAŻ/FAKTURY – moduł zapewnia łatwe sporządzanie wszelkich dokumentów sprzedażowych;
  • RAPORTY – podstawowe oraz tworzone na podstawie indywidualnych potrzeb;
  • INTEGRACJA Z WŁASNĄ STRONĄ WWW – połączenie AUTO- MARKET z posiadaną stroną www zapewnia kompletne uzupełnienie prowadzonej działalności pod względem uaktualniania oferty handlowej.

Dla wszystkich, którzy chcą aktywnie i skutecznie działać w branży samochodowej, korzystanie z programu AUTO-MARKET staje się niezbędne. Program wpływa bowiem bezpośrednio na oszczędność czasu pracy i zwiększenie wydajności pracowników. Daje to znakomitą podstawę do ograniczania kosztów, a co za tym idzie wyróżnienia się spośród konkurencji. AUTO-MARKET to klucz do osiągnięcia sukcesu!

Praca

W tej chwili prowadzimy rekrutacje na następujące stanowiska:

Specjalista ds. Sprzedaży w Call Center (nr ref. 4/2014/CALLCENTER)

Jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w pracy w Call Center
  • Sprzedaż i praca z Klientem jest Twoim żywiołem
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Jesteś nastawiony na cel i realizację założonych zadań

Dołącz do naszego Zespołu

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • realizację planów sprzedażowych
  • negocjowanie umów
  • systematyczne monitorowanie rynku
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Oferujemy:
  • Rozwój zawodowy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników
  • Duże wyzwania
  • Interesującą pracę w dynamicznym, młodym zespole oraz miłą atmosferę pracy

Aplikacje ( CV + list motywacyjny) prosimy przesyłać pod adres: praca@sprzedajemy.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)


Starszy programista PHP (nr ref. 04/IT/2014)

Opis stanowiska:

Sprzedajemy.pl poszukuje do pracy przy międzynarodowym projekcie osoby:

  • nie bojącej sie wyzwań
  • z pasją do odkrywania i tworzenia
  • dociekliwej i nieustępliwej
  • zdeterminowanej, by podążać dalej gdy inni wymiękają
  • która nie ma w swoim wokabularzyku pojęcia "nie da się"
  • mającej odwagę mówić "zróbmy to lepiej"

Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:

  • tworzenie nowych modułów serwisu,
  • refaktoryzacja istniejącego kodu,
  • tworzenie testów,
  • weryfikacja wydajności przygotowanych rozwiązań.
Miejsce pracy: Wrocław
Oferujemy:
  • stabilną pracę w profesjonalnym, międzynarodowym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i system motywacyjny
  • możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
  • dostęp do najnowszych technologii
  • codzienne wyzwania
  • brak nudy
  • dobrą kawę
Wymagania:
  • doskonała znajomość PHP i jednego z frameworków (preferowane Zend lub Symfony)
  • dobra znajomość HTML, CSS i JS (plusem będzie znajomość RWD, Ajax i jQuery)
  • znajomość relacyjnych baz danych (MySQL, MS SQL Server)
  • doświadczenie w pracy z systemem kontroli wersji Subversion lub Git
  • znajomość języka angielskiego
  • praktyczna znajomość zagadnień bezpieczeństwa aplikacji WWW i optymalizacji pod kątem wysokiej wydajności
Dodatkowymi atutami będą:
  • doświadczenie z metodykami Agile
  • umiejętność tworzenia aplikacji wykorzystujących Facebook API
  • doświadczenie w projektach o architekturze rozproszonej
  • praktyczna znajomość nierelacyjnych baz danych
  • praktyczna znajomość Perl, Python
  • praktyczna znajomość środowiska Linux (w tym tworzenia skryptów bash i sh)
  • znajomość języków obcych (szwedzki, niemiecki, hiszpański)

Aplikację zawierającą CV oraz odnośniki do przykładowych realizacji wraz z opisem zakresu udziału w poszczególnych projektach należy przesyłać na adres praca@sprzedajemy.pl w tytule podając „Programista (nr ref. 01/IT/2013)”.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883).”


Specialista ds. mediów społecznościowych (nr ref. 02/SM/2014)

Opis stanowiska:

Sprzedajemy.pl poszukuje do pracy przy międzynarodowym projekcie osoby do współbudowania obecności projektów Spółki w mediach społecznościowych:

  • rozumiejącej mechanizmy i zachowania społeczności w poszczególnych serwisach
  • kreatywnej i kontaktowej
  • nastawionej na realizację powierzonych zadań
  • z pasją do odkrywania nowych metod
  • posiadającej doświadczenie w budowaniu społeczności wokół marki
  • mającej odwagę mówić "zróbmy to lepiej"

Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:

  • prowadzenie profilów Spółki i jej projektów w portalach społecznościowych,
  • podejmowanie działan zmierzających do zwiekszania zasięgu i zaangażowania społeczności,
  • bieżąca komunikacja z użytkownikami,
  • tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych,
  • kreowanie wizerunku i świadomości marki Spółki w mediach społecznościowych
  • publikacja materiałów promocyjnych
  • weryfikacja stopnia realizacji założonych celów.
Miejsce pracy: Wrocław
Oferujemy:
  • stabilną pracę w profesjonalnym, międzynarodowym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i system motywacyjny
  • możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
  • dużą dozę samodzielności
  • brak nudy
  • dobrą kawę
Wymagania:
  • doskonała znajomość polskich i zagranicznych serwisów społecznościowych:
    • posiadany aktywny profil w serwisach (Facebook, NK, Twitter, Instagram, Google+, Vimeo, YouTube etc.)
    • możliwości realizacji celów wynikające z rozumienia specyfiki serwisów i ich użytkowników
    • doświadczenie w prowadzeniu działań w serwisach społecznościowych
    • znajomość ograniczeń technicznych i regulaminowych (dopuszczalne formy przekazu, rozmiary, ilości znaków)
  • umiejętność tworzenia krótkich tekstów o charakterze reklamowym
  • znajomość narzędzi statystycznych pozwalającyh na mierzenie efektów podejmowanych działań
  • komunikatywność
  • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej dobrym
Dodatkowymi atutami będą:
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w sieciach społecznościowych
  • udokumentowane prowadzenie profili / fanpage o dużej liczbie użytkowników
  • znajomość języków obcych (szwedzki, niemiecki, hiszpański)

Aplikację zawierającą CV oraz odnośniki do profili wraz z opisem zakresu udziału w poszczególnych projektach należy przesyłać na adres praca@sprzedajemy.pl w tytule podając "Specialista ds. mediów społecznościowych (nr ref. 02/SM/2014)".

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883).”

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

do góry

Reklama

Biuro Reklamy Sprzedajemy.pl

Ul. Swojczycka 38
51-501 Wrocław
Tel.+48 071 348 39 29
Fax.+48 071 348 39 30
reklama@sprzedajemy.pl

Dyrektor Biura Reklamy

Bernadeta Wyglądała
Tel. 501 805 935
bernadeta.wygladala@sprzedajemy.pl

Przewiń do góry