-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi .
Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym.
Opis pochodzi od wydawcy.
Książka jest w bardzo dobrym stanie, jak nowa. Odbiór osobisty we Wrocławiu lub wysyłka po wcześniejszej wpłacie. Przy zakupie kilku książek z moich aukcji możliwa jest negocjacja ceny