Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Zawodowe kompetencje nauczycielskie w perspektywie biografic

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka pedagogika, resocjalizacja
Zawodowe kompetencje nauczycielskie w perspektywie biograficznej Barbara Kutrowska Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Wrocław 2016 ISBN: 978-83-65408-11-2 liczba stron: 220 oprawa miękka . Spis treści . Wprowadzenie Część I Kompetencje nauczycieli jako kategoria pojęciowa współczesnej pedeutologii Rozdział I Teoretyczne aspekty kompetencji nauczycielskich 1.1. Społeczno-kulturowy kontekst nabywania kompetencji nauczycielskich 1.2. Szkolnictwo polskie po okresie wielkiej zmiany 1.3. Nauczyciel w zmieniającej się rzeczywistości edukacyjnej 1.4. Doskonalenie nauczycieli w świetle potrzeb i możliwości szkoły 1.5. Założenia nabywania i doskonalenia kompetencji nauczycielskich Rozdział II Koncepcje nabywania kompetencji nauczycielskich 2.1. Humanistyczny model nabywania kompetencji nauczycielskich 2.2. Emancypacja poprzez edukację nauczycielską 2.3. Refleksyjna praktyka w kształceniu nauczycieli 2.4. Kompetencje pragmatyczne nauczycieli 2.5. Kompetencje wynikające z etyki zawodowej Rozdział III Nowe spojrzenie na rolę nauczyciela 3.1. W poszukiwaniu profesjonalnych wizji zawodu nauczyciela 3.2. Praktyka w kształceniu nauczycieli wspomagająca profesjonalizm w pracy pedagogicznej 3.3. Nauczycielska samodzielność w sytuacjach nauczania 3.4. Współczesne spojrzenie na rolę zawodową nauczyciela Część II Profesjonalizm, kompetencje, rola nauczyciela jako przedmiot badań nauk społecznych Rozdział IV Badania pedeutologiczne w kontekście zmiany społecznej 4.1. Zmiany w badaniach społecznych 4.2. Zmiana społeczna i jej znaczenie dla badań pedagogicznych 4.3. Zmiana społeczna i jej znaczenie dla badań nauczycieli Rozdział V Proces badawczy – założenia i realizacja 5.1. Paradygmat interpretatywny i krytyczny 5.2. W poszukiwaniu strategii badawczej 5.3. Teoria ugruntowana jako praktyka badania jakościowego 5.4. Cel i problematyka badawcza 5.5. Postępowanie badawcze 5.5.1. Dobór uczestników badań 5.5.2. Metody i techniki badawcze 5.6. Organizacja i teren badań Część III „Sami o sobie” nauczyciele w świetle przeprowadzonych badań Rozdział VI Droga do zawodu w narracjach nauczycieli 6.1. Dlaczego ten zawód? 6.2. Tradycja rodzinna – świadomy wybór czy determinizm sytuacyjny (?) 6.3. Powołanie – między dziecięcym marzeniem a „dorosłą rzeczywistością” 6.4. Autorytet – motywacje pozytywne i negatywne 6.5. Między przypadkiem a koniecznością – różne drogi do zawodu Rozdział VII Nabywanie kompetencji zawodowych w świetle badań własnych 7.1. Podstawy metodologiczne kompetencji zawodowych nauczycieli 7.2. System edukacji a system kształcenia nauczycieli 7.3. Nauczyciele w procesie doskonalenia zawodowego 7.4. Nauczyciele o swoich kompetencjach zawodowych . Zamiast zakończenia – Samowiedza nauczycieli w świetle badań nad profesjonalizmem, kompetencjami i rolą Wykaz aktów prawnych . Bibliografia . Załączniki Ankieta do nauczycieli Ankieta do dyrektorów szkół Spis tabel Spis rysunków Spis wykresów

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 248
Zgłoś nadużycie
31 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia