-
Oferta od
firmy
-
Marka
Mercedes-Benz
-
Model
W124
-
Stan
używane
-
Rok pierwszej rejestracji
1989
-
Rok produkcji
1989
-
Przebieg
227000 km
-
Rodzaj nadwozia
Sedan / Limuzyna
-
Pojemność silnika
3000 cm³
-
Moc
147 KM
-
Paliwo
diesel
-
Liczba drzwi
4/5
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
Pochodzenie
kupiony w polskim salonie
-
Faktura
nie
-
Kolor
czarny
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry,
Mam na zamianę Mercedes-a w124 1989 "wąska listwa" automat 3.0TD 227tys. km przebiegu. Samochód w moich rękach od dwóch lat. Dotychczas zrobiłem:
- Regeneracja tylnego wózka (piaskowanie, zabezpieczenie, itp.),
- Wymiana wielowahacza tył,
- Wymiana sprężyn tył na obniżające,
- Regeneracja tylnego zacisku i wymiana drugiego (nie udało się zregenerować),
- Blachy od zewnątrz zrobione (są miejsca do poprawki, ale jest ok)
- Wymienione przednie wahacze (sprężyny zostały stare, bo docelowo celuję w pneumatyczne zawieszenie),
- Uszczelniony silnik (lało z wtrysków, uszczelki pokrywy zaworów, miski, itp., ponieważ samochód stał u poprzedniego właściciela 2 lata),
- Wymienione świece żarowe,
- Wymieniona poduszka pod skrzynią biegów,
- Wymienione miękkie przewody hamulcowe,
- Oleje i filtry wymieniane na bieżąco.
Dodatkowo, poprzedni właściciel zabezpieczył podłogę, więc jest zdrowa. Posiadam dwa komplety felg: JR 17 cali szerokość 7j letnie; 15 cali oryginalny gullideck zimowe. W samochodzie oryginalny lewarek i zapasówka.
Mam też dużo gratów do tego samochodu:
- Oryginalne głośniki (pękają membrany ze starości),
- Oryginalne radio (nie wiem czy działa),
- Graty od poprzednich właścicieli, bardziej ciekawe fanty.
Samochód według papierów kupiony w polskim salonie. Posiadam książeczkę serwisową prowadzoną od zakupu, co potwierdza przebieg samochodu.
Rzeczy do roboty:
- Wyciek oleju z dyferencjału i luzy do usunięcia,
- Do wymiany przewody hamulcowe sztywne,
- Mały wyciek ze skrzyni biegów,
- Szyberdach działa "półautomatycznie" (trzeba mu pomóc delikatnie ręką, podejrzewam, że jakieś cięgno do wymiany),
- Przetarcie na fotelu kierowcy.
Nie zależy mi na sprzedaży, dlatego cały czas działam przy samochodzie i lista "Rzeczy do roboty" cały czas się skraca. Po aktualny stan samochodu najlepiej zadzwonić i zapytać.
Jestem otwarty na propozycje zamiany, pozdrawiam!