-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Yamaha
-
Stan
używane
-
Typ silnika
czterosuwowy
-
Typ
naked
-
Rok produkcji
2022
-
Przebieg
11657 km
-
Pojemność silnika
700 cm³
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Rodzaj napędu
łańcuch
-
Faktura
nie
-
Kolor
biały
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Więcej zdjęć na otomoto.
Sprzedam piękny motocykl jakim jest Yamaha XSR 700 z 2022 roku. Jest to wersja poliftowa z dosyć dużą ilością dodatków która upiększają ten motocykl ,a o tym niżej.
Motocykl brzmi rasowo z racji ,że jest to oryginalny wydech z katalizatorem i nie jest totalnym przelotem. Pięknie bulgocze i dostojnie strzela z wydechu przy odpuszczeniu manetki. Gmole w pełni chronią motocykl uszkodzeniem ale także go poszerzają i nadają jeszcze bardziej zadziornego charakteru. Akcesoryjna kanapa sprawia ,że motocykl nabiera ładniejszą linię, swoją drogą jest też bardzo wygodna. Krótkie lusterka w końcówki kierownicy świetnie wpasowują się w wygląd tego motocykla ,a widoczność jak dla mnie jest świetna. Zamontowane są też oryginalne osłony które chowają brzydkie srebrne lagi które psuły cały wygląd moto. Chronią przed pyłem, obiciami od kamieni ,a motocykl sprawia wrażenie niezłego ulicznego bandziorka którym w zasadzie jest. Jazda nim to czysta przyjemność... przy wzroście 1.94, trzymanie udami na baku jest znakomite, jesteśmy dosłownie przyklejeni. Bez najmniejszego problemu sprawdzi się także u niższych osób.
Mocno przyciąga uwagę ale to nic dziwnego bo wygląda i brzmi perfekcyjnie. Jest to dosłownie killer jej plastikowego i bez wyrazu brata jakim jest MT 07. Przez cały sezon nie spotkałem ani jednej XSR.
Historia zakupu i aktualna historia:
Motocykl zakupiony 02.2025 roku w salonie BMW Mottorad AHG w Niemczech w miejscowości Balingen jako bezwypadkowy. Został oddany w rozliczeniu za inny pojazd. Trzy ostatnie zdjęcia ukazują właśnie ten motocykl. Zakupiony z oryginalnym przebiegiem 7684km, a aktualnie ma najechane 11657km czyli zrobiłem nim niespełna 4 tysiące kilometrów ( jeszcze się nim poruszam). Pierwszy serwis w Motorradhaus Gruber GMBH Yamaha-Honda przy przebiegu 934km, a ostatni serwis w MotoYama GMBH przy przebiegu 6316km. Posiadam także TUV i Dekrę.
Motocykl wyposażony jest w dodatki:
-Oryginalny wydech LeoVince One EVO BLACK EDITION z kartą homologacyjną/E* pass przypisaną tylko do tego numeru seryjnego wydechu. - koszt około 4800zł
-Gmole SW-MOTECH - koszt około 900zł
-Akcesoryjna płaska kanapa Yamaha B34-F4730-M2-00 - koszt około 1100zł
-Gniazdo zasilania USB YMEFUSBU0000 - koszt około 200zł
-Osłony widelca/gumy na lagi B34F31K00000 - koszt około 280zł
-Podświetlenie tablicy rejestracyjnej led OXFORD Halo - koszt około 70zł
-Krótki uchwyt na tablicę rejestracyjną
-Okrągłe lusterka aluminiowe w końcówki kierownicy
-Aluminiowe zaślepki oryginalnych lusterek
-Osłona chłodnicy
-Osłona zbiorniczka płynu hamulcowego oraz ramy przy zamku kanapy SW
Dokładam do niego także oryginalne lusterka, oryginalne końcówki kierownicy, dodatkowy akcesoryjny tył z 3mm aluminium który eliminuje błotnik i oryginalną lampę, akcesoria od oryginalnego tylnego ogona, oryginalny DB KILLER.
OC/PT : 10.03.2026/04.03.2026
Stan:
Uważam ,że motocykl jest bardzo zadbany. Nie ma żadnych wycieków na lagach, nie ma również wycieków z silnika czy skrzyni biegów. Nie ubywa płynów, motocykl nie wymaga dolewek oleju i płynu chłodzącego. Silnik i skrzynia działają perfekcyjnie. Klocki przód i tył grube. Łańcuch w bardzo dobrym stanie ( smarowany Motulem C2+). Akumulator działa poprawnie, motocykl odpala bez problemu nawet po długim postoju. Nic nie jest połamane. Po puszczeniu kierownicy prowadzi się prosto jak po sznureczku, nie telepie kierownicą.
Podsumowując:
Motocykl jest zadbany, posiada niski przebieg, jest bezwypadkowy, świetnie doposażony i wyglądający. Jeśli szukasz bezawaryjności to ten motocykl z tego słynie. Silniki CP2 robią przebiegi rzędu 100 tysięcy kilometrów bez zaglądania nawet w sprzęgło. Wyrażam zgodę na sprawdzenie w salonie Yamahy.
Kupującemu przekazuję wszystko co napisałem +:
-resztę zdjęć z Niemiec i zdjęcia ogłoszenia jako kontynuacja historii
-książkę serwisową i instrukcję obsługi
-certyfikat Yamahy
-dokumenty zakupu za części
-mam też zachowane naklejki które odkleiłem z baku i błotnika
-3 oryginalne kluczyki Yamaha.
-dowód rejestracyjny
Sprzedaję z czystym sumieniem, a jak są jakieś pytania lub niedopowiedzenia to proszę dzwonić. Zapraszam!
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
serwisowany w ASO
-
bezwypadkowy
-
tuning
-
zarejestrowany w Polsce