-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Stan
używane
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Syndyk masy upadłości ZEUS S.A. w upadłości z siedzibą w Pruszczu Gdańskim (KRS: 0000316680, NIP: 5832084197) ogłasza sprzedaż wyposażenia warsztatu samochodowego za łączną kwotę nie niższą niż 3 886,80 zł brutto (w tym podatek VAT 23%).
Przedmiot sprzedaży
W skład wyposażenia wchodzą następujące ruchomości:
219 – Montażownica do zdejmowania opon, CEMB SM90, 1 szt., cena wywoławcza: 1 968,00 zł
220 – Maszyna do wyważania kół, SICAM SBM 55S, 1 szt., cena wywoławcza: 1 771,20 zł
223 – Szlifierka stołowa, nr E224, 1 szt., cena wywoławcza: 147,60 zł
Tryb sprzedaży
Sprzedaż prowadzona jest w formie konkursu ofert, zgodnie z regulaminem.
W pierwszej kolejności rozpatrywane będą oferty obejmujące nabycie całości wyposażenia, następnie oferty na największą liczbę pozycji.
Sposób i miejsce składania ofert
Oferty można składać:
osobiście – w kancelarii syndyka, w godz. 10:00–14:00 (pon.–pt.),
pocztą – listem poleconym na adres: Kancelaria Restrukturyzacyjna Krzysztof Lipiński, ul. Plac Porozumienia Gdańskiego 1/317, 80-864 Gdańsk,
drogą elektroniczną – na adres: ze*s@l*****************.pl.
Terminy
Wadium w wysokości 200,00 zł należy wpłacić do dnia 11 września 2025 r. na rachunek:
ZEUS S.A. w upadłości, ul. Obrońców Westerplatte 1, 83-000 Pruszcz Gdański
nr konta: 46 1020 1811 0000 0402 0452 5762
tytułem: Wadium GD1G/GUp/26/2024 – warsztat.
Termin składania ofert: 12 września 2025 r. (piątek).
Rozpoznanie ofert: 15 września 2025 r..
Treść oferty
Oferta powinna zawierać:
Numer pozycji z listy, markę, model i cechy przedmiotu.
Dane oferenta (imię i nazwisko lub nazwa firmy).
Numer PESEL lub NIP.
Adres siedziby lub zamieszkania, adres e-mail oraz numer telefonu.
Oferowaną cenę (nie niższą niż wskazana w regulaminie).
Sygnaturę postępowania: GD1G/GUp/26/2024.
Oferta złożona drogą mailową musi zostać podpisana podpisem elektronicznym ePuap lub podpisem kwalifikowanym.
Uwagi ogólne
Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi nabywca.
Złożenie oferty oznacza zgodę oferenta na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne (art. 558 k.c.).
Syndyk wybierze ofertę spełniającą wymogi formalne, kierując się zaoferowaną ceną oraz zakresem oferty.
Cena sprzedaży powinna zostać zapłacona w terminie 3 dni od doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Regulamin sprzedaży oraz wzór oferty dostępne są w kancelarii syndyka oraz mogą zostać przesłane drogą elektroniczną (po zgłoszeniu na adres: ze*s@l*****************.pl.