-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Volkswagen
-
Model
Passat
-
Stan
używane
-
Bezwypadkowy
tak
-
Rok produkcji
1991
-
Przebieg
199000 km
-
Pojemność silnika
1984 cm³
-
Moc
115 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
Pochodzenie
sprowadzony
-
Faktura
nie
-
Kolor
bordowy
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry,
oferuję Państwu niniejszym mojego pięknego:
VW Passat Lim. 2.0 GL Aut. (115) ’91 [B3/35i]
[1984 cm³ R4 8V (2E – benzynowa wolnossąca trwała 8-zaworowa rzędowa 'czwórka') 115 KM (85 kW), APE - aut. 4-bieg. skrz. biegów z wyborem trybu Economy/Sport (E/S), napęd na oś przednią, masa wł.: 1185 kg, V max: 192 km/h] Bezwypadkowy, niemiecka wersja, II wł. (I wł. w PL), nie palono wewnątrz, data I rejestracji: 12.11.1991, 199 tys. km, komplet dokumentów (w tym niemieckie), 3 oryg. kluczyki, nr ident. pojazdu: WVWZZZ31ZME244692, wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków we Wrocławiu ("żółte tablice")]
Wyposażenie (m.in.):
lakier burgundowy „terracotta red pearl” (LC3Z), szara welurowa tapicerka, centr. zamek, wspom. kier., el. regul. lust., el. szyberdach (uchylno-przesuwny), RM VW beta (stereo, 2x20W, autoreverse), przesuwna tylna kanapa (1/3, 2/3), składane oparcie kanapy (1/3, 2/3), podłokietnik tylny, halogeny, ABS, zderzaki częściowo w kolorze nadwozia (GL), białe klosze przednich kierunkowskazów (GL), spojler tylny/ płetwa bagażnika, koła ’14, koło zapasowe („dojazdówka”).
Moje „żelazko” zdążyło przejść całą procedurę opiniotwórczo-kontrolno-urzędową [opinia techn.-hist. rzeczoznawcy SIMP, wpis do Woj. Ewid. Zabytków (Zaśw. DWKZ), rozszerzony przegląd techn. w OSKP], wskutek czego stało się pojazdem zabytkowym i zostało zarejestrowane na tzw. „żółte tablice” (DW 20X). W poł. kwietnia 2024 r. podwyższono w woj. dolnośląskim limit wieku z 30 aż na 40 lat, a więc… miałem szczęście…
W związku z powyższym mój Passat jest:
- zwolniony z okresowych przeglądów techn. (przegląd techn. do: „bezterminowo”),
- uprawniony do 70% zniżki na OC bez wymogu ciągłości ubezpieczeniowej (obecnie ma akurat całoroczne OC+NNW (PZU) do 12.05.2025 r., które kosztowało mnie 125 zł),
- uprawniony do wjazdu do miejskich stref ekologicznych,
- „pod ochronką” odpowiedzialności cywilnej (gdyby przytrafiło się jakieś nieszczęście na drodze, np. ktoś w swojej nieostrożności wjechałby w niego, żaden ubezpieczyciel nie pozwoliłby sobie na nieuzasadnione przeciąganie sprawy/ ewentualny spór cywilny, jak to nierzadko ma miejsce w przypadku zwykłych tablic; wg relacji tych, którym przytrafiła się szkoda na „żółtych tablicach”, nie było żadnych kłopotów ze sprawnym uzyskaniem godziwego odszkodowania),
- brak przeciwwskazań formalnych odnośnie ewent. późniejszej sprzedaży klientowi zagranicznemu (to nie jest na szczęście „pojazd historyczny” wpisany do „Rejestru Zabytków”).
W maju ub. r. zainwestowałem profilaktycznie w następujące części:
- pasek rozrządu CONTI (kpl.),
- pompa wody FEBI,
- pasek osprzętu CONTI (x2),
- płyn chłodniczy G11,
- kopułka, palec rozdzielacza zapłonu BERU,
- poduszka silnika KYB,
- poduszki mcphersona KYB,
- łożyska kół (tył) SKF,
- tarcze hamulcowe (tył) FERODO,
- klocki hamulcowe (tył) ABE,
- tarcze kotwiczne,
- olej silnikowy 10W40 LIQUI MOLY,
- płukanka LIQUI MOLY,
- filtr oleju FEBI,
- filtr powietrza FEBI,
- filtr paliwa BOSCH.
Znane mi drobne usterki/ wady:
- pneumatyka centralnego zamka hałasująca kilka sekund po zamknięciu/ otwarciu (choć sama funkcjonalność z obydwu stron bez zarzutu),
- drobne wgniotki: przedni prawy błotnik, dach, maska,
- 2 okrągłe odciski/ wyżłobienia na plastikowej przykrywce klaksonu,
- luźne szkło podświetlenia lewej blendy p/słonecznej wskutek rozciągnięcia materiału,
- odklejony materiał szyberdachu (ściągnąłem obydwa elementy tapicerki, żeby nie uległy uszkodzeniu i żeby można było swobodnie korzystać z okna dachowego; oczywiście obydwa kawałki materiału mam złożone i zachowane),
- porwane przednie uszczelki drzwiowe na dole na środku,
- skorodowana dolna część prawego przedniego błotnika,
- typowe ślady użytkowania związane z wiekiem i przebiegiem.
Egzemplarz, przy którym kilka wymienionych usterek/ wad blednie w jasnym blasku całej palety jego niemałych zalet. Porządny ładny zadbany młody niemiecki klasyk z niedużym przebiegiem, który wygląda pierwszorzędnie, jest zdrowy blacharsko, ma burgundowy perłowy lakier, który sprawia, że raz wydaje się wiśniowy, raz bordowy, a raz miedziany. Ma zadbane przytulne wnętrze, jazda nim m.in. dzięki automatycznej skrzyni biegów i szyberdachowi sprawia niemałą radość, a jego zabytkowy status („żółte tablice”) pozwala spać spokojnie w kontekście nadchodzących ograniczeń i rosnących kosztów użytkowania aut spalinowych. Można ten samochód traktować jako swego rodzaju inwestycję na kołach, którą bez utraty wartości można się cieszyć każdego dnia przez okrągły rok.
Polecam go Państwu z czystym sumieniem!
Ewentualna kontrola przedzakupowa (na Państwa koszt) w wybranej przez Państwa stacji diagnostycznej nie stanowi problemu.
Wiele zdjęć XXL na prośbę.
Pojazd używany, sprzedaż prywatna:
rękojmia za wady fizyczne nie ma zastosowania, brak prawa zwrotu czy późniejszych negocjacji cenowych (nie znajdują zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej). Kupujący przyjmuje powyższe do wiadomości, a zawierając ze sprzedającym umowę kupna-sprzedaży wyraża na to zgodę (art. 558. § 1 KC).
Informacja:
*********
PS W małej firmowo-prywatnej rodzinnej „kolekcji” na sprzedaż także (3 ost. zdjęcia; więcej na prośbę):
1/ czerwone Audi RS6 Avant 4.0 V8 Bi-T. Aut. exclusive (600) '22 [57 tys. km; 340.500 PLN netto (FV)/ przejęcie leasingu]
2/ srebrne Volvo 262C 2.7 V6 Aut. Bertone (140) '78 [168 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 99.400 PLN brutto]
3/ czarna Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [275 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 39.800 PLN br.]
4/ srebrna Honda Accord Coupé [CG2] 3.0i V6 VTEC Aut. (200) ’00 [183 tys. km; świeżo po naprawie skrzyni biegów! 32.400 PLN br.]
5/ zielona Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [178 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 31.400 PLN br.]
6/ perłowe Audi A8 [D2] 4.2 V8 Aut. (299) ’96 [266 tys. km; 25.800 PLN br.]
7/ srebrne BMW 325iA Touring (192) ‘04 [E46] (225 tys. km; 14.800 PLN br.]
8/ granatowe Audi A6 [C6] 4.2 V8 Aut. (334) ’04 + LPG Stako (2-letnia) [401 tys. km; 12.800 PLN br.]
9/ zielone Kawasaki KL250A '82 [15 tys. km; 9.400 PLN br.]
Wyposażenie dodatkowe
-
centralny zamek
-
wspomaganie kierownicy
-
ABS
-
szyberdach
-
elektryczne lusterka
-
aluminiowe felgi
-
welurowa tapicerka
-
światła przeciwmgielne
-
radio
-
lakier metallic
-
ASR (kontrola trakcji)
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
serwisowany w ASO
-
zarejestrowany jako zabytek
-
Zarejestrowany w Polsce