Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

VW Passat Lim. 2.0 GL (115) Aut. ["żółte tablice", el. dach, welur]

1 / 12
Obserwuj
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka Volkswagen
  • Model Passat
  • Stan używane
  • Bezwypadkowy tak
  • Rok produkcji 1991
  • Przebieg 199000 km
  • Pojemność silnika 1984 cm³
  • Moc 115 KM
  • Paliwo benzyna
  • Stan techniczny nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów automatyczna
  • Pochodzenie sprowadzony
  • Faktura nie
  • Kolor bordowy
  • VIN pokaż VIN »
Historia pojazdu Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dzień dobry, oferuję Państwu niniejszym mojego pięknego: VW Passat Lim. 2.0 GL Aut. (115) ’91 [B3/35i] [1984 cm³ R4 8V (2E – benzynowa wolnossąca trwała 8-zaworowa rzędowa 'czwórka') 115 KM (85 kW), APE - aut. 4-bieg. skrz. biegów z wyborem trybu Economy/Sport (E/S), napęd na oś przednią, masa wł.: 1185 kg, V max: 192 km/h] Bezwypadkowy, niemiecka wersja, II wł. (I wł. w PL), nie palono wewnątrz, data I rejestracji: 12.11.1991, 199 tys. km, komplet dokumentów (w tym niemieckie), 3 oryg. kluczyki, nr ident. pojazdu: WVWZZZ31ZME244692, wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków we Wrocławiu ("żółte tablice")] Wyposażenie (m.in.): lakier burgundowy „terracotta red pearl” (LC3Z), szara welurowa tapicerka, centr. zamek, wspom. kier., el. regul. lust., el. szyberdach (uchylno-przesuwny), RM VW beta (stereo, 2x20W, autoreverse), przesuwna tylna kanapa (1/3, 2/3), składane oparcie kanapy (1/3, 2/3), podłokietnik tylny, halogeny, ABS, zderzaki częściowo w kolorze nadwozia (GL), białe klosze przednich kierunkowskazów (GL), spojler tylny/ płetwa bagażnika, koła ’14, koło zapasowe („dojazdówka”). Moje „żelazko” zdążyło przejść całą procedurę opiniotwórczo-kontrolno-urzędową [opinia techn.-hist. rzeczoznawcy SIMP, wpis do Woj. Ewid. Zabytków (Zaśw. DWKZ), rozszerzony przegląd techn. w OSKP], wskutek czego stało się pojazdem zabytkowym i zostało zarejestrowane na tzw. „żółte tablice” (DW 20X). W poł. kwietnia 2024 r. podwyższono w woj. dolnośląskim limit wieku z 30 aż na 40 lat, a więc… miałem szczęście… W związku z powyższym mój Passat jest: - zwolniony z okresowych przeglądów techn. (przegląd techn. do: „bezterminowo”), - uprawniony do 70% zniżki na OC bez wymogu ciągłości ubezpieczeniowej (obecnie ma akurat całoroczne OC+NNW (PZU) do 12.05.2025 r., które kosztowało mnie 125 zł), - uprawniony do wjazdu do miejskich stref ekologicznych, - „pod ochronką” odpowiedzialności cywilnej (gdyby przytrafiło się jakieś nieszczęście na drodze, np. ktoś w swojej nieostrożności wjechałby w niego, żaden ubezpieczyciel nie pozwoliłby sobie na nieuzasadnione przeciąganie sprawy/ ewentualny spór cywilny, jak to nierzadko ma miejsce w przypadku zwykłych tablic; wg relacji tych, którym przytrafiła się szkoda na „żółtych tablicach”, nie było żadnych kłopotów ze sprawnym uzyskaniem godziwego odszkodowania), - brak przeciwwskazań formalnych odnośnie ewent. późniejszej sprzedaży klientowi zagranicznemu (to nie jest na szczęście „pojazd historyczny” wpisany do „Rejestru Zabytków”). W maju ub. r. zainwestowałem profilaktycznie w następujące części: - pasek rozrządu CONTI (kpl.), - pompa wody FEBI, - pasek osprzętu CONTI (x2), - płyn chłodniczy G11, - kopułka, palec rozdzielacza zapłonu BERU, - poduszka silnika KYB, - poduszki mcphersona KYB, - łożyska kół (tył) SKF, - tarcze hamulcowe (tył) FERODO, - klocki hamulcowe (tył) ABE, - tarcze kotwiczne, - olej silnikowy 10W40 LIQUI MOLY, - płukanka LIQUI MOLY, - filtr oleju FEBI, - filtr powietrza FEBI, - filtr paliwa BOSCH. Znane mi drobne usterki/ wady: - pneumatyka centralnego zamka hałasująca kilka sekund po zamknięciu/ otwarciu (choć sama funkcjonalność z obydwu stron bez zarzutu), - drobne wgniotki: przedni prawy błotnik, dach, maska, - 2 okrągłe odciski/ wyżłobienia na plastikowej przykrywce klaksonu, - luźne szkło podświetlenia lewej blendy p/słonecznej wskutek rozciągnięcia materiału, - odklejony materiał szyberdachu (ściągnąłem obydwa elementy tapicerki, żeby nie uległy uszkodzeniu i żeby można było swobodnie korzystać z okna dachowego; oczywiście obydwa kawałki materiału mam złożone i zachowane), - porwane przednie uszczelki drzwiowe na dole na środku, - skorodowana dolna część prawego przedniego błotnika, - typowe ślady użytkowania związane z wiekiem i przebiegiem. Egzemplarz, przy którym kilka wymienionych usterek/ wad blednie w jasnym blasku całej palety jego niemałych zalet. Porządny ładny zadbany młody niemiecki klasyk z niedużym przebiegiem, który wygląda pierwszorzędnie, jest zdrowy blacharsko, ma burgundowy perłowy lakier, który sprawia, że raz wydaje się wiśniowy, raz bordowy, a raz miedziany. Ma zadbane przytulne wnętrze, jazda nim m.in. dzięki automatycznej skrzyni biegów i szyberdachowi sprawia niemałą radość, a jego zabytkowy status („żółte tablice”) pozwala spać spokojnie w kontekście nadchodzących ograniczeń i rosnących kosztów użytkowania aut spalinowych. Można ten samochód traktować jako swego rodzaju inwestycję na kołach, którą bez utraty wartości można się cieszyć każdego dnia przez okrągły rok. Polecam go Państwu z czystym sumieniem! Ewentualna kontrola przedzakupowa (na Państwa koszt) w wybranej przez Państwa stacji diagnostycznej nie stanowi problemu. Wiele zdjęć XXL na prośbę. Pojazd używany, sprzedaż prywatna: rękojmia za wady fizyczne nie ma zastosowania, brak prawa zwrotu czy późniejszych negocjacji cenowych (nie znajdują zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej). Kupujący przyjmuje powyższe do wiadomości, a zawierając ze sprzedającym umowę kupna-sprzedaży wyraża na to zgodę (art. 558. § 1 KC). Informacja: ********* PS W małej firmowo-prywatnej rodzinnej „kolekcji” na sprzedaż także (3 ost. zdjęcia; więcej na prośbę): 1/ czerwone Audi RS6 Avant 4.0 V8 Bi-T. Aut. exclusive (600) '22 [57 tys. km; 340.500 PLN netto (FV)/ przejęcie leasingu] 2/ srebrne Volvo 262C 2.7 V6 Aut. Bertone (140) '78 [168 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 99.400 PLN brutto] 3/ czarna Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [275 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 39.800 PLN br.] 4/ srebrna Honda Accord Coupé [CG2] 3.0i V6 VTEC Aut. (200) ’00 [183 tys. km; świeżo po naprawie skrzyni biegów! 32.400 PLN br.] 5/ zielona Honda Legend Coupé [KA8] 3.2 V6 Aut. (205) ’92 [178 tys. km; "żółte tablice" (zabytek); 31.400 PLN br.] 6/ perłowe Audi A8 [D2] 4.2 V8 Aut. (299) ’96 [266 tys. km; 25.800 PLN br.] 7/ srebrne BMW 325iA Touring (192) ‘04 [E46] (225 tys. km; 14.800 PLN br.] 8/ granatowe Audi A6 [C6] 4.2 V8 Aut. (334) ’04 + LPG Stako (2-letnia) [401 tys. km; 12.800 PLN br.] 9/ zielone Kawasaki KL250A '82 [15 tys. km; 9.400 PLN br.]

Wyposażenie dodatkowe

  • centralny zamek
  • wspomaganie kierownicy
  • ABS
  • szyberdach
  • elektryczne lusterka
  • aluminiowe felgi
  • welurowa tapicerka
  • światła przeciwmgielne
  • radio
  • lakier metallic
  • ASR (kontrola trakcji)

Dodatkowe informacje

  • garażowany
  • serwisowany w ASO
  • zarejestrowany jako zabytek
  • Zarejestrowany w Polsce

Skontaktuj się

adamj

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 2229
Zgłoś nadużycie
29 800 zł
do negocjacji

adamj

OSOBA PRYWATNA

Na Sprzedajemy.pl od Lut 2025
Wrocław dolnośląskie Zobacz na mapie »

Historia pojazdu

Sprawdź historię pojazdu przed zakupem.
Pobierz raport za opłatą.
Pobierz raport
Partner
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia