Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Ta oferta jest już nieaktualna Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii: Volkswagen > Passat

VW Passat B3 2.0 GL '93 r. Climatronic, tempomat, automat, komputer, welur!

  • 27 Maj 19:01
  • Nr ogłoszenia: 71397812
1 / 12
  • Oferta od osoby prywatnej
  • Marka Volkswagen
  • Model Passat
  • Stan używane
  • Rok pierwszej rejestracji 1993
  • Rok produkcji 1993
  • Przebieg 199750 km
  • Rodzaj nadwozia Sedan / Limuzyna
  • Pojemność silnika 1983 cm³
  • Moc 115 KM
  • Paliwo benzyna
  • Liczba drzwi 4/5
  • Stan techniczny nieuszkodzony
  • Skrzynia biegów manualna
  • Pochodzenie sprowadzony
  • Faktura nie
  • Kolor szary
  • VIN pokaż VIN »
Na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz słynnego Passata B3 kupiony przeze mnie 4 lata temu z rynku szwajcarskiego. Jestem trzecim właścicielem w historii tego samochodu (2 w Szwajcarii). Auto bez korozji nadwozia i podwozia, wszystkie szyby fabryczne. Sprzedaję go, bo potrzebuję teraz znacznie większego samochodu. Świeży przegląd z 10 kwietnia 2025 r. bez zastrzeżeń. Jest to auto w niespotykanej wersji - zamówiony został bowiem przez pierwszego właściciela (inż. elektryk ur. 1924 r.) z zestawem wyposażenia, o które na początku lat 90-tych nikt żadnego VW raczej nie podejrzewał: * Climatronic (sprawny) * oryginalny elektroniczno-mechaniczny tempomat VW - rarytas (sprawny), * automatyczna skrzynia biegów, która również dobrze działa (olej czysty, wiosną 2024 była ostatnia wymiana), * komputer pokładowy z wieloma ciekawymi danymi (np. aktualna temp. oleju) * tapicerka foteli i boczki drzwi z prawdziwego puszystego weluru w kolorze srebrnoszarym (jest czysta i w świetnym stanie), * kierownica oryginalnie obszyta skórą, * elektryczne szyby przednie, * dodatkowa półka pod schowkiem na rękawiczki, * tylne zagłówki i podłokietnik, * lakier metaliczny, * ABS, * 6-głośnikowy system audio (wszystkie głośniki oryginalne VW) z oryginalnym radiem VB Beta, * spojler tylnej klapy, Do tzw. full-opcji brakowałoby już tylko podgrzewanych siedzeń (ale jest puszysty welur) i szyberdachu (ale przy sprawnej klimatyzacji też nie konieczny). Od maja 2021 r. przejechałem nim niecałe 40 tys. km i w tym czasie wykonałem wiele napraw i innych czynności eksploatacyjnych, m.in.: * łącznie 5-krotna statyczna wymiana oleju z filtrem ATF w skrzyni automatycznej - ostatnia wiosną 2024; * kompletny remont układu klimatyzacji (lato 2022): wymiana kompresora (na oryginał VW), filtra-osuszacza (dotąd 2 razy), zaworu rozprężnego, czujnika temperatury cieczy chł. i ciśnienia czynnika 134a, płukanie ciśnieniowe całego układu, napełnienie wraz z profilaktycznym nowoczesnym płynem uszczelniającym (co ciekawe - układ przed remontem nadal zachowywał szczelność); * wymiana wielu uszczelnień pod maską: pokrywy zaworów, miski oleju (+ wstawione gwinty nierdzewne w części z aluminium), skrzyni biegów, chłodnicy oleju silnikowego, odmy, chłodnicy oleju ATF; * wymiana większości gumowych wężyków podciśnienia pod maską; * w zawieszeniu i układzie kier.: wymiana sworzni wahaczy, górnych poduszek i łożysk amortyzatorów, końcówek drążków kierowniczych (wszystko od Lemförder); * nowa cewka, kopułka i palec rozdzielacza zapłonu (wszystko od Beru); * wymiana paska rozrządu i pompy wody (napinacz był i jest ok) przy 165 tys. km; * olej silnikowy zawsze full syntetyczny (5W40 / 5w50) - świeżo zmieniony kilkaset km temu; świece Beru; nowy filtr paliwa i powietrza, sprawny akumulator; * przednie tarcze i klocki dobre - jeszcze na parędziesiąt tysięcy km spokojnie; * tylne tarczo-piasty + niebrudzące klocki ceramiczne Quaro są nowe (mam paragony), świeży cały płyn hamulcowy; * nowy tłumik końcowy; * wnętrze parę dni temu było po zimie ozonowane przy włączonej klimatyzacji (nie było przykrych zapachów, ale teraz jest kompletnie zdezynfekowane razem z nawiewami) Jedyna wyraźna wada karoserii to widoczne na zdjęciach podłużne wgłębienie (głębokość 2 mm) w tylnych prawych drzwiach, bez zarysowania lakieru (w razie potrzeby łatwe do wyciągnięcia PDR-em). Nic nie wskazuje na powypadkową historię samochodu. Nadal trzymam filtry i sprawne świece, z którymi auto przyjechało ze Szwajcarii - wszystko to oryginalne części VW-Audi. W ostatnich kilku latach w Szwajcarii właściciel przejeżdżał nim po ok 1.000 km rocznie i jechał do ASO VW na coroczny serwis olejowy - dlatego zapewne w tak dobrej kondycji to auto zastałem – widać, że było przez parędziesiąt lat oczkiem w głowie właściciela. Przy ostatniej wymianie świec oglądałem sondą ścianki cylindrów - rysy honownicze są wciąż wyraźnie widoczne, jakby silnik miał 50 tys. przebiegu. Auto sprzedaję jeszcze na kołach zimowych (2x Goodyear Ultragrip 9 + 2x Fulda) i dodaję komplet opon letnich też na oryginalnych felgach stalowych VW. W bagażniku mata korytkowa do ochrony tapicerki, oryginalne koło zapasowe z zestawem narzędzi i oczywiście aktualna gaśnica + nowy trójkąt. Zapraszam na oględziny do Janowa k. Zgierza. Mogę dosłać zainteresowanemu jeszcze trochę zdjęć i film na maila. Można darmowo sprawdzić historię pojazdu na portalu rządowym (data pierwszej rej.: 21 maja 1993 r.): http*************************************************************************** Oczywiście zgadzam się na sprawdzenie na dowolnej stacji diagnostycznej w Łodzi, Zgierzu i okolicach.

Wyposażenie dodatkowe

  • klimatyzacja
  • centralny zamek
  • elektryczne szyby
  • wspomaganie kierownicy
  • ABS
  • tempomat
  • welurowa tapicerka
  • radio
  • lakier metallic
  • przyciemniane szyby

Dodatkowe informacje

  • Zarejestrowany w Polsce

Ta oferta jest już nieaktualna Dane sprzedającego nie są już publikowane

20 500 zł
do negocjacji
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia