-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Volkswagen
-
Model
Passat
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2006
-
Przebieg
175000 km
-
Pojemność silnika
1984 cm³
-
Moc
200 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
automatyczna
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Witam! Mam do sprzedania VW Passat 2.0 tfsi z 2006r. w wersji kombi z przebiegiem około 175000km (i ciągle rośnie). Auto posiadam od 2017r (kupiłem z przebiegiem około 116000km). Za mojej kadencji nie było szkód komunikacyjnych - brak kolizji, stłuczek, wypadków. Tym passatem nie miałem nawet szkód parkingowych. Poprzedni właściciel przekazał mi jedynie, że miał szkodę w 2013r i naprawił auto z OC sprawcy (nie pokazał mi zdjęć ale auto dobrze się prowadzi, nie jest przekoszone). W niektórych miejscach wychodzi korozja i przydałaby się interwencja blacharsko-lakiernicza (elementy konstrukcyjne, progi, podłużnice są w bardzo dobrym stanie i nie wymagają ingerencji-wewnętrzne profile mają jeszcze fabryczne zabezpieczenia antykorozyjne- wosk). Rzeczy które oprócz blacharki są do poprawy to: przetarcie fotela kierowcy (fotele z trzymaniem bocznym podobne do kubełków niestety się przecierają przy wsiadaniu) oraz odklejająca się podsufitka (doraźnie poprzypinałem ją pinezkami i nie spada na głowę).
Numer VIN: WVWZZZ3CZ6E172330
Data pierwszej: 03.05.2006
Numer rejestracyjny: KT7108C
Badania techniczne ważne do 13.08.2026
Polisa OC ważna do 22.02.2026 (zapłacona cała składka)
Auto przeszło szereg modyfikacji:
-przedni grill, dokładka zderzaka i nakładki na progi z wersji R36 są orginalne i były kupione w ASO VW (przez poprzedniego właściciela)
- przednie zaciski układu hamulcowego z passata R36 b6 (średnica tarcz 345mm, klocki hamulcowe EBC yellow stuff- wytrzymują do 900 stopni Celsjusza i są z homologacją drogową i nie wymagają rozgrzewania, a genialnie hamują i nie "puchną" nawet po kilku gwałtownych hamowaniach z prędkości 240km/h-wprost przeciwnie ich skuteczność nawet się zwiększa)
-cały układ wydechowy ze stali nierdzewnej polskiej produkcji-firma MG Motorsport (Siemianowice Śląskie)- DP 2,75" ze sportowym katalizatorem i założoną sondą lambda, CAT-Back 2,5" na trzech przelotowych tłumikach (jeden środkowy i dwa końcowe)- dość ciche przyjemnie niskie brzmienie przy niskich obrotach silnika tego wydechu na pewno nie obudzi sąsiadów i bez problemu przejdzie badania techniczne, a przy ostrym traktowaniu pedału gazu potrafi głośno ryknąć i puszczając nogę z gazu z wysokich obrotów potrafi strzelić dość głośno)
-większe turbo z audi S3 8p (BorgWarner K04)
-większe wtryski z audi S3 8p
-intercooler z audi S3 8p BHZ (ten z aluminiowymi boczkami)
-grubsze stabilizatory H&R z przodu i z tyłu oraz gumy w zawieszeniu pozamieniane na poliuretany firmy POWERFLEX
-strojenie silnika i skrzyni biegów (większe ciśnienia na sprzęgłach i przesunięty limiter obrotów i momentu obrotowego oraz dodanie procedury startu launch control) w CompSport w Bielsko-Białej (za poprzedniego właściciela) 330KM i 425Nm.
Jest to najwyższa wersja wyposażenia Highline m.in. climatronic dwustrefowy, podgrzewane fotele przednie, podgrzewana przednia i tylnia szyba, kierownica skórzana mulifunkcyjna z manetkami do zmiany biegów, biksenony skrętne z doświetlaniem zakrętów (założone są żarniki OSRAM cool blue intense- bardzo jasna biała barwa 6000K zbliżona do LED MATRIX), tempomat, fotele skórzane z alcantarą, fotel kierowcy elektrycznie sterowany, rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach, oryginalne felgi 17 cali BBS (z takim samym kołem zapasowym), skrzynia DSG (dq 250 z mokrymi sprzęgłami-jest dużo trwalsza i może dużo więcej Nm przenieść na koła niż z suchymi sprzęgłami), elektryczne szyby i lusterka.
Sprzedaję na umowę kupna-sprzedaży. W razie pytań proszę dzwonić na nr tel. *********
w godzinach 8:00-22:00.