-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Volvo
-
Model
V70
-
Stan
używane
-
Rok produkcji
2003
-
Przebieg
243000 km
-
Pojemność silnika
2500 cm³
-
Moc
300 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Sprzedam Volvo V70R z 2003 roku z 6-biegową manualną skrzynią biegów.
Auto posiadam od listopada 2020 roku (przebieg 223.000 km), aktualny przebieg auta - 243.000 km, VIN: YV1SW52X442399767.
Przy 225.000 km auto przeszło odbudowę silnika w FSV Performance (tuleje były "wyowalowane", nie były pęknięte).
Wykonane prace:
- tulejowanie silnika - Proto Sleeves,
- nowe panewki korbowodowe,
- pierścienie,
- obróbka głowicy,
- nowe uszczelki i śruby,
- uszczelniacze zaworowe,
- kompletny rozrząd, śruby, rolki,
- sprzęgło + wysprzęglik,
- regeneracja przekładni kątowej,
- aktuator turbiny + membrana,
- poduszki silnika,
- alternator,
- chłodnica klimatyzacji,
- czujniki (doładowania, poziomu płynu).
Po naprawie silnika auto dotarte zgodnie z zaleceniami FSV Performance.
Dodatkowo wiele innych, między innymi:
- Intercooler do88 w miejsce dwóch fabrycznych,
- układ wydechowy BSR 2x50,8 końcówki 2x70mm ze stali nierdzewnej (catback),
- wymieniono tuleje w zawieszeniu + przednie wahacze,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie,
- regeneracja wału napędowego - nowe przeguby, łożyska, osłony, dodane zostały wymienne podpory ("erka" nie ma ich fabrycznie) i punkty smarowania,
- pełny serwis Haldex (nowe uszczelki, łożyska, filty i olej),
- wymiana oleju w skrzyni biegów,
- regeneracja przekładni kierowniczej,
- łożyska kół,
- wymiana CEM, sterownika Haldex, SUM (Cybertronix).
Auto jeździ na oleju Rowe 5W50 (wymiana co 7000 km), przekładnia kątowa, dyferencjał i Haldex - olej Volvo OEM, skrzynia biegów - Motul 75W80, płyn hamulcowy - Motul 6000. Felgi Pegasus 18” pomalowane na kolor Gunmetal Gray z palety Kia Stinger (fatalny wybór, rysują się od jazdy w deszczu).
Na chwilę obecną w aucie zostało do poprawienia wnętrze (tapicerka została nieprofesjonalnie pomalowana, fotel kierowcy ma delikatne przedarcie), "wylane" lusterko wewnętrzne, parkingowe wgniecenia i rysy na karoserii, utleniająca się listwa dachowa przy słupku A, postrzępiona uszczelka przedniej szyby, delikatnie poci się przekładnia kątowa - zbyt delikatnie, żeby to ruszać (zauważone zimą, kiedy auto było na zabezpieczeniu woskiem, mam film auta od spodu), prawy reflektor pokazuje błąd w VIDA (diagnozuję problem - lampa świeci, ale nie poziomuje się. Cewka lub silniczek).
Volvo jest wykorzystywane jako weekendowe auto, nie było upalane na torze czy wyścigach spod świateł.
Proszę o rozsądne propozycje, auto wystawiłem przymuszony przez rodzinę, która nie akceptuje mojej rozrastającej się kolekcji młodzieńczych marzeń (one in-one out).