witam
Przeznaczenie
Wielofunkcyjny dodatek uszlachetniający do oleju napędowego MULTISSOL1000 pozwala na uzyskanie paliwa klasy PREMIUM przy zastosowaniu w stężeniu 1000 ppm (mg/kg; 1 litr na 1000 litrów paliwa).
opakowanie 1000ml
Efektem dodania dodatku MULTISSOL1000 do standardowego oleju napędowego (zgodnego z PN-EN 590) jest:
- utrzymanie w idealnej czystości układu zasilania każdego silnika Diesla w szczególności z wysokociśnieniowym systemem wtrysku typu Common Rail,
- zwiększenie liczby cetanowej od 4 do 6 jednostek,
- zmniejszenie pienienia paliwa,
- polepszenie zdolności do deemulgowania wody.
Dodatek MULTISSOL1000 jest w pełni kompatybilny z innymi dodatkami stosowanymi do uszlachetniania oleju napędowego oraz z materiałami konstrukcyjnymi metalowymi i polimerowymi w układzie zasilania sinika Diesla.
dostepne w ofercie 100ml, 500ml,1000ml
Właściwości myjące oleju napędowego zapewnia wyłącznie odpowiednio dobrany dodatek detergencyjny, który jest zastosowany w odpowiednim stężeniu. Dodatek taki zapobiega odkładaniu się osadów typu koksu, laków i mydeł na elementach aparatury wtryskowej. Systematyczne zmywanie powierzchni powoduje rozpuszczanie i dyspergowanie w oleju napędowym substancji osadotwórczych – prekursorów osadów, które następnie ulegają spaleniu w silniku wraz z paliwem.
Dzięki temu układ zasilania jest czysty, a dozowanie paliwa, tworzenie mieszanki paliwowo-powietrznej i jej spalanie odbywa się w sposób optymalny i zgodnie z regulacją i charakterystyką pracy silnika.
Stopień czystości końcówek wtryskiwaczy w przypadku stosowania dodatku i niestosowania dodatku przedstawiono na
Fotografia 1.
Czystość końcówek wtryskiwaczy w przypadku
a) niestosowania dodatku MULTISSOL1000 do paliwa, b) stosowania dodatku MULTISSOL1000 do paliwa (metoda badań CEC F-23-01)
Fotografii 2.
Czystość końcówek wtryskiwaczy w przypadku
a) niestosowania dodatku MULTISSOL1000 do paliwa, b) stosowania dodatku MULTISSOL1000 do paliwa
Działanie dodatku potwierdzają wyniki testu zakoksowania wtryskiwaczy prowadzonego według procedury CEC F-23-01 przy zastosowaniu silnika Peugeot XUD9 1.9 (co najmniej dwukrotnie większa przepustowość wtryskiwaczy w porównaniu z paliwem bez dodatku) oraz testy spadku mocy silnika prowadzonego według procedury CEC F-98-08 przy zastosowaniu silnika Peugeot DW10. Na fotografii 2a widać brak poprawnego rozpylenia paliwa, co popularnie nazywane jest "laniem wtrysku".
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ODBIÓR W SKLEPIE 1-2 DNI
WYSYŁKA -2-4 DNI
Jesteśmy legalną firmą
Na wszystkie towary wystawiamy paragon na życzenie fakturę Vat
Autotech
ul.Roosevelta 11/30
Mrągowo
W przypadku odbioru w sklepie proszę o kontakt w celu potwierdzenia dostępności
Na życzenie możemy wysłać kurierem
Wysyłka kurierem
za pobraniem kurier 21,50zł
przy przedpłacie przelewem 18,25zł
KURIER POCZTEX 48h 14,25zł -przedpłata przelewem
KURIER POCZTEX 48h 18,50zł
odbiór w punkcie pobranie 17zł