-
Oferta od
firmy
-
Rynek
wtórny
-
Cena za m²
18 zł/m²
-
Powierzchnia
1142 m²
-
Typ
budowlana
Syndyk Masy Upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, ogłasza sprzedaż:
1. udziału w wysokości 1/8 w prawie własności działki nr 120/17, o pow. 0,1142 ha, stanowiącej nieruchomość zabudowaną budynkiem mieszkalnym o pow. użyt. 76,6 m2 oraz bud. niem. o pow. zabudowy 42m2, Pustniki 25, gm. Sorkwity, powiat mrągowski, woj. warm.-maz., KW nr OL1M/00013154/9, wycenionego na kwotę 27240 zł (dalej jako: Nieruchomość nr 1) oraz
2. sprzedaż udziału w wysokości 1/8 w prawie własności działki nr 120/12, o pow. 0,0501 ha, stanowiącej nieruchomość niezabudowaną położonej w m. Pustniki, gm. Sorkwity, pow. mrągowski, woj. warm. - maz., KW nr OL1M/00013150/1, wycenionego na kwotę 860 zł (dalej jako: Nieruchomość nr 2).
Sprzedaż odbywa się z wolnej ręki w trybie nieograniczonego pisemnego konkursu ofert z ewentualną licytacją w przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert.
Cena minimalna przedmiotu sprzedaży wynosi 75% wartości sumy oszacowania, tj.:
1. 20430 zł - w przypadku nieruchomości nr 1,
2. 645 zł - w przypadku nieruchomości nr 2.
Sprzedaż i nabycie nieruchomości nastąpi w takim stanie faktycznym, w jakim znajduje się ona w dacie sprzedaży.
Oferty należy składać w terminie do dnia 5-12-2025 r. do g. 15 na adres Kancelarii Notarialnej Elżbieta Brewka i Łukasz Brewka s.c., ul. Kopernika 1/1, 10-510 Olsztyn. Decydująca jest data wpływu oferty do ww. Kancelarii. Oferta, która wpłynęła po terminie nie będzie rozpatrywana. Ofertę można złożyć osobiście w Kancelarii bądź pocztą. Oferta złożona osobiście powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznaczona adnotacją: OFERTA – nieruchomość Pustniki. Oferta złożona pocztą, powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie opisanej jak wyżej, zaś koperta z ofertą umieszczona w większej kopercie zaadresowanej do w/w Kancelarii Notarialnej.
Warunkiem złożenia skutecznej oferty jest wpłacenie wadium w wysokości 10% wartości sumy oszacowania udziału, tj.:
1. 2724 zł - w przypadku nieruchomości nr 1,
2. 86 zł - w przypadku nieruchomości nr 2.
najpóźniej do dnia składania ofert (poprzez wpłatę wadium rozumie się wyłącznie uznanie na rachunku bankowym masy upadłości do dnia i godziny składania ofert). Wadium należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy masy upadłości o nr 70 1600 1462 1712 7878 4000 0001 prowadzony przez Banku BNP Paribas z dopiskiem „Wadium lokal w Pustnikach”.
Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu, własnoręcznie podpisać, zaś w jej treści należy wskazać:
numer księgi wieczystej, której dotyczy oferta,
imię, nazwisko, nr PESEL oraz adres do korespondencji w przypadku osoby fizycznej,
nazwę firmy, adres do korespondencji, numer NIP, KRS, REGON w przypadku osoby prawnej,
adres e-mail oraz numer kontaktowy,
oferowaną cenę za nieruchomość, która nie może być niższa niż cena minimalna,
oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami oferty, stanem technicznym i prawnym nieruchomości – wzór oferty zostanie udostępniony po kontakcie z syndykiem.
Do oferty należy załączyć:
potwierdzenie zapłaty wadium,
w przypadku działania przez pełnomocnika – dokument umocowujący do złożenia oferty w imieniu oferenta w postaci pełnomocnictwa, zaś w przypadku osób prawnych (lub innych jednostek wpisanych do rejestru KRS) dodatkowo wydruk z KRS.
Otwarcie i rozpoznanie ofert oraz ewentualna licytacja nastąpi w Kancelarii Notarialnej w dniu 8-12-2025 o godzinie 9:00. Notariusz sporządzi protokół wpływu ofert. Wybrana zostanie oferta z najwyższą ceną. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty, po rozpoznaniu ofert – tego samego dnia – przeprowadzona zostanie licytacja. Wszelkie koszty transakcji (uzyskanie dokumentów niezbędnych do sprzedaży, koszty notarialne i inne) pokrywa Kupujący. Zawarcie umowy nastąpi w Kancelarii Notarialnej wskazanej przez Syndyka. Kupującemu nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi.
O wyborze najwyższej oferty, oferent zostanie poinformowany osobiście po zakończeniu licytacji bądź pocztą lub telefonicznie w przypadku złożenia jednej oferty. Zawarcie umowy sprzedaży nastąpi w terminie 4 miesięcy od daty wyboru oferty.
Syndyk zastrzega prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny na każdym jego etapie.
Wszelkie informacje o przedmiocie i warunkach sprzedaży można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mail widocznego na zdjęciu załączonym do oferty albo w przypadku braku takiego zdjęcia - poprzez kontakt za pośrednictwem platformy sprzedażowej lub na numer podany w ogłoszeniu.