Syndyk Masy Upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, ogłasza sprzedaż udziału 1/2 w prawie własności działki nr 384/1, o pow. 2,6921 ha, stanowiącej nieruchomość gruntową położoną w m. Sątopy gm. Bisztynek, pow. bartoszycki, woj. warm.-maz., KW nr OL1B/00022221/5, wycenionego na kwotę 126 900 zł.
Sprzedaż odbywa się z wolnej ręki w trybie nieograniczonego pisemnego konkursu ofert z ewentualną licytacją w przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert.
Cena minimalna przedmiotu sprzedaży wynosi 75% wartości sumy oszacowania, tj. 95 175 zł.
Ruchomości znajdujące się na nieruchomości nie są przedmiotem sprzedaży, zaś Syndyk nie ma obowiązku ich usunięcia. Sprzedaż i nabycie nieruchomości nastąpi w takim stanie faktycznym, w jakim znajduje się ona w dacie sprzedaży.
Oferty należy składać w terminie do dnia 5-12-2025 r. do g. 15 na adres Kancelarii Notarialnej Elżbieta Brewka i Łukasz Brewka s.c., ul. Kopernika 1/1, 10-510 Olsztyn. Decydująca jest data wpływu oferty do ww. Kancelarii. Oferta, która wpłynęła po terminie nie będzie rozpatrywana. Ofertę można złożyć osobiście w Kancelarii bądź pocztą. Oferta złożona osobiście powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznaczona adnotacją: OFERTA – nieruchomość Sątopy. Oferta złożona pocztą, powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie opisanej jak wyżej, zaś koperta z ofertą umieszczona w większej kopercie zaadresowanej do w/w Kancelarii Notarialnej.
Warunkiem złożenia skutecznej oferty jest wpłacenie wadium w wysokości 10% wartości sumy oszacowania udziału, tj. 12 690 zł, najpóźniej do dnia składania ofert (poprzez wpłatę wadium rozumie się wyłącznie uznanie na rachunku bankowym masy upadłości do dnia i godziny składania ofert). Wadium należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy masy upadłości o nr 67 1600 1462 1776 3038 3000 0001 prowadzony przez Banku BNP Paribas z dopiskiem „Wadium lokal w Sątopach”.
Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu, własnoręcznie podpisać, zaś w jej treści należy wskazać:
imię, nazwisko, nr PESEL oraz adres do korespondencji w przypadku osoby fizycznej,
nazwę firmy, adres do korespondencji, numer NIP, KRS, REGON w przypadku osoby prawnej,
adres e-mail oraz numer kontaktowy,
oferowaną cenę za nieruchomość, która nie może być niższa niż cena minimalna,
oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami oferty, stanem technicznym i prawnym nieruchomości – wzór oferty zostanie udostępniony po kontakcie z syndykiem.
Do oferty należy załączyć:
potwierdzenie zapłaty wadium,
w przypadku działania przez pełnomocnika – dokument umocowujący do złożenia oferty w imieniu oferenta w postaci pełnomocnictwa, zaś w przypadku osób prawnych (lub innych jednostek wpisanych do rejestru KRS) dodatkowo wydruk z KRS.
Otwarcie i rozpoznanie ofert oraz ewentualna licytacja nastąpi w Kancelarii Notarialnej w dniu 8-12-2025 o godzinie 9:00. Notariusz sporządzi protokół wpływu ofert. Wybrana zostanie oferta z najwyższą ceną. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty, po rozpoznaniu ofert – tego samego dnia – przeprowadzona zostanie licytacja. Wszelkie koszty transakcji (uzyskanie dokumentów niezbędnych do sprzedaży, koszty notarialne i inne) pokrywa Kupujący. Zawarcie umowy nastąpi w Kancelarii Notarialnej wskazanej przez Syndyka. Kupującemu nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi.
O wyborze najwyższej oferty, oferent zostanie poinformowany osobiście po zakończeniu licytacji bądź pocztą lub telefonicznie w przypadku złożenia jednej oferty. Zawarcie umowy sprzedaży nastąpi w terminie 3 miesięcy od daty wyboru oferty.
Syndyk zastrzega prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny na każdym jego etapie.
Wszelkie informacje o przedmiocie i warunkach sprzedaży można uzyskać za pośrednictwem adresu e-mail widocznego na zdjęciu załączonym do oferty albo w przypadku braku takiego zdjęcia - poprzez kontakt za pośrednictwem platformy sprzedażowej lub na numer podany w ogłoszeniu.