Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Turystyka w badaniach naukowych. Prace ekonomiczne

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Tematyka geografia, geologia, turystyka
Turystyka w badaniach naukowych. Prace ekonomiczne red. Anna Nowakowska, Marta Przydział Rzeszów 2006 Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie ISBN: 83-87658-84-7 liczba stron: 636 oprawa miękka . Spis treści . Wstęp Rozdział I. Turystyka jako przedmiot badań naukowych Barbara MARCISZEWSKA Współczesne dylematy badań w turystyce i dla turystyki Małgorzata BEDNARCZYK, Jacek CZEPCZYK Małe firmy turystyczne jako obiekty badań naukowych Wiesław WAGNER Punkty zwrotne w analizie turystycznych zjawisk czasowych Wiesław WAGNER, Magdalena SKAŁA Metodyka badania statystycznego wielkości i dynamiki drogowego ruchu granicznego Leszek KOZIOŁ, Małgorzata TYRAŃSKA, Anna BELNIAK Metodyka określania potencjału pracy w hotelarstwie Elżbieta MARSZAŁEK Problematyka zagospodarowania turystycznego i rekreacyjnego Odry w świetle badań ankietowych Tomasz SOLIŃSKI, Jan KRUPA Badania źródeł finansowania inwestycji w infrastrukturze turystycznej Rozdział II. Polityka turystyczna Halina KIRYLUK, Małgorzata BORKOWSKA-NISZCZOTA Koncepcja turystyki zrównoważonej w teorii i praktyce Jacek BORZYSZKOWSKI Współczesne problemy polityki turystycznej wybranych państw europejskich Leszek BUTOWSKI Turystyka jako obszar wsparcia w polityce spójności społecznej, ekonomicznej i terytorialnej Unii Europejskiej Piotr GRYSZEL, Daria E. JAREMEN, Elżbieta NAWROCKA Możliwości rozwoju turystyki w Polsce i Czechach analiza komparatystyczna Rozdział III. Konsument na rynku usług turystycznych Maja JEDLIŃSKA Specyfika zachowań konsumenckich na rynku turystycznym Aleksandra GRABOWSKA Zachowania konsumentów na rynku na przykładzie rynku turystycznego Stefan BOSIACKI, Katarzyna MAJCHRZAK Typologia polskiego konsumenta na rynku usług turystycznych Andrzej HADZIK, Danuta ŻYLAK Analiza preferencji konsumenckich wybranej ochrony ubezpieczeniowej w turystyce uzdrowiskowej Michał ŻEMŁA Zachowania rynkowe i preferencje narciarzy z województwa śląskiego w świetle badań ankietowych Rozdział IV. Produkt i promocja turystyczna Grzegorz K. JANICKI Projektowanie jako etap realizacji produktu turystycznego Izabela MATIAS Produkt turystyczny. Analiza przypadku Beskidu Śląskiego Bartłomiej WALAS Dobór wskaźników i metod dla potrzeb budowy strategii marketingowej destynacji turystycznej Piotr GRYSZEL, Daria E. JAREMEN, Elżbieta NAWROCKA Polityka promocyjna Polski i Czech na rynku turystycznym. Mirosław MARCZAK Wybrane aspekty promocji turystycznej jednostek samorządowych Pomorza Rozdział V. Jakość, konkurencyjność i innowacyjność usług turystycznych Magdalena KACHNIEWSKA Modele jakości usług a specyfika produktu turystycznego Joanna DZIADKOWIEC Wykorzystanie metody SERVQUAL w procesie doskonalenia jakości usług turystycznych Rafał KUSA Wybrane aspekty konkurencyjności małopolskich biur podróży Piotr CYBULA Wpływ działalności Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na poziom ochrony klientów biur podróży Barbara DĄBROWSKA Innowacje w usługach a sukces rynkowy. Trendy rozwojowe usług turystycznych w warunkach globalizacji Rafał MAREK Internet w polskiej turystyce — stan obecny i perspektywy rozwoju Michał GRZYWA, Maria POCIECHA Analiza aktywności turystycznej polskich internautów Rozdział VI. Turystyka w regionie Teresa ŻABIŃSKA Partnerstwo jako determinanta rozwoju turystyki w regionie. Dylematy teorii i praktyki Małgorzata JANUSZEWSKA Współpraca między sektorem publicznym i prywatnym w uzdrowiskach Beata MEYER Kształtowanie układów przestrzennych przez turystykę Małgorzata BORKOWSKA-NISZCZOTA, Halina KIRYLUK Integracja przedsięwzięć planistycznych efektem współdziałania samorządów lokalnych w rozwoju turystyki Tomasz MAZUREK, Jan SIKORA Regionalne aspekty rozwoju turystyki biznesowej na przykładzie Podlasia Magdalena WYZUJ Wpływ turystyki na rynek pracy w Polsce Rozdział VII. Turystyka transgraniczna Tomasz STUDZIENIECKI, Milena WARMOWSKA Uwarunkowania rozwoju turystyki transnarodowej w regionie Morza Bałtyckiego Jarosław ZBIKOWSKI, Józef BERGIER Miejsce i rola turystyki w rozwoju obszarów przygranicznych Polski wschodniej Daniel SZOSTAK, Dawid MILEWSKI Kierunki współpracy transgranicznej w obszarze turystyki na przykładzie polskiego powiatu polickiego i niemieckiego Uecker-Randow. Rozdział VIII. Ruch turystyczny Krzysztof BORKOWSKI, Tadeusz GRABIŃSKI, Renata SEWERYN, Andrzej GUT-MOSTOWY, Leszek MAZANEK, Anna WILKOŃSKA Determinanty przyjazdowego ruchu turystycznego do Krakowa na podstawie badań w latach 2003-2004 . Renata SEWERYN Turystyka kulturowa w przyjazdach do Krakowa (w oparciu o wyniki badań ruchu turystycznego) Marta PRZYDZIAŁ, Urszula SKIBA Motywy i kierunki wyjazdów turystycznych mieszkańców Rzeszowa Agnieszka NIEZGODA Możliwości rozwoju turystyki zrównoważonej w opinii mieszkańców gmin turystycznych Anna STASZEWSKA-LUDWICZAK Struktura turystyki zagranicznej na obszarze województwa śląskiego Krzysztof KAGANEK Funkcje turystyki osób niepełnosprawnych ze względu na rodzaj niepełnosprawności Jerzy WYRZYKOWSKI, Janusz MARAK, Kazimierz KLEMENTOWSKI, Mariusz SOŁTYSIK Czas wolny mieszkańców Wrocławia i jego wykorzystanie na rekreację ruchową i turystykę

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 309
Zgłoś nadużycie
43 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia