-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Rodzaj
kompletne turbosprężarki
-
Rok produkcji
2025
Oferujemy bezpłatny odbiór uszkodzonej turbosprężarki z dowolnego miejsca w Polsce (możliwość ustalenia odbiorów zagranicznych).
Specjalizujemy się w regeneracji turbosprężarek każdego typu.
Współpracujemy z warsztatami i klientami indywidualnymi na terenie całego kraju i zagranicą.
Posiadamy 12 letnie doswiadczenie.
Turbosprężarka o jednym z następujących zamiennych numerów:
A2740904080,2740904080
Turbosprężarka pasuje do następujących pojazdów:
- MERCEDES-BENZ GLK-KLASSE (X204) 200 (204.934) 200 (204.934) 135 184 benzine M 274.920 aug 2013 jun 2015
- MERCEDES-BENZ GLK-KLASSE (X204) 250 (204.936) 250 (204.936) 155 211 benzine M 274.920 aug 2013 jun 2015
- MERCEDES-BENZ GLK-KLASSE (X204) 250 4-matic (204.937) 250 4-matic (204.937) 155 211 benzine M 274.920 aug 2013 jun 2015
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE T-Model (S204) C 180 (204.231) C 180 (204.231) 115 156 benzine M 274.910 feb 2012 aug 2014
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE Coupé (C204) C 180 (204.331) C 180 (204.331) 115 156 benzine M 274.910 jan 2013
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE (W205) C 180 (205.040, 205.140) C 180 (205.040, 205.140) 115 156 benzine M 274.910 mrt 2014
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE T-Model (S205) C 180 (205.240) C 180 (205.240) 115 156 benzine M 274.910 sep 2014
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE Coupé (C205) C 180 (205.340) C 180 (205.340) 115 156 benzine M 274.910 okt 2015
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE (W204) C 180 CGI (204.031) C 180 CGI (204.031) 115 156 benzine M 274.910 jan 2008 jan 2014
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE (W205) C 200 (205.042) C 200 (205.042) 135 184 benzine M 274.920 dec 2013
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE T-Model (S205) C 200 (205.242) C 200 (205.242) 135 184 benzine M 274.920 sep 2014
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE (W205) C 250 (205.045) C 250 (205.045) 155 211 benzine M 274.920 mrt 2014
- MERCEDES-BENZ C-KLASSE T-Model (S205) C 250 (205.245) C 250 (205.245) 155 211 benzine M 274.920 sep 2014
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE Coupé (C207) E 200 (207.334) E 200 (207.334) 135 184 benzine M 274.920 jun 2013
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE Cabriolet (A207) E 200 (207.434) E 200 (207.434) 135 184 benzine M 274.920 mrt 2013
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE (W212) E 200 (212.034) E 200 (212.034) 135 184 benzine M 274.920 jan 2013
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE T-Model (S212) E 200 (212.234) E 200 (212.234) 135 184 benzine M 274.920 nov 2012
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE (W212) E 200 NGT (212.035) E 200 NGT (212.035) 115 156 benzine/aardgas (cng) M 274.920 jul 2013
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE Coupé (C207) E 250 (207.336) E 250 (207.336) 155 211 benzine M 274.920 jun 2013
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE Cabriolet (A207) E 250 (207.436) E 250 (207.436) 155 211 benzine M 274.920 jun 2013
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE (W212) E 250 (212.036) E 250 (212.036) 155 211 benzine M 274.920 jan 2013
- MERCEDES-BENZ E-KLASSE T-Model (S212) E 250 (212.236) E 250 (212.236) 155 211 benzine M 274.920 nov 2012
- Mercedes Benz C E GLK 156 184 211 KM 274.920
Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Świadczymy usługi na najwyższym poziomie.
W procesie regeneracji turbin wykorzystujemy takie same maszyny jak producenci nowych turbosprężarek.
Używamy m.in. najnowocześniejszej wysokoobrotowej wyważarki fimy Cimat, ktora gwarantuje prędkość obrotową do 300 000 obrot/min(2020r).
Ponadto w procesie regeneracji korzystamy z maszyny przepływowej TurboTest Duo Expert (2020r), w której turbospreżarka jest kalibrowana i testowana w takim samym położeniu i pod takim samymi obciążeniami jak podczas pracy w pojeździe. Poniżej wymienione funkcje maszyny gwarantują, że parametry zregenerowanej przez nas turbosprężarki będą takie same jak w nowej turbosprężarce.
Funkcje maszyny TurboTest Expert Duo:
- statyczny i dynamiczny pomiar przepływu masowego strony turbiny,
- sprawdzenie poprawności prędkości obrotowej turbosprężarki,
- pomiary wysokoobrotowe pod obciążeniem,
- sprawdzenie poprawności współczynnika ciśnienia doładowania,
- diagnostyka i programowanie siłowników elektrycznych turbosprężarek pojazdów osobowych ,dostawczych,ciężarowych i innych,
- diagnostyka i kalibracja czujnika położenia siłownika pneumatycznego,
- regulacja zmiennej geometrii VNT,
- testowanie szczelności turbiny pod kątem wycieków oleju i
przedmuchów,
- pomiary doładowania turbo pod obciazeniem.