-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Przeznaczenie
osobowe
-
Rodzaj
kompletne turbosprężarki
-
Rok produkcji
2025
Oferujemy bezpłatny odbiór uszkodzonej turbosprężarki z dowolnego miejsca w Polsce (możliwość ustalenia odbiorów zagranicznych).
Specjalizujemy się w regeneracji turbosprężarek każdego typu.
Współpracujemy z warsztatami i klientami indywidualnymi na terenie całego kraju i zagranicą.
Posiadamy 12 letnie doswiadczenie.
Turbosprężarka o jednym z następujących zamiennych numerów:
889341,642D
Turbosprężarka pasuje do następujących pojazdów:
- Mercury Inboard Engine 4.2L QSD [EI 270]
- Mercury Inboard Engine 4.2L QSD [EI 320]
- Mercury Inboard Engine 4.2L QSD [EI 350]
- Mercury Inboard Engine 4.2L [EI 250]
- Mercury Inboard Engine 4.2L [EI 270]
- Mercury Inboard Engine 4.2L [EI 300]
- Mercury Inboard Engine 4.2L [EI 320]
- Mercury Inboard Engine 4.2L [MI 200]
- Mercury Inboard Engine 4.2L [MI 230]
- Mercury Inboard Engine 642D [D-TRONIC]
Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Świadczymy usługi na najwyższym poziomie.
W procesie regeneracji turbin wykorzystujemy takie same maszyny jak producenci nowych turbosprężarek.
Używamy m.in. najnowocześniejszej wysokoobrotowej wyważarki fimy Cimat, ktora gwarantuje prędkość obrotową do 300 000 obrot/min(2020r).
Ponadto w procesie regeneracji korzystamy z maszyny przepływowej TurboTest Duo Expert (2020r), w której turbospreżarka jest kalibrowana i testowana w takim samym położeniu i pod takim samymi obciążeniami jak podczas pracy w pojeździe. Poniżej wymienione funkcje maszyny gwarantują, że parametry zregenerowanej przez nas turbosprężarki będą takie same jak w nowej turbosprężarce.
Funkcje maszyny TurboTest Expert Duo:
- statyczny i dynamiczny pomiar przepływu masowego strony turbiny,
- sprawdzenie poprawności prędkości obrotowej turbosprężarki,
- pomiary wysokoobrotowe pod obciążeniem,
- sprawdzenie poprawności współczynnika ciśnienia doładowania,
- diagnostyka i programowanie siłowników elektrycznych turbosprężarek pojazdów osobowych ,dostawczych,ciężarowych i innych,
- diagnostyka i kalibracja czujnika położenia siłownika pneumatycznego,
- regulacja zmiennej geometrii VNT,
- testowanie szczelności turbiny pod kątem wycieków oleju i
przedmuchów,
- pomiary doładowania turbo pod obciazeniem.