-
Oferta od
osoby prywatnej
-
Marka
Triumph
-
Stan
używane
-
Lakier
metalic
-
Typ silnika
czterosuwowy
-
Typ
naked
-
Rok produkcji
2005
-
Przebieg
34000 km
-
Pojemność silnika
600 cm³
-
Moc
98 KM
-
Paliwo
benzyna
-
Stan techniczny
nieuszkodzony
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Rodzaj napędu
łańcuch
-
Faktura
nie
-
Pochodzenie
kupiony w Polsce
-
Kolor
niebieski
-
VIN
pokaż VIN »
Historia pojazdu
Sprawdź ten pojazd przed zakupem. Pobierz raport
Pobierz raport
Dostawa
Chcesz kupić z dostawą? Z Clicktrans wyślesz w dowolne miejsce.
Wyceń transport
Silnik: 4 cylindry chłodzony cieczą 600 ccm
Parametry: 98 KM (11750 rpm) 68 Nm (10500 rpm)
Waga na sucho: 170 kg
Przebieg: 34 000 km
Przegląd do: 08.08.2026
Ubezpieczenie: do 24.10.2025
VIN: SMTTH811S25220499
Data pierwszej rejestracji: 27.12.2005
Opona przód: Pierelli Angel St 120/70 R17 bieżnik na środku ok. 3,5 mm produkcja (1815)
Opona tył: Michelin Pilot Road 4 180/55 R17 bieżnik na środku ok. 4,5 mm produkcja (5015)
Triumph to motocykl premium, a Speed Four jest dodatkowo unikalny, ponieważ jego produkcja w latach 2002 r. – 2006 r. to zaledwie 4606 szt. (z czego 1065 na rynek USA i Kanady), a w tym pięknym sportowym niebieskim kolorze (neon blue) produkowany był tylko w 2005 r. Części są normalnie dostępne, ponieważ dzieli wiele wspólnych elementów z Daytona 600/650 i TT600. Dzięki temu, że posiada w pełni regulowane zawieszenie i bardzo niską masę Triumph Speed Four zajął pierwsze miejsce za najlepsze podwozie i prowadzenie w prestiżowym magazynie Ride w 2008 r. Za sprawą wtrysku, silnik bardzo liniowo oddaje moc i ma super brzmienie. Do tego ma wyśmienite hamulce: przód to dwie tarcze 310 mm i 4 tłoczkowe zaciski, tył tarcza 210 mm. Biorąc to wszystko pod uwagę ciężko się w nim nie zakochać od pierwszej jazdy.
Motocykl kupiłem w czerwcu 2020 r. z przebiegiem 33 160 km i oczywiście wymieniłem olej wraz z filtrem. W sezonie 2021 pojawił się wyciek z pokrywy zaworów i motocykl z braku czasu stał do tego sezonu. Wymiany przeprowadzone przeze mnie na sezon 2025 to: Olej Vavoline, filtr oleju, czyszczenie zbiornika paliwa, filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza, pasek airboxa, świece, sprawdzenie luzów zaworowych – nie wymagały poprawy, uszczelka pokrywy zaworów, zmienione węże podciśnienia na silikonowe, pasek akumulatora, gumy przekaźników, płukanie układu chłodzenia, płyn chłodzący, korek chłodnicy, podstawowa regeneracja wszystkich zacisków hamulcowych, płyn hamulcowy przód i tył, regulacja linek, regulacja naciągu, czyszczenie i smarowanie napędu, smarowanie: dźwigni sprzęgła i hamulca, stopki bocznej, manetki gazu, linek. Stare części posiadam do wglądu. Natomiast poprzedni właściciel przy przebiegu 31 000 km – 32 676 km w latach 2018 – 2019 dokonał kontroli i korekty geometrii zawieszenia dzięki czemu motocykl jedzie idealnie prosto, sprawdził też osiowanie silnika i dokonał kilku wymian: pompy hamulca, czujnika ciśnienia oleju, akumulatora, oleju z filtrem co roku. Na wszystkie naprawy otrzymałem rachunki i przekażę je nabywcy. W skład wyposażenia niestandardowego wchodzą: kierunkowskazy, crashpady, grzane manetki, lusterka oraz szyba. Posiadam także wydrukowaną książkę napraw w języku angielskim do Triumph TT600. Do motocykla są dwa kluczyki. Motocykl jest w pełni sprawny, z małym przebiegiem i utrzymywany w bardzo dobrej kondycji dzięki temu przegląd (w PZM) przeszedł bez problemu. Akumulator nie wymaga wymiany, zawieszenie jak i silnik są szczelne, a komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wszystko robiłem sam dzięki temu odpowiem szczerze na każde pytanie. Sprzedaję, ponieważ życie pokazało, że mam nadal mało czasu na jazdę. Widać to z resztą po przebiegu jaki zrobił w moim posiadaniu. Cena atrakcyjna biorąc pod uwagę parametry, jak i rocznik motocykla.
Wyposażenie dodatkowe
-
elektryczny starter
-
podgrzewane manetki
Dodatkowe informacje
-
garażowany
-
tuning
-
zarejestrowany w Polsce