-
Oferta od
firmy
-
Stan
nowe
-
Tematyka
pedagogika, resocjalizacja
Tożsamości rodzin na przestrzeni XIX i XXI wieku. (Wychowanie w rodzinie. Tom IX)
red. Stefania Walasek, Alicja Szerląg
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Karkonowska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
Wrocław - Jelenia Góra 2014
2082-9019
liczba stron: 350
oprawa miękka
Spis artykułów:
Wychowanie w Rodzinie, T. 9 (1/2014). Wprowadzenie
Family ties and intergenerational relationships in European families in the twentieth century
Kulturowy potencjał wychowania w rodzinie na styku kultur – orientacje rodziców i dzieci
Czy miłość nie rozróżnia kolorów? Międzyrasowa adopcja w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych
Family upbringing in communist Romania
Growing up and upbringing in a traditional Bosnian-Herzegovinian family
Rola rodziny i szkoły w kształtowaniu kultury myślenia, tożsamości kulturowej i tolerancji u młodej osoby
Роль семьи и школы в формировании культуры мышления, культурной идентичностии толерантности личности молодого человека
Rola i znaczenie przekazu pokoleniowego w krzewieniu świadomości narodowo-kulturowej na przykładzie współczesnej Polonii w Niemczech
The challenges of transmitting family values in multi-cultural contexts
Żony XIX-wiecznych zesłańców jako organizatorki życia rodzinnego na Syberii
The role of grandparents within the family and in child rearing among the Russians livingin Estonia
Rodzinny poziom przekazywania tradycji katolickich przez Polaków i Białorusinów na Syberii
Семейный уровень трансляции католических традиций у поляков и белорусов Сибири
Uwarunkowania społeczno-kulturowe wychowania w rodzinach tatarskich w Drugiej Rzeczypospolitej
Ukraińskie narodowe tradycje rodzinnej edukacji dzieci i młodzieży
Украинские национальные традиции семейного воспитания детей и молодежи
Chata góralska jako środowisko życia rodzinnego na Podhalu (XIX – początek XX wieku)
Opiekuńczo-wychowawcze placówki ukraińskich towarzystw zakonnych Galicji jako formakompensacji wychowania rodzinnego (koniec XIX – pierwsza połowa XX wieku)
Опекунско-воспитательные учреждения украинских монашеских объединений Галициикак форма компенсации семейного воспитания (кон. ХІХ – первая пол. ХХ вв.)
Instytucje wychowania przedszkolnego w wielokulturowej Łodzi w latach 1924–1939. Organizacja, zadania, formy działania
Wsparcie dziecka romskiego przez rodzinę w integracji społecznej
Postrzeganie instytucji wspomagających rodzinę w perspektywie doświadczeń dzisiejszych skazanych Polaków i cudzoziemców