- 
                                    Oferta od
                                    osoby prywatnej 
                                
- 
                                    Stan
                                    nowe 
                                
- 
                                    Przeznaczenie
                                    osobowe 
                                
 
                    
                                                                    
            
            g(25853916)a(3380210)) 
         
        
    					                                        					                        					
																
					                        
                    
                    
                        Syndyk masy upadłości Andrzeja Kotowskiego sprzeda pakiet ruchomości stanowiących towary handlowe - części i akcesoria samochodowe o łącznej wartości rynkowej oszacowania w kwocie 22 536,49 zł (poz. 3 zakualizowanego spisu inwentarza z dnia 05.08.2025 r.) za cenę nie niższą niż 100% wartości rynkowej oszacowania, tj. kwotę 22 536,49 zł. 
W skład pakietu ruchomości wchodzi ok. 694 rodzajów części i akcesoriów samochodowych (m.in. świece, filtry, tuleje, uszczelki, rolki, paski, klocki hamulcowe) pozostałych po zlikwidowanym sklepie motoryzacyjnym prowadzonym przez upadłego. Szczegółowy wykaz ruchomości został złożony do akt sprawy przez upadłego i wraz z dokumentacją fotograficzną zostanie udostępniony na zapytanie na adres e-mail: sy***k@v**********.eu. 
Przedmiotowe ruchomości zmagazynowane są w jednym punkcie w Górowie Iławeckim. Sprzedaż ruchomości nastąpi w takim stanie, w jakim znajdują się one w dniu sprzedaży w trybie „tak jak jest, gdzie jest”.   
Termin składania ofert: 12 września 2025 roku (data wpływu). Oferty pisemnie należy składać na adres: Biuro Syndyka, Plac Pułaskiego 3 lok. 2, 10-514 Olsztyn. Oferta musi być złożona w kopercie uniemożliwiającej zapoznanie się z jej treścią i być opatrzona czerwonym napisem: „Akcesoria i części samochodowe Górowo Iławeckie” (warunek bezwzględny). 
Oferta musi zawierać przynajmniej: imię i nazwisko lub nazwę oferenta, nr PESEL lub KRS lub inny numer pozwalający na identyfikację oferenta, adres zamieszkania lub siedziby, e-mail i numer telefonu, oferowaną cenę, nie niższą niż cena określona w ogłoszeniu oraz proponowany termin zakupu, nie dłuższy niż 1 miesiąc od otwarcia ofert, jak i podpis oferenta lub osoby upoważnionej. 
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi dnia 15 września 2025 roku. Wygrywa najwyższa cena. O wyniku przetargu syndyk powiadomi telefonicznie.
W przypadku wpływu dwóch równoważnych ofert, tj. różniących się o mniej niż 225,36 zł, syndyk zarządza aukcję.
Syndyk zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia sprzedaży na każdym etapie bez podania przyczyny.