Wszystko kupisz. Wszystko sprzedasz.
0
Zaloguj się
+ Dodaj ogłoszenie

Symbolic Communication Strategies

1 / 1
Obserwuj
  • Oferta od firmy
  • Stan nowe
  • Rok wydania 2014
  • Tematyka filologie, językoznawstwo
Symbolic Communication Strategies (SERIA: DISCUSSING COMMUNICATION 1) red. Grażyna Habrajska Primum Verbum ISBN: 978-83-62157-96-9 Łódź 2014 ilość stron: 214 oprawa miękka . Table of Contents . Piotr Fąka, Zofia Władyka-Łuczak Visual Competence – Mapping Out the Territory Annette Siemes Voll normal. Die (Untersuchung der) Aushandlung von Normalitätsbereichen in der Kommunikation Aleksy Awdiejew Fundamental Components of the Advertising Process Grażyna Habrajska Stylistic Varieties of Advert Zofia Władyka-Łuczak The Perception of Advertising Anna Obrębska Ethical Aspects of Creating an Image of Animal Husbandry (Based on the Example of Cows) in Television Commercials Anna Obrębska The Motif of Death as a Tool for Influencing Society in Social and Commercial Advertising Campaigns Joanna Ślósarska Nomad's Camp Text in Relation to Communitas (On the Example of Jerzy Pawłowski's Emigration Literary Output) Teresa Podemska-Abt Words as Stones. A. Heiss’ Poetic And (Socio-)Literary Messages Olga Bogdańska Summer Riots 2011: An Analysis of British Media Coverage Monika Łukasik-Duszyńska Facebook. The European Union on Social Networking Sites

Skontaktuj się

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

Dodaj załącznik
Liczba odsłon: 135
Zgłoś nadużycie
36 zł

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »

FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA

FIRMA

Na Sprzedajemy.pl od Paź 2019
Łódź łódzkie Zobacz na mapie »
Oferty firmy
  • O nas

  • Bezpieczenstwo

  • Pomoc

  • Poradnik kupującego

  • Mapa kategorii

  • Ogłoszenia archiwalne

  • Oferta dla firm

Copyright © 2011-2025 Sprzedajemy.pl Sp. z o.o. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Zarządzaj powiadomieniami
Odblokuj powiadomienia